Gå til innhold

Verste dagen ever!

Big_Mac

Anbefalte innlegg

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Næh, mamma vil straffe han fordi hun fant ut av anmerkningene idag, kanskje. Jeg hadde og blitt drit forbanna på ungen min om jeg fant det ut, OG at ungen hadde skjult det for meg.

Hadde ikke belønt dem med noen Xbox uansett hvor bestilt den måtte være.

Lenke til kommentar

Er det du sjølv som har betalt/skal betale Xbox'en?

I så fall, tenk på det slik, Bytex: Du får ikkje din Xbox, som du sjølv har betalt, på to månadar og lengre enn det. Bare fordi du hadde sju anmerkningar, som du ikkje visste ville vere grunnen til at du ikk

e fekk Xbox'en din. Ville du synest dette hadde vert greit for deg? Å vente enda lenger? Trådstartar kunne vel ikkje vite at antall anmerkningar gjorde at han/ho ikkje får Xbox'en sin før om to månadar og lengre? Eg hadde i hvert fall blitt forbanna, og henta den sjølv.

Lenke til kommentar
Verste dagen i ditt liv, skal jeg si deg noe. Jeg mister kanskje dataen på rommet hos mamma. Lekser blir prioritert først, jeg får ikke spille før lekser er gjort osv. Det er kjipt. Men heldigvis har jeg en far :)

har løsningen på det problemet , tyngre data , du skal jobbe litt for å flytte min ;)

Lenke til kommentar
Er 99.9% sikker på at fjortisen her ikke har penger til sin egen xbox, ja.

Vedde Bytex? man skal ha ganske mye for å kunne kjøpe en Elite med nettverksadapter og Halo 3, Bioshock, 12 mnd. live og HD DVD spiller.

Må nok regne med de 0.01% her ja :whistle:

Lenke til kommentar
7 anmerkninger er da ikke mye.

Enig. Kjønner ikke hva folk (og hans mor) syter for... Har selv 7 anmerkninger.

Hehe, jeg har 12 anmerkninger sålangt fordi jeg ikke gjør lekser og kommer nok ikke til å begynne med det heller. Ordenskarakter teller ikke i før i 10. anyways, og fikk rundt 5 i snitt, så det er egentlig ikke et probem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...