mobil_brukeren Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei Jeg lure på om det ikke er JOYSTICK teller på Ericsson T300?? Hvis ikke kan jeg opgradere telefonen å få det?? uansett hvor kan jeg opgradere mobben?? 8) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 joda det er joystick på den. lite en hvertfall. kanskje jeg kjøper den selv. har en rusten 3410 m feil nå så ikke det at mobben betyr så mye da.. men t300 er en fet mob det ass! Lenke til kommentar
--7 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 <<<<<<<<< Yep Kjøpte meg en T300 i går - aldri sett liknende 8) Kanskje jeg kjøper CommuniCam 25 til den for 1390,- også Lenke til kommentar
molna Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 CommuniCam 25 til den for 1390,- også Sinnsykt dyrt da :o S55-kameraet, som til og med er bedre og har blitz, skal visstnok koste rundt 600,- :wink: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 joda det er joystick på den. Les spørsmålet da, han lurte på om det var joystick-teller... Lenke til kommentar
beh Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Det var teller i versjonene før R1D011 som jeg har (sikkert du også). Det er snakk om at den skal være på plass igjen i R1F007 men det har jeg ikke fått bekreftet. Det er ihvertfall ny meldings lyd i R1F, det er det eneste jeg vet helt sikkert. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Nå kommer den vesjonen a?? Jeg har den versjonen ja...R1D011 Men hvor kan jeg få tak i oppgraderingende??? 8) Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Hva ER joystick teller? Lenke til kommentar
beh Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 mobil_brukeren: Dette har jeg jo forklart i en annen tråd, du søker på www.ericsson.no da finner du: Flash Point er betegnelsen på en serviceforhandler som har utstyr til å legge inn oppdatert software i Ericsson og Sony Ericsson mobiltelefoner. Brukere kan henvende seg direkte til en Flash Point-forhandler for avtale om software-oppdatering av sin telefon.http://www.ericsson.no/support/flashpoints.pdf Autoriserte serviceverksteder som tar imot alle Ericsson og Sony Ericsson-mobiltelefoner for reparasjon og/eller softwareoppdatering. Tilgjengelige for sluttbrukere og forhandlere. http://www.ericsson.no/support/servicecenters.pdf Joddze: Det er et "telleverk" som viser deg hvor mange ganger du har beveget på joysticken. Det er ganske nyttig for å vite om en telefon er mye slitt eller ikke, hvis du skal kjøpe en telefon brukt og eieren påstår at den er 3 mnd. gammel og nesten ikke er brukt men har 150 000 på telleren så er det noe muffens Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Koster det noe med oppgradering? Åssen kan jeg se hvilken versjon jeg har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå