Sekai-ichi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Lag et system som sjekker opp priser og kjøper over API, så kan du få spill på launch uten effort og aldri kjøpe noe mer enn en gang. Tar nok en time, men er nok verdt det når du kjøper 300 spill i året. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har sjekket litt selv, har for eks 4 GTA IV kopier sprett rundt over plattformer. Steam, gamersgate, PS3 og Xbox 360 Jeg glemmer av og til. Men nå har jeg kjøpt over 300 spill på 1 år. men ser ut som det blir et rolig år dette året, mye kommer i 2013. Bare til å teip igjen lommeboka dette året viss det ikke dukker opp noe som helst Fortsatt ikke bestemt meg for om du har et sunt forhold til spill eller et usunt ! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ingen av oss her inne har et spesielt sunt forhold til spill - er vel mitt svar på det 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ingen av oss her inne har et spesielt sunt forhold til spill - er vel mitt svar på det Kan vel greit legge meg bak den påstanden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har forsåvidt 2 kopier av Eternal Sonata. Trenger bare 1 Finnes sikkert mer å. Hmm, hvilken platform er det du har den til da? Jeg har sjekket litt selv, har for eks 4 GTA IV kopier sprett rundt over plattformer. Steam, gamersgate, PS3 og Xbox 360 Jeg glemmer av og til. Men nå har jeg kjøpt over 300 spill på 1 år. men ser ut som det blir et rolig år dette året, mye kommer i 2013. Bare til å teip igjen lommeboka dette året viss det ikke dukker opp noe som helst Wow, eneste spillet jeg har mer enn en kopi av er Skyrim, har det til både PC og PS3. Men 300 spill på et år, det er imponerende, du kan da umulig klare å spille gjennom alle? Har enda ikke fullført Skyrim på PS3 jeg, men har over 450 timer spilletid. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har forsåvidt 2 kopier av Eternal Sonata. Trenger bare 1 Finnes sikkert mer å. Hmm, hvilken platform er det du har den til da? Jeg har sjekket litt selv, har for eks 4 GTA IV kopier sprett rundt over plattformer. Steam, gamersgate, PS3 og Xbox 360 Jeg glemmer av og til. Men nå har jeg kjøpt over 300 spill på 1 år. men ser ut som det blir et rolig år dette året, mye kommer i 2013. Bare til å teip igjen lommeboka dette året viss det ikke dukker opp noe som helst Wow, eneste spillet jeg har mer enn en kopi av er Skyrim, har det til både PC og PS3. Men 300 spill på et år, det er imponerende, du kan da umulig klare å spille gjennom alle? Har enda ikke fullført Skyrim på PS3 jeg, men har over 450 timer spilletid. Mange spill kjøper jeg kun for å bygge samlingen, slik show off hehe! Men jeg har vel fullført 130 av de til nå hehe Setter alltid mål hver eneste år. Dette året sa jeg til de som kjenner meg: Skal nå 500 spill innen dette året (spredt over konsollene og PCen) er ferdig samt 130 Blu-Rays, tror jeg har nådd 130 Blu-Rays på 1 år. Men nå mangler kun overkant av 20 spill så passerer jeg 500 stk, lett jeg skal klare det! 1 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Kjøper ikke på langt nær 300 spill i året, men jeg har faktisk også mange spill på flere platformer. Tror problemet mitt er at jeg ikke spiller gamle spill nok. Jeg har lyst på noe nytt, ser at alt nytt suger og kjøper en port av et spill jeg alt har. Hender også noen ganger at et spill virker som det hadde funket bedre på PC, og jeg kjøper det til PC selv om jeg alt har det på konsoll, eller omvendt. Jeg tror jeg kjøper noe sånt som 30 spill i året, og likevel fullfører jeg lagt ifra alle =P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er også noen spill som ikke støtter split screen, men har system link (Ugh!) så da hender det jeg kjøper et spill 2 ganger til 360. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Har forsåvidt 2 kopier av Eternal Sonata. Trenger bare 1 Finnes sikkert mer å. Hmm, hvilken platform er det du har den til da? Jeg har sjekket litt selv, har for eks 4 GTA IV kopier sprett rundt over plattformer. Steam, gamersgate, PS3 og Xbox 360 Jeg glemmer av og til. Men nå har jeg kjøpt over 300 spill på 1 år. men ser ut som det blir et rolig år dette året, mye kommer i 2013. Bare til å teip igjen lommeboka dette året viss det ikke dukker opp noe som helst Wow, eneste spillet jeg har mer enn en kopi av er Skyrim, har det til både PC og PS3. Men 300 spill på et år, det er imponerende, du kan da umulig klare å spille gjennom alle? Har enda ikke fullført Skyrim på PS3 jeg, men har over 450 timer spilletid. Har det til Xbox 360. Sorry for rotete quote, orker ikke fikse på det nå! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Watch_dogs confirmed for WiiU =) Nja, nesten. Dev sa at noe av det kuleste er å bruke "tableten" til å støre hackingen, samtidig som han sa han ikke hadde brukt Smart Glass. Spillet er vel ikke til iPad, så da er det vel til WiiU. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Føler jeg begynner å savne gamle dager allerede med slike gimmicks. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hva er egentlig smart glass? Poppa opp i Twitter-feeden min første E3-kveld, etter det ble det stilt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ser metadata mellom ting som sier hva du driver med. Ideen er at andre programmer da kan utifra det vise deg ting som er relevant. Eksempelet de brukte var at om Xboxen din sier til Windows at du ser på Game of Thrones, og er på 0:34:02 så kan Windows hente opp et kart av Game of Thrones verden som peker ut karakterene på 34:02. Et mer generisk eksempel var å finne riktig IMDB side for deg, eller la deg bytte musikk fra tableten din. Ikke noe du ikke har hatt muligheten til å gjøre i 10 år uten Windows eller SmartGlass. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Pluss rykter om at pad støtten vil oxo bli brukt som en wii u type skjerm på x360 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 "Okami PS3 HD move or Wii Okamiden 3DS what?" Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) HVA?!?!? Hvor har du sett det hen? Spillet hadde passet perfekt med Move på PS3 eller stylus på 3DS Endret 19. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Andriasang hadde en nyhet om en HD port til PS3 (rykte). Det der er en veldig fin kommentar på posten =P Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Trist at de gikk konk slik at de ikke kunne lage Okami 2. Okami er jo en perle av et spill og hadde fortjent en oppfølger. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Pluss rykter om at pad støtten vil oxo bli brukt som en wii u type skjerm på x360 Tungvindt hvis man skal fikle med både tablet og kontroller samtidig. Da er det praktisk at de er sammenbygde som i GamePaden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 http://andriasang.com/con1j1/okami_ps3_confirmed/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå