Arangaras Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 På dagbladet.no finn du denne artikkelen! Dette synst eg ser veldig spennande ut då. Likte sitatet til Jonathan Davis: "Spill er for meg en religion, og «Haze» er the shit"! Korn har jo, i alle fall tidlegare, laga veldig tung og energisk musikk, so dette kan bli moro. Tilsynelatande tøft spel, med tilsynelatande tøff musikk! I like it! Har du tankar rundt dette? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 vel jeg er ikke spesielt fan av korn, men metal generelt passer veldig veldig godt i skytespill:) spesielt et fast phased som det her, tror det kan bli fett=) gleder meg mycket Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er vell kansje feilpostet? det kommer jo til Pc og Xbox 360 og... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei, er du lol? Meg du sikter till? isåfall så tar du feil Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nå er det snakk om at de har laget 1 låt til spillet da. Det eneste spesielle her er jo at de skal gi den ut på singel og benytte seg av melkekua samtidig. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei, er du lol? Meg du sikter till? isåfall så tar du feil http://gamer.no/nyhet/pc/haze_blir_ps3-eksklusivt/42818 tja Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei, er du lol? Meg du sikter till? isåfall så tar du feil Tar jeg? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 de har ikke starta utviklinga til en eventuell xbox og pc versjon, men det har vært snakk om det, men det blir isåfall et år etter ps3 versjonen.. sony har putta en del penger under bordet .. de vil vel ha en god fps exclusive Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Konge ! Digger Korn, nye albumet er jævlig bra. Ufattelig bra at de støtter spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Nja, Korn og den slags musikk blir litt av det tamme slaget for min del. Er andre grunner til at eg vil invistere i Haze for å si det sånn Endret 23. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 vel jeg er ikke spesielt fan av korn, men metal generelt passer veldig veldig godt i skytespill:) spesielt et fast phased som det her, tror det kan bli fett=) gleder meg mycket Kva tyder fast phased eigentleg? Ser du har brukt det uttrykket før om eit anna spel. Er det fast paced du meiner? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ja blir fast paced:p skriver litt for fort av og til og glemmer meg om.. =) håper du finner i ditt hjerte å tilgi meg:p Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hahahaha, Korn. Jeg var allerede negativ til Haze, dette bare forsterker det inntrykket. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Akraba: Njaaa... Skeptisk Paranoide: Kvifor har du negative forventningar til Haze (anna enn at du tydelegvis ikkje likar Korn)? Har knapt høyrd anna enn positive ting om spelet eg, so er litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Artig nyhet. Jeg liker Korn! Spillet har jeg dog verken gode eller dårlige forventninger til, tar det som det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå