kilik Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 EA har bekreftet at Criterion lager NFS Most Wanted. Sikkert ute i november som vanlig. Ikke bekreftet hvilke plattformer, men ganske sikker på at det kommer til Wii U også. Smått irrirterende av EA å bruke de samme navnene om igjen. Må nesten bare bruke NFS Most Wanted (2013) og NFS Most Wanted (2005) for å skille de fra hverandre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Er det virkelig så vanskelig å bruke wikipedia i 2012? Så og si alt står her; http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video_games_exclusives_(seventh_generation) Den listen jeg satt sammen er av Sony's nye IPer etter år 2000 (i likhet med listen taterfyrings delte for Nintendo), ikke bare PS3 eksklusiver. Har forresten oppdatert listen med 32 flere titler som Sony eier. Kan fremdeles ikke garantere at den er 100% korrekt, men tviler på at den er så kjempelangt unna. Edit: @taterfyrings: Jo takk, veldig mange jeg heller ikke kjenner der. Endret 1. juni 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvilke spillsider er dere innom til vanlig? Personlig sjekker jeg Eurogamer.net, NeoGAF-forumet, Gamer.no og dette forumet daglig. Og litt sjeldnere N-Europe.com og Spillegal.no. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Joystiq.com og kotaku bl.a. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 IGN og Eurogamer holder for meg. Også Gamer.no selvsagt, men Eurogamer er alltid kjappere med nyheter enn Gamer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) VG247 Everyday. Ikke funnet noe jeg liker bedre. Joystiq brukte jeg før. Endret 1. juni 2012 av Maury Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvilke spillsider er dere innom til vanlig? Personlig sjekker jeg Eurogamer.net, NeoGAF-forumet, Gamer.no og dette forumet daglig. Og litt sjeldnere N-Europe.com og Spillegal.no. Eurogamer,net, ign.com, n4g.com, gamespot.com og gamereactor.no er jeg mest hos Men jeg vet at n4g.com er bare en side der alle nyheter samles, men der finner jeg det jeg er ute etter! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg bruker nesten bare twitter, neogaf og en chat med andre neogaf-brukere. Pluss dette forumet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 VG247 Everyday. Ikke funnet noe jeg liker bedre. Joystiq brukte jeg før. Takk. Den skal jeg merke meg. Veldig fint og oversiktilig design sammenlignet med Kotaku og Joystiq etter min mening. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Andriasang og Daveandjoel.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 VG24 var ny for meg, men definitivt en keeper! Er stort sett gamer.no,dette forumet (mange gode ressurspersoner her) og N4g. Sistnevnte har MYE søppel, men det har bare blitt en trofast følgesvenn med årenes løp Titter innom spill.no og i ny og ne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Veldig glad i VG247. Litt annyoing at de tar fri under ferier dog, men hey det er som oftest bare jul og memorial day. Kotaku har jeg slutta å bruke etter de endra designet, ble så forbanna etter de gjorde det. Blir som å lete etter nåla i høystakken. Joystiq må jeg i grunn legge i bokmerkene mine igjen.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Ja Kotaku fallt en del igjennom på designet må jeg si, er ingen flitting leser der lenger pga. det. EDIT: Såg akkurat igjennom siste trailer fra Ni No Kuni, ble faktisk veldig overrasket over voice-actingen her! I Positiv forstand vel og merke Endret 1. juni 2012 av Mala Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Liker Kotaku jeg. De har mange morsomme og interessante tekster om ting rundt spill vel så mye som om spill, og det liker jeg godt. Designet er litt håpløst, men ikke avskrekkende. Var bare en vanesak for min del. Ellers sjekker jeg PressFire med jevne mellomrom, og selvfølgelig Level Up på VG. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Enig med Altf4, for de som ikke liker utseende til joystiq er mobilversjonen enkel og rett frem. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvorfor har det seg at så mange her ikke bruker RSS? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 NeoGAF er min primære nyhetskilde, og det har sikkert med at stort sett alt av nyheter enten kommer derfra eller kommer dit først. Titter innom N4G av gammel vane, men generelt mye søppel der, som dere nevner. Spilljournalistikk synes jeg generelt er veldig dårlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Synes ikke noe særlig om pressfire eller noe på VG, selv det Up-programmet på VGTV. LikerVG247 sine generelle nyheter og de artikkelene der de har noe meninger de vil ytre. Lest noe bra der, og noe jeg spesielt savner fra norske spilljournalister, folk som tørr å si at ting må endre seg o.s.v. Er også veldig fan av Patcher, så pleier å prøve å få med Pac-Attack på Gametrailers. Så har du episoder av GTTV innimellom som jeg liker godt og. Samtidig med Bonus-round. Haha, Invisible Walls-folka tøysa til at PS4 må få kickstarter til for å bli noe av på grunn av tapene til Sony den siste tiden. Endret 2. juni 2012 av Maury Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Synes ikke noe særlig om pressfire eller noe på VG, selv det Up-programmet på VGTV. LikerVG247 sine generelle nyheter og de artikkelene der de har noe meninger de vil ytre. Lest noe bra der, og noe jeg spesielt savner fra norske spilljournalister, folk som tørr å si at ting må endre seg o.s.v. Er også veldig fan av Patcher, så pleier å prøve å få med Pac-Attack på Gametrailers. Så har du episoder av GTTV innimellom som jeg liker godt og. Samtidig med Bonus-round. Haha, Invisible Walls-folka tøysa til at PS4 må få kickstarter til for å bli noe av på grunn av tapene til Sony den siste tiden. Pachter bruker jeg å se av og til fordi han er en sympatisk person, men når sant skal sies er det en grunn til folk ofte bruker Pacthers utsagn som en bekreftelse på at nøyaktig det motsatte av utsagnet hans kommer til å skje. Grunnen er at Pachter tar svært ofte feil med spådommene sine. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker ikke spådommene hans jeg heller, siden de er som du sier feil til tider. Han har hatt riktig, men som du sier så er mye feil. Men alt ellers, forklaringene hans på ting o.s.v. har forklart meg ting jeg har lurt på/ikke viste at jeg lurte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå