Petoah Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Har hatt et problem med VLC en god stund nå og har prøvd å laste det ned flere ganger. Lengre strekker ikke software-kunnskapen min seg. Det som skjer er at jeg klarer helt fint å bruke VLC, men ca. 2-3 sekunder etter at jeg har avsluttet så stopper PC-en min. ALT stopper. Selv på tastaturet (den lille lampen som viser at Num Lock står på) klarer jeg ikke å endre. Noen som har samme problem? Mvh. Petter *Fant ingen andre VLC-relaterte tråder og var da usikker på hvor jeg skulle poste dette. Flytt hvis nødvendig* Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er mulig jeg er helt på jordet, men det hørtes nesten ut som et lydkort relatert problem. Prøv å deaktivere lydkortet dit i Device Manager og se om problemet fortsatt oppstår Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei, og takk! Deaktiverte lydkortet og prøvde igjen. Det virket. Takk. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei, og takk! Deaktiverte lydkortet og prøvde igjen. Det virket. Takk. Ingen årsak! Har hatt lignende problemer selv, der et defekt lydkort fikk PC-en til å låse seg, til og med musen låste seg. Dette skjedde spesielt hvis PC-en hadde stått av en stund (var kald.) Nei, kjøp et godt lydkort fra creative du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå