Morfeo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det nye Metal Gear-spillet så meget bra ut - men er det bare meg som er skuffet over at vi nok en gang er stuck i Big Boss-epoken? Føler virkelig historien hans er i ferd med å spilles ut, så ville vært gøy å få noe som foregikk etter MGS4 - eventuelt starten på en ny trussel som de kunne basere en del fremtidige spill på. Når de nå driver og plasserer spillene i midten, så vet vi jo stort sett hva som vil skje med alle karakterene (og hvilke sider de er på) allerede før vi har spilt dem. Litt synd, for historiefortelling har, til tross for hvor sprø den er, vært noe av det kuleste med Metal Gear-universet. IMO. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det neste spillet er jo prologuen til MGS5, så det er enda håp for at vi spiller Solid Snake, på en eller annen måte ved neste generasjon Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 snaken kommer den til nextgen å, er like sikkert som at våren kommer vært år det... menn begynner å bli jævla milka hele serien nå. føler jeg er ferdig med hele mgs greia... er klar for noe nytt og mister Hideo Kojima holder på med Project Ogre, så ser fram til hva det kan være. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Dette er Project Ogre. Uansett, jeg har ikke nødvendigvis lyst til å spille Solid Snake, er bare lei av at vi spiller med og mot folk som vi kjenner bakgrunn og intensjoner til på forhånd. Noe av det geniale feks med MGS2 var jo at Ocelot bare dukket opp og backstabbet i vest og øst og ingen ante hvem sitt lag han egentlig var på. Etter MGS4 er det veldig vanskelig å skape slike situasjoner igjen, for vi vet alt for mye om Ocelot, Eva, Big Boss og alle de andre sentrale karakterene. De klarer sikkert å skape et spill som isolert nok er interessant nok, men i forhold til den overordnede historien tviler jeg på at det blir voldsomt spennende. Derfor hadde det vært konge om de startet litt på nytt, etter MGS4 og bygger opp en ny historie og nye karakterer. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Bra skrevet, og jeg støtter opp om det! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har forresten kommet frem at dette IKKE er Project Ogre, så ovenfor der, tok jeg feil. Det betyr at Kojima har enda et spill under produksjon, spennende! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jepp, dette er ikke PO. Kojima er en ivrig twitrer, de ble ferdige med mo-cap for en stund siden så nå kommer det snart en trailer eller noe skulle jeg tro som hvis hva PO egentlig er. Han snakket jo om et spill med mye følelser for en stund tilbake. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har forresten kommet frem at dette IKKE er Project Ogre, så ovenfor der, tok jeg feil. Det betyr at Kojima har enda et spill under produksjon, spennende! Altså MGS5, ikke sant. Jeg vil bli overrasket hvis Kojima greier å forlate Metal Gear, for han vet at da blir serien melket uten ham. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Personlig er jeg litt lei hele MG-sagaen nå. Storyen er så vanvittig komplisert, og enda en prequel vil bare gjøre ting verre. Det meste er spilt ut nå, føler at dette bare blir melking. Historien har jo aldri vært så bra at det gjør noe heller. Dessuten er jeg lei av egoet hans skal gjennomsyre historiefortellingen. Fyren greier jo ikke å begrense seg, og spesielt store deler av MGS4 ble jo fryktelig pinlig av den grunn. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Personlig er jeg litt lei hele MG-sagaen nå. Storyen er så vanvittig komplisert, og enda en prequel vil bare gjøre ting verre. Det meste er spilt ut nå, føler at dette bare blir melking. Historien har jo aldri vært så bra at det gjør noe heller. Dessuten er jeg lei av egoet hans skal gjennomsyre historiefortellingen. Fyren greier jo ikke å begrense seg, og spesielt store deler av MGS4 ble jo fryktelig pinlig av den grunn. Hehe, det bryr jeg meg ikke om. Kojima står bak et av mine absolutte favorittspill, nemlig MGS3, og sålenge det er muligheter for at et så utrolig bra spill kan komme ut igjen syns jeg han bør holde på, selv om mange syntes MGS4 var skuffende(meg selv inkludert). Ville jo vært dumt om Nintendo avsluttet Mario-sagaen bare fordi Sunshine ikke var så godt likt av fansen. You win some, you lose some. Endret 14. september 2012 av Samaritan 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Gearbox leverer i hvert fall varene når det gjelder PC-versjonen av Borderlands 2: Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=5ctdjfUbLDESer helt fantastisk ut. Foreløpig annonsert til "konsoll og PC". 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Oi, digger den stilen. Btw: Bra at noen endelig har åpna opp (?) denne tråden igjen. Fikk litt inntrykk at mod bare ville ha oppe PS4 vs XboxOne-tråden som mer eller mindre var en flame/jeg har større tiss-tråd. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Oi, digger den stilen. Btw: Bra at noen endelig har åpna opp (?) denne tråden igjen. Fikk litt inntrykk at mod bare ville ha oppe PS4 vs XboxOne-tråden som mer eller mindre var en flame/jeg har større tiss-tråd. Helt enig. Konsollkafeen ble stengt fordi den var en samletråd hvis ikke husker helt feil, men VS-tråden blir jo brukt som en slags samletråd uansett. Jeg har mye heller lyst til å poste i denne tråden enn i VS-tråden for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Det såg jo alldeles nydelig ut Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Dette var litt interessant. Er visst fra noen av folka fra sesong 1 av The Walking Dead. God dialog og voice-acting her. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Dette var litt interessant. Er visst fra noen av folka fra sesong 1 av The Walking Dead. God dialog og voice-acting her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Fikk litt The Last of Us vibes av den traileren her....bare meg eller? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Ny Xbox reklame fra India. Fantastisk! Endret 28. mars 2015 av kaieivindm 5 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Synes det ser artig ut. https://www.youtube.com/watch?v=AFMED2oY_64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå