lasus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bor i Bergen og switcher litt med å kikke innom Hifi Klubben og Hificenter kjeden.. Har bestemt meg for å invistere i gulvstående høytalere til å ha ved siden av tven på ein hybel. Har sett på denne og denne. Dette er høytalere som ligger i prisklasse som eg har råd til. Forsterkeren eg vurderer å kjøpe er denne. Så det er mest sansynlig den høytalerene mine skal spille med. Takker for alle svar, håper det er folk her som har erfaringer med desse:) Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Book prøvelytting på begge høyttalerene, så skal du enkelt klare å bestemme deg på egenhånd Rent spesifikasjonsmessig så kan jeg vurdere det slik jeg ville gjort. QLN: + Går merkbart dypere i frekvensene + Såvidt mer følsom + Billigst Argon: + Spike-føtter + Har tro på at diskanten er bedre Men må du ha gulvhøyttalere? Du får ofte mer lyd for pengene om du kjøper stativhøyttalere i dette prisleiet. Se litt på Dali Concept 2 og QLN Artech 5s om du føler for å vurdere små høyttalere Endret 23. oktober 2007 av Bluum Lenke til kommentar
lasus Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Book prøvelytting på begge høyttalerene, så skal du enkelt klare å bestemme deg på egenhånd Rent spesifikasjonsmessig så kan jeg vurdere det slik jeg ville gjort. QLN: + Går merkbart dypere i frekvensene + Såvidt mer følsom + Billigst Argon: + Spike-føtter + Har tro på at diskanten er bedre Men må du ha gulvhøyttalere? Du får ofte mer lyd for pengene om du kjøper stativhøyttalere i dette prisleiet. Se litt på Dali Concept 2 og QLN Artech 5s om du føler for å vurdere små høyttalere Takk for hjelpen, skal nedom Hificenter i morgen, å Hifi Klubben har eg allerede vert innom, fått anbefalt forsterker, å Argon høytalerene, men de fekk ikkje de inn før i neste uke, så får ikkje hørt de med det første.. Stativ høytalere har eg vurdert før, men vil ha litt mer stil, så da er gulvhøytalere rimeligere for meg:) 2 stativ koster jo like mye som et par høytalere å det går over mitt budjsett. Har sett for meg en total pris på 5000 med høyttaler og forsterker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå