MbenzNo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Jeg trenger ny harddiskopptaker og har sett meg ut et par fra Pioneer. Men jeg sliter med å finne vesentlige forskjeller mellom DVR-550H-S og DVR-545H-S. Den eneste større forskjellen jeg finner er at DVR-550H-S har firewire inngang og er billigere. Likevel blir denne kalt "Lillebror i familien" på Pioneer sine hjemmesider. Noen som kan forklare meg hvorfor jeg IKKE skal kjøpe Pioneer DVR-550H-S ? Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hei, jeg har selv hatt Pioneer DVR-545H-S siden mars måned i år og disse to modellene du her nevner er faktisk helt identiske, med 2 unntak. DVR-550H-S har oppskalering til 1080p og DV-inngang som du selv nevner. DVR-545H-S har nemlig kun oppskalering til 720p eller 1080i. Jeg har selv en full HD TV og kunne gjerne tenkt meg DVR-550H-S nå, men når jeg ser den fantastiske billedkvaliteten på DVR-545H-S så har jeg vanskelig for å skjønne hvordan jeg ville lagt merke til forskjellen. Det som har imponert meg vel så mye med Pioneers DVR-545H-S er lyden - den er bare helt uovertreffen når du kopler den til stereoanlegg/surroundreceiver. Jeg bekymret meg litt for om 160GB var nok plass. Jeg kan forsikre deg om at jeg har hele min musikksamling og fortsatt har jeg mer enn nok plass på HD. I tillegg har jeg investert i en PVR fra Canal Digital og den har jo like mye plass så nå har jeg plutselig en hel haug med lagringsplass. Det som skjer i praksis med Pioneer er jo at du kan enten slette opptakene når du har sett dem, eller brenne dem ut på DVD om du vil ta vare på dem. Genial spiller, selv om jeg synes designet er litt "80"! Opptil deg å velge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå