Anterialis Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hei, SPM 1) Jeg er en utrolig fornøyd os x bruker, men ifm. studier har jeg måttet bite i det sure eplet (ikke apple vel og merke) og installere win xp. Jeg må si jeg er ufattelig fornøyd med Parallels løsning, men lurer på en ting. Jeg har jo vært i Mac verdenen en stund, og er ikke vandt til virus å sånne ting, men det har man jo i windowsverdenen. Kan jeg nå få virus i windowspartisjonen min via parallels? Jeg regner med svaret er ja, derfor lurer jeg på om jeg frakobler nettverkstilkoblinga i windows, vil da windows være uten internett? Jeg har jo seff internett i os x. Og kan jeg på denne måten forhindre virus angrep (siden jeg har disconnecta selve internettilkoblinga)? SPM 2) Må jeg slå av windows (start --> slå av) hver gang jeg ikke vil bruke windows mer, mtp. at ting ikke skal mountes lenger ol., eller holder det å bare avslutte Parallels? På forhånd takk =) Endret 23. oktober 2007 av w3p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå