Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) EA sin konferanse var ikke noe mer spennende enn MS, men begge hadde jo noen lovende titler å vise frem. Tomb Raider og Dead Space 3 er vel de som virker mest lovende. Dessuten RE6 etter at jeg så den siste traileren. Endret 4. juni 2012 av Samaritan Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sim City redded EA-konferansen for meg. Gleder meg helt sykt til det spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Sim City vil jeg også ha. Ikke det derre facebook driten, men det som kommer til PC Tror faktisk det er det spillet jeg ser mest frem til av alle som er blitt vist på E3 til nå! Endret 4. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Selv om jeg ikke bryr meg om noen av spillene EA viste (Nye Dead Space blir nok passe morro å spille med kjæresten) så må jeg si de hadde en bedre konferanse enn MS. 30 min til Ubisoft da. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Håper vi får se Assassin's Creed 3. Det sier vel egentlig seg selv at vi vil få se det. Men hva annet de kan vise frem? Jo, Far Cry 3. Prince of Persia er det lenge siden vi har sett noe til. Kanskje noe Rayman Legends? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er fortsatt veldig skuffet over at jeg ikke har sett noen oppfølger til det som skulle bli den nye "Prince of Persia" trilogien. På langt nær like bra som Prince of Persia: Sands of Time, men alikevel et skritt i riktig retning bl.a. visuelt sett. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Så har vi jo muligens mer Splinter Cell også. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er fortsatt veldig skuffet over at jeg ikke har sett noen oppfølger til det som skulle bli den nye "Prince of Persia" trilogien. På langt nær like bra som Prince of Persia: Sands of Time, men alikevel et skritt i riktig retning bl.a. visuelt sett. Oppfølgerne til Sands of Time var i allefall bortkastet melking, følte ikke at storformen slo til igjen før rebooten i 2008. WW og TT fikk verken til historie eller gameplay sammenlignet med det perfekte Sands of Time, et av tidenes beste spill. Så har vi jo muligens mer Splinter Cell også. Nei huff, nok Splinter Cell nå. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sands of Time er fantastisk ihvertfall, bra vi alle kan enes om det 2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ser fram til nye Prince of Persia. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sands of Time er fantastisk ihvertfall, bra vi alle kan enes om det Sands of Time er den typen spill som holder en sånn ekstremt høy kvalitet at man betviler at folkene bak noen gang vil kunne gjenta suksessen. Til nå har de ikke klart det hvertfall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) EA press conference illuminates industry challenges, FPS fatigue Endret 4. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Oppfølgerne til Sands of Time var i allefall bortkastet melking, følte ikke at storformen slo til igjen før rebooten i 2008. WW og TT fikk verken til historie eller gameplay sammenlignet med det perfekte Sands of Time, et av tidenes beste spill. Synes det cel-shadede spillet var veldig kjedelig. Repetivt og ikke var det mulig å dø en gang. WW var greit, mens TT likte jeg veldig godt. TFS som kom i 2010 likte jeg også veldig godt. Men Sands of Time er og blir det beste spillet i serien. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jaha, de danser jo fint de... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha! Han fyren der går Usher en høy gang på "harry-faktoren", det skal sies. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 I'm getting too old for this... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Se nøye etter, en Wii U-pad på scenen! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Far Cry 3 minner mye mer om originale Crysis enn Crysis 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå