bonaqua Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 skal boote fra windows 2003 cd men får melding om at ntldr is corrupt. the system cannot boot. (kommer etter at eg har valgt å boote fra cd-rom) grunnen til at eg skal boote fra cd er at eg skal inn i repair console for å fikse "ntldr file is missing" når eg boote PC-en på vanlig måte. Nokon som veit kvifor? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vel, kommer det opp en melding om å trykke en tast for å starte fra cd-rom? Om ikke er ikke platen bootbar... Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 meldingen kommer ETTER at eg har trykket enter for å boote fra cd. altså meldingen kommer ja! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spørsmålet er da om den ikke ser at du trykker en tast og dermed ikke booter fra CD. Har du USB tastatur? I såfall, sjekk i BIOS at 'Legacy USB' er slått på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå