Filmvenn Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Gleder meg. Har ikke spilt så mye de siste månedene utenom noe smått med småspill som Fable: Heroes og Mincecraft sammen med noen kjiper demoer som Spec Ops: The Line. Usj. Håper Max Payne 3 får tilbake gamer-gløden min som har vært litt bort den siste tida. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg fikk en utrolig vitamininnsprøytning når jeg gikk igjennom Shadows of The Damned for noen uker siden. Grovere, mørkere og morsommere finnes vel ikke - jeg ble tatt på senga og satt med et digert glis fra første sekvens til siste. Ikke et helt perfekt spill, men et spill så utrolig underholdende at det jeg savnet ble borte i skyggen av det store. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Max Payne 3 er moro, men etter min mening ikke et skikkelig "Max Payne-spill". Noe av det som irriterer meg mest er den sporadiske klippingen frem og tilbake i cutscenene. De første spillene sine tegneseriestriper var både stilige og effektive, men her føler jeg det nesten er mer i veien når de forsøker å lage cutscenes ut av det samme prinsippet. Føler også at Max har mistet mye av det vokabularet han brukte for å forklare situasjonene har befant seg i. Det var rett og slett en stor del av sjarmen. Det samme var de metaforiske navnene og referansene til nordisk mytologi man fant rundt omkring i Max Payne, men som nå ikke er å se. Ihvertfall ikke som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har i grunn ikke noe særlig forhold til Max Payne. Uansett digger jeg spillet, og det er helt klart morro. MP`en awsome. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Dragon's Dogma Review - Eurogamer Dragon's Dogma Review - IGN Blir et kjøp for min del, men tror jeg venter til det faller i pris. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Som så dere andre, så ga Max Payne 3 meg mer en nok. Fikk endelig tak i det idag Endret 21. mai 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Kommer Ubisoft til å dra fram denne idiotien i år på E3 mon tro? Går å spiller et Tom Calancy-spill nå. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Lurer på hvor ung Sakurai har blitt i år. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Doom 3 BFG Edition announced for PC, PS3, Xbox 360 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er litt merkelige meldinger her, denne traileren viser Doom 3 bare for PS 3/Xbox 360. http://www.youtube.com/watch?v=YAXhcirx-AQ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er bilde av PC-coveret på slutten av traileren. Gleder meg til dette. Doom 3 var veldig gøy, selv om det kanskje ikke var så veldig skummelt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja, det har du rett i. Jeg la bare merke til at PC ikke sto blant konsollene når de kom opp i traileren (rundt 0:25). Jeg syns Doom 3 var dritskummelt jeg, men det var jo så forbanna håpløst at det ikke fantes teip på Mars. Faktisk ett av de få spillene jeg har patchet helt selv bare for å få lommelykt på våpnene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Haha, ganske rart at en ikke kunne ha lommelykt på våpnene ja. Gadd aldri styre med patching selv. Synes det var skummelt den første timen, men så ble det veldig forutsigbart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Tok meg i grunn aldri tid til å spille Doom 3 på PC, var ikke fordi det var skummelt men grafikkortet mitt ble herpa av en venn noen uker før jeg skulle ha det. Endte opp med å aldri spille det, selv om jeg har spilt både Doom 1 og Doom 2 flere ganger de siste årene. Nå får jeg sjansen. Glad for at det kommer remakes som ser ut til å være mer en ren porting. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Har spilt Doom 3 på PC en del i det siste. Jeg synes det er litt ekkelt, men ikke direkte skummelt. Litt ensformig run & gun gameplay. Jeg føler vel at Dead space f.eks gjør mye av det samme, men litt mer raffinert. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Problemet til både Doom 3 og Dead Space-serien er at de bare guffer på med mye mørke og høye lyder. Det er ikke akkurat raffinert skrekk vi har med å gjøre. Ellers er de jo ganske like, historien fortelles gjennom logger, det finnes knapt mennesker lenger, de utspiller seg i verdensrommet og har rimelig ubetydelige hovedkarakterer. Og historier. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Problemet til både Doom 3 og Dead Space-serien er at de bare guffer på med mye mørke og høye lyder. Det er ikke akkurat raffinert skrekk vi har med å gjøre. Ellers er de jo ganske like, historien fortelles gjennom logger, det finnes knapt mennesker lenger, de utspiller seg i verdensrommet og har rimelig ubetydelige hovedkarakterer. Og historier. Kjenner meg igjen her, men så skal det nevnes at jeg generelt ikke er noe horror-fan. Derimot spiller jeg Dead Space siden det har en brukbar sci-fi historie og alt av art design er veldig interessant utenom monstrene, som jeg synes er kjedelige. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 For all del, Dead Space-spillene er knakende gode (setter blant annet standarden for tredjepersonsskyting), de er bare ikke survival horror slik det en gang var. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kommer Ubisoft til å dra fram denne idiotien i år på E3 mon tro? http://www.youtube.com/watch?v=ecffZBdhAUU Går å spiller et Tom Calancy-spill nå. Haha, jeg husker at jeg ble litt flau der jeg satt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Also, siden det er konsollrelatert: Jeg har startet opp et crew til Max Payne 3 (spiller på Xbox 360, aner ikke om andre kan joine) som heter Bullets ex cathedra (DEXC). Bli gjerne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå