Fotofashion Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Denne er vell den jeg er mest fornøyd med av det jeg har gjort av portretter.. Gikk for et mørkt bilde her.. der hennes hud skulle skille seg godt ut. kom gjerne med kritikk Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Andre bilde: Der hu har handen si på midten(magen) det ser ut som det er limt inn/eller kommer fra et annet sted og den fargen på handa gjør at den ser forvokst ut. Likte heller ikke den stillgen hu har huet på. Blir litt for mørkt på den ene sida og at håret ødelegger litt for øya? Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 På min (kalibrerte) skjerm så ser dette for mørkt ut. Helfigur portretter synes jeg er vanskelige, jeg synes du kom godt ut av det med komposisjonen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Klarer ikke sette fingeren på det, men er ikke veldig begeistra for poseringen på nr 2. Tror det hadde vært fint med ett lite lys bakfra til hår, og til å skille henne i fra bakgrunnen. Nr 1 var god =) Lenke til kommentar
DHM Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Syns ansiktutrykket i nr 2 ble litt -_- (passivt). Likte nr 1 da Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nr 1 var veldig bra, nydelig. Kanskje en anelse mye lys på høyresiden hennes. Nr 2 var jeg ikke så fan av. Noe med poseringen og spesielt ansiktsuttrykket hennes. Hånden på magen så litt unaturlig ut. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men synes ansiktet ble litt "lite". Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 drister meg til å legge ut 2 til.. denne likte jeg best av de 2.. gjerne kom med hard kritikk, lærer av sånt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Andre Bilde: Likte ikke helt den poseringa. For meg ble det litt for slapt med tanke på armene. Det er et eller annet noe med de hendene hennes(no offence) Det ser ut som hendene er limt in.. ser så unaturlig ut. Ser ut som antrekket som gjør det? Men tilbake til greienen. Som jeg sa, så var det litt slapt. Skuldrene ned og armene "hengans" blir et slapt bilde. Burde gjort noe mer med hendene, skape litt mer bevegelse i det. edit; Skuldra på høyeresida nærmast nakken blir litt for mye lys på den sida. Hva med bruke softreflektror? På bilde1, ser det ut som hu bare har et bein?;p hehe. Ikke slutt å ta bilder, Jo fler du tar jo bedre blir det etterhvert.. Ikke at jeg mener at bildene du har tatt er dårlig.. tvert imot. Endret 27. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har vel aldri kommentert studiobilder før, og kommer sikkert heller aldri til å gjøre det igjen.. Men det er en ting jeg må spørre om allikevel. I første post, andre bilde.. Det første jeg ser på er hårskillet. Det kommer så klart frem der med det mørke håret og den mørke bakgrunnen. Også er det ingen som kommenterer det ser jeg. Men jeg lurer altså litt på det.. er det bare jeg som synd det er veldig forrstyrrende og som har lyst til å be henne snu seg for å se om det blir bedre da? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 du har rett, tenkte ikke over det før. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det . ps! Dette er vell ikke studio bilde? En parkeringskjeller er vel ikke noe studio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå