vargaz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg prøver å koble opp med RDP imot en windows XP maskin, ifra en maskin med Vista. Men det lar seg ikke gjøre. Se bildet. feilmld.bmp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har du satt XP-maskinen til å tillate kobling til eksternt skrivebord? Også sjekk brannmuren, test med den slått av på begge. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, og nei.. har ikke om noen windows firewall som kan sperre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Min datamaskin - egenskaper - eksternt se der Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 huh? har aktivert, så den skulle jo være grei. Får forresten til å koble til XP PC-er på jobb. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har fått denne feilmeldingen en del ganger før på en PC. Fant ikke ut av problemet. Lette overalt etter en løsning. Du kan kanskje sjekke om det finnes noen oppdateringer til Windows på Windows Update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå