Lakus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 OktoBer? FuCk OktOber! GeaRs Of WaR 2 In NoveMBeR, N00b! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Saint's Row 2, Fable 2 og FarCry 2 er de jeg skal ha ihvertfall.. Kanskje ikke dag èn men må ha dem. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jøss. Kommer alt det i oktober... Har egentlig bare planlagt Gears 2, jeg. Også skal jeg ha noe RTS etter hvert Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Oktober for meg blir stort. Fable 2 (360), Fallout 3 360/PS3, Little Big Planet PS3 og FarCry 2 360/PS3 . Dem som har skråstrek er jeg usikker på hvilken versjon jeg skal ha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) I november kommer jo Gissj 2, Left4Dead, Banjo-Kazooie, Banjo XBLA, Mirror's Edge og mye annet shiit.. Dette blir ille! Og Halo Wars i 09 attpåtil. Edit: ja dæven, Fallout 3 kommer jo også i Oktober.. hvilken dato var det igjen? Endret 5. oktober 2008 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Også kommer James Bond: Quantum of Solace Og Endwar 6. november. Endret 5. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 I november kommer jo Gissj 2, Left4Dead, Banjo-Kazooie, Banjo XBLA, Mirror's Edge og mye annet shiit.. Dette blir ille! Og Halo Wars i 09 attpåtil. Edit: ja dæven, Fallout 3 kommer jo også i Oktober.. hvilken dato var det igjen? 31.oktober Laland men litt offtopic: Du må godta meg på Xbox Live når jeg sender invite eller vil du ikke ha meg på lista di Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Har ikke vært på Xboxen på en god stund og har ikke tilgang til den nå.. Kan spille mye onsdag-lørdag, da er det lokallan i Kragerø! Så hvis noen er i byen, stikk innom "Lillestoppen" i sentrum! www.diku.no Endret 5. oktober 2008 av Laland Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Kjipt at alt som var med i Col.Edt. av Fable 2 ble økset.. Men, men.. Birger Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, det var temmelig mye som ble fjernet og =s Er dere enige i at Far Cry 2s spesialutgave er en av de feteste som har blitt laget noensinne? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er mange tidligere RTS spill til video-konsoll, som har av utviklerne blitt lovprist for deres evne til å være mye bedre på video-konsoll enn det de tidligere har vært, men alle har egentlig feilet totalt. Men denne gangen feiler de ikke Akkurat det vil jeg helst bli overbevist om før jeg tror det, og det skal litt til. Oktober for meg blir stort. Fable 2 (360), Fallout 3 360/PS3, Little Big Planet PS3 og FarCry 2 360/PS3 . Dem som har skråstrek er jeg usikker på hvilken versjon jeg skal ha For ikke å glemme Dead Space. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Akkurat rundet GTA4. Etter jeg fikk den siste summer for å fullførte spillet. Hadde jeg igjen 11.000 for å få achivementen. Men ellers likte jeg spillet meget godt. Måtte bare bli ferdig med det før jeg fikk Saint's Row 2. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, vi har godt med free-roaming for tiden. Saints Row, GTA IV, Saints Row 2, Crackdown, Assassin's Creed, Oblivion, Fallout 3, Far Cry 2 og Mass Effect som jeg kommer på her og nå.. Det morsomste er det at iløpet av ikke mange ukene eier jeg alle! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Prototype kommer vel ikke før neste år, men det blir vel også free-roaming så vidt jeg har hørt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Denne syntes jeg var litt morsom(?) RE5 producer: Wii, PS2 couldn't even handle title screen of Resident Evil 5 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 LittleBigPlanet og Fallout 3 er sikre kjøp, mens Far Cry 2 og Saint's Row 2 er litt halveis. Dead Space imponerer også, i tillegg med Pure. Med GTA IV og Oblivion som jeg ikke er halveis på, Ratchet & Cland ToD og QfB, samt Heavenly Sword uspilte i hylla og FIFA09 til litt nettspilling, hva skal jeg gjøre fremover? Pluss at jeg venter på et "hemmelig" spill jeg vant fra Gamereactor. Og skulle jo helst stått på alle eksamnene også... Gleder meg til 15 des når juleferien starter jeg =) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Kommende og gamle spill kommer jeg nå heller til å spille de ferdig enn å samle poeng. Liksom greiere å ha fullført spillet før du begynner med et nytt. Birger Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hmm, føler at jeg MÅ ha Gears of War 2, Mirror's Edge, Left 4 Dead i november, blir dyrt detta ò_ó Men er det noen her som har erfaring med det trådløse adapteret til xbox360? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ikke lenge til Gears of War 2 release nå! Gleder meg noe så inni hamperæva! HAr bestilt fra Abslottspill.no så satser på å ha det i hus torsdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå