Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tar sjansen på å sende kjæresten tidlig til en spillbutikk på Fredagen, slik at vi får spilt Gears 2 og pilset i helga, og kommer hun litt for sent så kanskje hun får smisket seg frem i køen ved hjelp av litt kvinnelig sjarm (Lès, spark i skinnleggen). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Hmm. Gleder meg masse til GeoW 2. Likte også Mirror's Edge demoen. Så det blir en flott vinter. Birger Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja allerede har det vært en super høst så langt, og med tanke på at vi ikke er halveis gjennom de beste godisene enda så lover dette godt. Og neste år får vi også RE 5, og forhåpentligvis Alan Wake Men igjen, ingen som har erfaring med det trådløse adapteret til Xbox 360? Bare om noen kan svare på om det er så enkelt som plug n play. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Bruker den selv, og den er virkelig flott. Pluss, tror NXE kommer til å gjøre julen virkelig flott. Birger Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ah, så du anbefaler kjøp? Tenkte iallefall å kjøpe den, har ikke Live as we speak pga at det ikke er kabel-tilkobling på Perminalen (er i førstegangs-tjeneste), og pga dårlig erfaring med trådløse-komponenter har jeg vært litt skeptisk, men du går altså god for den? Hvordan funker den egentlig? Plug and play, eller et par innstillinger? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Går god, og er veldig plug-n-play. Eneste du må taste inn er password. Birger Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Password som følger med adapteret eller brukerkonto passordet? takker og bukker for hjelp. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Adapter. Birger Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Regner med at det går rimelig problemfritt ut i fra hvordan du beskriver det, så blir nok et kjøp. Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er fortsatt lenge til Resi 5 kommer til Europa. Men snart kan japanerne forhåndsbestille limited edition av det til en litt stiv pris $134: Noe vi Europa her sikkert kommer til å gå glipp av.. Hentet herifra. Se flere bilder her. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: Var "litt" stiv pris på den... men så lekker ut, me want! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hmm. Siden jeg ikke har spilt de forrige, skapte den ikke så stor glede Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men du kan ikke nekte for at den er pen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Halo 3 Col.Edt. FTW! Joda, sier ikke noe annet. Birger Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Glem det, fant det nå. Endret 5. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
safags Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gøy når du leseren i xboxen blir ødelagt og faren din drar med xboxen til butikken før du har rekket å koble ut hardisken. Sitter igjen med tja 6 - 7 spill som er var halveis runda ++. Og nå må jeg begynne på nytt med alle sammen.. Tror jeg lar de utebli. Kjipt med 200 - 400gs på 5-6 spill. Når du var godt på vei til 1000 med de. That's life? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fy...Faen. Prince of Persia infridde så til de grader Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mja, skeptisk. Det er 100 andre spill jeg heller vil ha før Prince of Persia. Med mindre det minner om Assassin's Creed, da skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå