Gå til innhold

Hjelp til kjøp av plugger

henbruas

Anbefalte innlegg

Jeg trenger nye plugger til min iPoden, siden de som følger med er elendig. Jeg har sett litt på EP-630/635, men vet at det kjente ikkje alltid er det beste. Noen som har noen anbefalinger og inspill? Budsjettet er på maks 400-500.

Jeg er i Oslo denne og neste uke, så har tilgang til et ganske bra utvalg av butikker.

På forhånd takk for all hjelp.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte selv EP-630 helt til jeg mistet dem i vann og synes de ga mye bedre lyd enn de jeg har brukt før, dvs. KOSS, div. plugger som føkger med div. spillere jeg har hatt.. EP-630 var mitt første møte med ren lyd. SKal ha et par Sennheiser nå da jeg vil gå litt opp i pris og klasse for å se om jeg kan komme enda nærmere enn jeg kom med EP-630. Har et par KOSS jeg bruker nå og for å si det mildt er det et h****** i forhold :p

Lenke til kommentar

Selv har jeg Sony MDR-EXl71SL og de er knallgode! Det er bare en ting jeg vil klage på og det er både bra og dårlig, at det skal være forlengelses kabel, det er fint å ha når du går med spilleren i brystloma e.l. men når du skal ha den i bukselomma blir skjøtet så tungt og henger og slenger når du f.eks. jogger og henger seg litt fast i ting... Men det er stort sett det eneste. Sennenheiser CX-300 er også veldig gode propper har jeg hørt, på linje med Sony proppene men litt bedre lyd og uten skjøtet mitt på kabelen...

Creative Zen Aurvana har senket mye i pris og er nå mye billigere enn før og det kan godt hende at de er bedre en sennenheiser og sony proppene:)...

Lenke til kommentar

Aurvana er vel ganske like 635, men med støydemping. Slik jeg har forstått det, i alle fall.

Men Sony-pluggene virket interessante. Muligens 81, og ikkje 71, siden de vil sitte bedre fast. Sennheiser-pluggene vil muligens være litt dyre å kjøpe i butikk ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg har bestilt meg Sennheiser CX300 etter mye testlesning. De kosta 489,- på mpx.no, porto ble 41,- elns. Jeg har PX200 også, men trenger plugger til trening og når jeg bruker lue :) .

Anmeldelser: Digitaltrends Cnet

nice, bare 3 ganger prisen du kunne fått dem for på ebay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...