Gå til innhold

Verste dagen ever!

Big_Mac

Anbefalte innlegg

hadde endelig bestillt Xbox 360 fra Expert. Jeg får en mail i innboksen fra Expert. Pling. Du kan nå avhente din Xbox 360. "Hurra" tenker jeg og ringer moren min for å hente den, i telefone får jeg høre at siden jeg har 7 anmerkninger på skolen ( Til dere som ikke vet det er det "prikker" på karakterkortet som viser orden og oppførsel) får jeg ikke lov til å hente den.

Etter to måneders venting sitter jeg igjen på rommet mitt og sikler etter Halo 3-reklamene på tv. :cry:

Anmerkninger er min verste fiende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår jeg dette rett:

Du er på skolen og ringer moren din for å be henne hente deg så dere kan dra på expert å hente xboxen, og hun er klar over at du har 7 anmerkinger og sier: " nei du får ikke skulke idag"? så du må vente til ettermiddagen med å få den?

ja?

Lenke til kommentar

Valkyria:

Etter to måneders venting sitter jeg igjen på rommet mitt og sikler etter Halo 3-reklamene på tv. :cry:

Til trådstartar: Jævlig kjipt. Ingen måte du kan hente Xbox'en på? Kor langt vekke er Expert?

Edit: Skrivefeil.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
hadde endelig bestillt Xbox 360 fra Expert. Jeg får en mail i innboksen fra Expert. Pling. Du kan nå avhente din Xbox 360. "Hurra" tenker jeg og ringer moren min for å hente den, i telefone får jeg høre at siden jeg har 7 anmerkninger på skolen ( Til dere som ikke vet det er det "prikker" på karakterkortet som viser orden og oppførsel) får jeg ikke lov til å hente den.

Anmerkninger er min verste fiende.

haha straff som fortjent

Lenke til kommentar

Som andre har sagt, kan du ikke bare stikke ned å hente den selv? Så sier du til moren din, at nå når du har fått deg 360, så kommer det til å bli mye bedre tid til både lekser og skole! Anmerkinger kommer til å bli et fremmedord! :wee:

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

regner nesten med at den ikke er forhåndsbetalt , og siden du har klart så mange annmerkninger på noen få måneder tror jeg du trenger og tenke litt mere på skolen og mindre på halo 3 ;)

og hvis dette er din kjipeste dag så har du et lett liv , gled deg til du blir voksen , når du ikke får penger for og skulke , sjefen sier deg opp vist du er frekk ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...