TheIlluminated Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har tenkt å oppgradere i nærmeste fremtid, og siden det nå er lansert nye AMD cpu'er, så er det jo stor sjanse for at de nåværende detter litt i pris. Jeg har et Soyo SY-KT333 Ultra (Black) og lurer på om noen av dere andre som har KT333 baserte hovedkort har oppgradert til 2600+ eller høyere med 333 FSB har gått gjennom prosessen smertefritt? Altså ikke hadde hatt behov får å overklokket eller noe annet for å få CPU'en til å være på den hastigheten den skal være på. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 sku nok gå greit med en xp 2400.. men ikke xp 2600.. 333 mhz bus fønker nok neppe så alt for bra.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Med mitt kort(asus A7v333) er det slik at rev2.00 og ever støtter 2800+, mens min, 1.04, ikke støtter 333Mhz Fsb. Sjekk på siden til hovedkortprodusenten, står sikkert der hvilken CPU den støtter. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ta en titt på forumet til www.overclockers.com. De har en egen avdeling for Soyo-kort. Offisielt blir ikke prosessorene støtta, men det ser ut til at det fungerer. Men det har jeg ikke testa sjøl. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Mitt hovedkort (vet ikke rev.) støttet i utgangspunktet ikke 166 MHz FSB, men en BIOS oppdatering rettet på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå