Mala Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Fin in-engine film. Venter på gameplay jeg. Men herregud, DICE må levere her altså! Potensialet er vidunderlig! Endret 17. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Fin in-engine film. Venter på gameplay jeg. Men herregud, DICE må levere her altså! Potensialet er vidunderlig! Blir bare superdupercomputere som vil kunne ha i nærheten av den grafikken, men dette gleder jeg meg til uansett. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Fin in-engine film. Venter på gameplay jeg. Men herregud, DICE må levere her altså! Potensialet er vidunderlig! Blir bare superdupercomputere som vil kunne ha i nærheten av den grafikken, men dette gleder jeg meg til uansett. Men tenk så kult å spille Darth Wader eller Boba Fett da?! Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Wader... Hnnngh Eller som Boba Fett i Falcon! ha ha (håper det blir mulig!!!) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Dette kan da blir riktig så artig det Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Damn, det ser faktisk veldig bra ut! Håper det funker like bra i praksis som traileren lover. En ting de virkelig har nailet er looken på spillet. Det ser jo nydelig ut. Får håpe det ser slik ut på X1/PS4 også og at det der ikke bare er PC-bilder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Bedre enn jeg forventa. Litt en mer brutal utgave av måten man slåss på i Batman Arkham-spillene. Forventet ærlig talt noe mye dårligere, selv om det er Avalanche Studios som har utviklet spillet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Nice, det så fett ut. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jøss, må si jeg legger Mad Max til listen over spill jeg skal holde et øye med fram mot lansering. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Just Cause 2 - Player Death by impact - Point Cloud Visualisation Endret 29. april 2015 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Good guy CD Project Red Nå aner ikke jeg om det er snakk om slike ubrukelig side-missions, klær, skins eller annet fjas da. Endret 18. mai 2015 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Fjas. Det kommer derimot expansionpacks etterhvert som må kjøpes utenom, men det er bare knall. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Aldri spilt et spill fra CD Project (ennå), men jeg digger virkelig det studioet. De vet hvordan de skal behandle fansen. Spørs om jeg ikke må prøve å komme i gang med The Witcher 2 i sommer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ekspansjoner om de er store og bra nok har jeg ikke noe problemer å kjøpe hvis spillet er bra nok, som Shivering Isles til Oblivion f. eks. Men det er stor respekt av å håndtere mindre DLC så respektfullt ovenfor fansen at de gir det ut gratis. Uansett ga det meg nesten ekstra lyst til å kjøpe spillet, selv om jeg burde gå igjennom 2`ern ordentlig først. Over til noe helt annet. Teaser for Doom. Krysser fingrene, selv om jeg er skeptisk. Skal si jeg var skeptisk når Bethseda skulle laget nytt Wolfenstein og, men det viste seg å være en gledelig overraskelse. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Er straks ferdig med The Witcher 2 nå. Anbefales å få lest litt igjennom historie, karakterer og lore fra det første spillet før man starter på nr. 2, og gjerne supplere underveis der og, aldri opplevd spill som bare kaster deg inn og forventer at du skal kunne det meste fra før av. Og jeg har spilt det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå