terjemag Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Jeg har en HP Photosmart C6180, og er forsåvidt godt fornøyd med den. Det er en ting jeg ikke finner ut av, og det er om det lar seg gjøre å scanne direkte fra dokumentmateren på toppen av maskinen. Det fungerer utmerket å scanne fra glassplata, men da blir det jo en og en kopi. Det fungerer også utmerket å kopiere fra materen, også flersidige kopier. Jeg har imidlertid ikke fått til å scanne fra dokumentmateren, og ønsker derfor å høre om noen her på forumet har fått dette til. Takknemlig for alle tips og råd. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Tar sjansen på å høre på nytt (dump). Har ventet 4 dager i håp om hjelp. Noen som vet noe om dette? Håper på svar. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Neimen, hallo! Jeg er ikke så slow som spørsmålet kan virke som. Jeg har SELVFØLGELIG gjort dette. Jeg har ingen problem med å kopiere fra materen, jeg kan scanne via "web"/intern IP fra glassplata, men får ikke til å scanne fra materen. Er det noen som har kjennskap til/har prøvd dette, og kan gi meg noen hint? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Siden det eneste under scannefunksjonen i manualen inneholder et punkt om scanning av det som ligger på glasset vil jeg rett og slett tro at det ikke finnes noen annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå