kilik Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke noe galt med Conviction rent kvalitetsmessig, men retningen serien har tatt med mer og mer action liker jeg ikke. Mer enn nok actionspill på markedet, så jeg sier nei takk til dette. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fikk akkurat noe nyttig info ut av gametrailers-streamen. Epic har kjøpt Big Huge Games (som skulle legges ned). Dette er et studio grunnlagt av Microprose-veteraner og har sin ekspertise innen strategispill, så får håpe de nå får muligheten til å fortsette å lage det! Ron Gilbert! Nå starter E3 virkelig folkens, gårsdagens var bare oppvarming. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Noen tråd for pressekonferansene? De som håper på mindre Kinect hos MS kan bli skuffet. Kinect-sensorer koblet til hver eneste konsoll på scenen - Jon Cato Lorentzen på Twitter. Endret 4. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke noe galt med Conviction rent kvalitetsmessig, men retningen serien har tatt med mer og mer action liker jeg ikke. Mer enn nok actionspill på markedet, så jeg sier nei takk til dette. Det kan jeg forstå. Det nye spillet skal visstnok ha Kinect-støtte. Microsoft er på vei til å rote seg bort tror jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Detta jævla Kinect pisset kommer jeg aldri til å plassere i TV-benken min uansett, er nok maskiner og bokser der som det er. Samme med Move dritten til Sony også. Kameraet ble stuet bort rimelig kjappt for å si det sånn. Så kommer Wii U med sin skjærefjøl, så da blir det enda mer rot liggende omkring Jesus altså. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg liker at når du troller litt Mala, så tar du alle tre, godt jobbet! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg har plass til alt det rotet Mala nevnet. Move er blitt brukt mest mellom Move og Kinect. Wii Mote er på førsteplass da alle spill bruker den på andre måter (Fullført 6 spill med Move, fullført wii mote spill 22 og Kinect er 0 fordi den har ingenting bra) Lader batteriene til Sony sin messe nå jeg. Etter jeg ble rimelig skuffet over MS nok engang så håper Sony redder noe av æren på E3 i mine øyner. Tror ikke de blower meg away, men at de viser nok eksklusive som jeg vil ha gjør det helt sikkert. Det er det de alltid har gjort de siste årene EA har de noe jeg vil ha mon tro? Jo kansje mer fra Need For Speed Most Wanted 2! Spillet blir laget av Criterion, og det hjelper mye på. Så vi slipper å få slik Need For Speed The Run er... Endret 4. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Detta jævla Kinect pisset kommer jeg aldri til å plassere i TV-benken min uansett, er nok maskiner og bokser der som det er. Samme med Move dritten til Sony også. Kameraet ble stuet bort rimelig kjappt for å si det sånn. Så kommer Wii U med sin skjærefjøl, så da blir det enda mer rot liggende omkring Jesus altså. Ikke trolling altså, syns det er helt legitim kritikk. Endret 4. juni 2012 av Samaritan Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Glem ikke EA om under en time! Ikke trolling altså, syns det er helt legitim kritikk. Det er jo selvsagt det Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Glem ikke EA om under en time! Ikke trolling altså, syns det er helt legitim kritikk. Det er jo selvsagt det Jeg har sett nok av Wii, Move og Kinect for å si det sånn. Få det vekk og vis oss en ny gimmick! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kommer en ny i morgen! Tenker du på Wii U da? For den gimmicken er jo strengt tatt ikke særlig ny. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det har du kanskje rett i, vi får se i morgen regner jeg med. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Dark Souls meldinger som er felles mellom alt på platformen er jo ganske kult og nytt da. Det er ikke så vanskelig å komme opp med, men vanskelig å gjennomføre, så jeg er "stolt" av Nintendo for å satse på det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg liker at når du troller litt Mala, så tar du alle tre, godt jobbet! Takk, er ikke ofte det blir trolling. Men når det skjer, skal alle få. Vil ikke fremstå som noen fanboy heller, vil vi vel ? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Takk, er ikke ofte det blir trolling. Men når det skjer, skal alle få. Vil ikke fremstå som noen fanboy heller, vil vi vel ? Nei, det er ihvertfall ikke mitt inntrykk av deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hehe, tok innlegget ditt med ett glimt i øyet Nei NÅ gleder jeg meg faktisk veldig til Sony, og ikke minst Nintendo sin konferanse gitt Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Bra! EA hadde en brukbar konferanse, men var veldig lite nytt. Gleder meg nå til Ubisoft og ikke minst Sony i natt. Nintendo i morgen blir selvsagt også latterlig bra Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) EA viste det jeg ville ha, spill, noe som ikke MS hadde... Selvom mye av EA hadde noen spill jeg har aldri spilt som Madden eller UFC. Ser frem til Sony nå samt Reggienator skal snakke når Nintendo skal ha konferanse! Endret 4. juni 2012 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 EA hadde vel så og si kun oppfølgere, å si at det er en mye mer spennende konferanse enn MS sin synes jeg blir veldig.. søkt, selv om jeg ser at fokuset selvfølgelig er spill. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå