Big_Mac Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 hadde endelig bestillt Xbox 360 fra Expert. Jeg får en mail i innboksen fra Expert. Pling. Du kan nå avhente din Xbox 360. "Hurra" tenker jeg og ringer moren min for å hente den, i telefone får jeg høre at siden jeg har 7 anmerkninger på skolen ( Til dere som ikke vet det er det "prikker" på karakterkortet som viser orden og oppførsel) får jeg ikke lov til å hente den. Etter to måneders venting sitter jeg igjen på rommet mitt og sikler etter Halo 3-reklamene på tv. Anmerkninger er min verste fiende. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Åssen kan Expert vite at du har 7 anmerkninger og det er da ikke noen lov om dette? :S Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Åssen kan Expert vite at du har 7 anmerkninger og det er da ikke noen lov om dette? :S Du skal ikke se bort ifra at det kanskje er moren hans som er hindringen. Jeez ... Endret 23. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Moren som sa det, ikke Expert . Lenke til kommentar
Teig Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Selveid er veleid Skjerp deg, og få Xboxen din. Simple as that. Lenke til kommentar
sull Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Du tar lappen og henter xboxen din selv og driter i moren din...enkelt og greit... Endret 23. oktober 2007 av sull Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vær snill gutt, vent litt og forklar at den allerede er bestilt eller noe slikt, så skal du se det løser seg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er vel bare å hente ut den. Drit i morra de. Birger Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Forstår jeg dette rett: Du er på skolen og ringer moren din for å be henne hente deg så dere kan dra på expert å hente xboxen, og hun er klar over at du har 7 anmerkinger og sier: " nei du får ikke skulke idag"? så du må vente til ettermiddagen med å få den? ja? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvis dette er din verste dagen i ditt liv, har du vært jævla heldig. Og hvis du har 7 anmerkninger allerede nå, skjønner jeg godt hvorfor moren din ikke gadd. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er vel bare å hente ut den. Drit i morra de. Birger Fin oppfordring, Mr. Moderator. :yes: Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Valkyria: Etter to måneders venting sitter jeg igjen på rommet mitt og sikler etter Halo 3-reklamene på tv. Til trådstartar: Jævlig kjipt. Ingen måte du kan hente Xbox'en på? Kor langt vekke er Expert? Edit: Skrivefeil. Endret 23. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hehe Blir bare provosert av foreldre som skal leke mister politi. Har han allerede bestillt den, så må moren ha sagt ja. Hvis det er slikt at hun kan nekte han å hente den. Birger Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 hadde endelig bestillt Xbox 360 fra Expert. Jeg får en mail i innboksen fra Expert. Pling. Du kan nå avhente din Xbox 360. "Hurra" tenker jeg og ringer moren min for å hente den, i telefone får jeg høre at siden jeg har 7 anmerkninger på skolen ( Til dere som ikke vet det er det "prikker" på karakterkortet som viser orden og oppførsel) får jeg ikke lov til å hente den. Etter to måneders venting sitter jeg igjen på rommet mitt og sikler etter Halo 3-reklamene på tv. Anmerkninger er min verste fiende. haha straff som fortjent Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er vel bare å hente ut den. Drit i morra de. Birger Fin oppfordring, Mr. Moderator. :yes: Selv om han er en brukermoderator så har ikke det noe å si, får da mene hva han vil. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Etter to måneders venting sitter jeg igjen på rommet mitt og sikler etter Halo 3-reklamene på tv. Anmerkninger er min verste fiende. To måneder siden = skolestart. Hvordan klarte du å få 7 anmerkninger de få første dagene? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Som andre har sagt, kan du ikke bare stikke ned å hente den selv? Så sier du til moren din, at nå når du har fått deg 360, så kommer det til å bli mye bedre tid til både lekser og skole! Anmerkinger kommer til å bli et fremmedord! Endret 23. oktober 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 regner nesten med at den ikke er forhåndsbetalt , og siden du har klart så mange annmerkninger på noen få måneder tror jeg du trenger og tenke litt mere på skolen og mindre på halo 3 og hvis dette er din kjipeste dag så har du et lett liv , gled deg til du blir voksen , når du ikke får penger for og skulke , sjefen sier deg opp vist du er frekk Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Verste dagen i ditt liv så langt! Carl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg