Filmvenn Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) MORTAL KOMBAT X FEATURES MICROTRANSACTIONS FOR EASY FATALITIES http://au.ign.com/articles/2015/04/14/mortal-kombat-x-features-microtransactions-for-easy-fatalites Oh boy, dette er ikke en utsatt aprilsnarr..... Endret 14. april 2015 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Haha, det vil ingen ende ta! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hvordan skal man få stoppet dette?? Herregud så tragisk for industrien at de får fortsette på denne måten. Hver gang firma slenger på overprisede DLC-er som enten ikke burde vært med eller burde vært gratis så får jeg samme følelsen som jeg får når jeg finner en parkeringsbot på bilen min. Sint som fy, men samtidig en følelse av at det er litt min (vår) feil. Vanskelig å stoppe unger fra å kjøpe DLC også, så det renner nok inn litt penger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Ser ikke absolutt alle mikrotransaksjoner som et problem, men mye av det er rett og slett galt, feil og idiotisk. Synes GTA Online sine mikrotransaksjoner er helt greit, mens Dead Space 3 f. eks var rett og slett idiotisk. Mortal Kombat X ser jeg på som et spill med idiotiske mikrotransaksjoner og. Dette er tross alt et fighting game også. Ikke et open-world spill med over 100 kjøretøy, fly eller båter å kjøpe. Eksempel på MKX sine mikrotransaksjoner: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Nei er enig i at ikke alle mikrotransaksjoner er dårlige, men vil gå så langt som å si at 90% er det. GTA Online går helt fint mtp hvor mye gratis de har sluppet. Noen av verstingene er jo CoD. Å melke kundene for alt av skins til våpen og figurer og baner der halvparten strengt tatt burde kanskje vært inkludert i spillet fra starten. De er så vant til at alle kjøper all DLC og skins slik at de blir late/griske og bare legger til grunnelementene i spillet og tar betalt for resten. Hadde vært greit å betale for skins om man hadde valget med å lage de selv istedet, så kan de som ikke er kreative heller betale. Det bildet du viser der er vel kanskje kronen på verket (delt førsteplass med mye annet teit). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Vet ikke med dere. Men jeg er klar til å reise på turne og spille igjen https://www.youtube.com/watch?v=6SnIZgESm4c&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg fikk bare følelse av at Activision ville ha sin del av kaka igjen, nå som Rock Band 4 ble røpet å komme for en måned tilbake eller så (var ganske klart før det også). 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Nei... takke meg til Rock Band 4. Det at Harmonix lar meg føre over DLC-en som jeg kjøpte til RB1/2/3 til RB4 er et enormt pluss for min del. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Ja, holder meg til Rock Band 4 selv. Activision og Guitar Hero-serien har bare handlet om å skaffe rike menn i dress mer penger for meg, enn å tenke både på penger og selve utførelsen. Rock Band og Harmonix er ikke perfekt, men det er langt bedre. Pluss at jeg vil heller forsette å spille store deler av biblioteket mitt helt tilbake til Rock Band 1. Endret 14. april 2015 av Maury 1 Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Vet ikke med dere. Men jeg er klar til å reise på turne og spille igjen https://www.youtube.com/watch?v=6SnIZgESm4c&feature=youtu.be Amen! Perfekte vorspiel spill! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hva var dette spillet nå igjen? Og er det kommet, nei? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hyper Light Drifter. Beta i juni, spillet kommer vel på slutten av året. 1 Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Star Wars: Battlefront... Endret 16. april 2015 av kaieivindm 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Hyper Light Drifter. Beta i juni, spillet kommer vel på slutten av året. Takk! Ser meget oppegående ut EDIT: Det såg ikke halvgale ut det bildet der...men tror ikke før jeg får se faktisk gameplay fra konsollene altså. Endret 16. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Nedtelling til Battlefront presentasjonen http://starwars.ea.com/starwars/battlefront Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Live intervju ting her nå https://www.playstation.com/en-us/campaigns/2015/star-wars-battlefront-panel/?short_code=2tg9m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå