Gå til innhold

Svært dårlig lyd i Shure E2C, feilvare?

Innos

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp mine Shure E2C, og er SVÆRT skuffet over lydkvaliteten. Det er såpass at å høre på musikk faktisk er en smule ubehagelig fordi lyden er såpass skjærende. Lyden er faktisk mye dårlige enn med mitt riktignok innspilte AKG K 24 P hodesett til UNDER 200 kr. Sammenlignet med proppene som fulgte med min gamle N80 så er de ikke mye bedre, for å si det sånn. Forbedrer disse seg noe enormt ved innspilling, eller er diskanten rett og slett elendig i disse? Kan jo hende jeg bare rett og slett ikke liker lyden i dem, men har erfaring med veldig mange hodesett og høyttalere, og har bl.a skikkelig stereoanlegg til flere tusen, så jeg vet nok hva som er god lyd og ikke. Også prøvd flere musikksjangre og kilder (pc og mobil, som faktisk har ganske god og høy lyd). Beste måten å beskrive lyden på er innestengt, skjærende, og litt som om lydklippet er et opptak av lyd fra høyttalere (litt dårlig forklart, men håper dere forstår). De er ellers svært behagelige, så er nok ikke det at jeg ikke er så vant med plugger som er problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er enten noe galt med pluggene eller lydkilden. Tipper pluggene siden du har prøvd flere kilder og er missfornøyd med samtlige.

Dette får du igjen på garantien. Anbefaler deg å spørre om et par nye plugger, samme sort. Siden dette er gode plugger til en billig penge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...