Muggkaare Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Begge Crysis-spillene er to gedigne drittspill. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Jeg har spilt værre FPS en Crysis 1/2 skal jeg si deg Endret 24. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det har jeg og, men det forandrer ikke det faktum at jeg synes Crysis-spillene er dritkjipe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Syns Crysis har fått ufortjent mye pes jeg da Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Crysis 2 var gøy nok det. Historiemessig var spillet så som så, men det leverte når det gjaldt grafikken og gameplayet. Jeg fullførte spillet for bare noen måneder siden, og bortsett fra invaderende romvesen kan jeg faktisk ikke huske hva historien gikk ut på. Jeg har lyst til å spille Crysis 3 også, men jeg kommer til å vente og se om next-gen konsollene får en forbedret versjon av spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Viss det er et spill som er blitt totalt oversett av "gamere" der ute så er det El Shaddai Ascension Of The Metatron, dæven dette likte jeg bra!! Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 kjempe spill spesielt by delen fantastisk visuelt spill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Gleder meg stort til AC3. Selv om AC var kjedelig og Revelations ikke var like bra som AC2 og AC:B har jeg blitt glad i serien. Glimrende gameplay, lekker grafikk og nydelig musikk. Det kjipe med AC3 er at det blir mer Desmond. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Meh, blir nok ikke AC3 kjøp før i slutten av året, eller inn i 2013. Er ikke spesielt gira på et nytt AC etter horingen til Ubisoft med spinoff`ene. Likte i grunn Brotherhood litt, men Revelations var stort sett kjedeligere synes jeg. Er på andre sida av jorda uansett den perioden spillet kommer ut. Og jeg vil heller fokusere på spill som Borderlands 2, BioShock Infinite, og Last of Us(forhåpentligvis). Kanskje også Halo 4, RE6 og Black Ops (hvis jeg får låne sistnevnte, som jeg har gjort med de siste 3-4 titlene til serien). Dishonored og Overstrike også hvis spillene viser seg å være noe mer enn bare kule videoer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Spec Ops: The Line , var jo ikke dumt i det hele tatt. Andre som har lastet ned demoen enda...hva synes dere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Nei jeg har ramla helt ut av hva som har ankommet av demoer etc. på begge konsollene. Men då må jeg vel sjekke det ut i morra Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Prøvde det nå. Det hadde utrolig masse små-irritasjoner, og det hele var ganske meh. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg prøvde MP beta`en i 2010. Faen for noe elendighet det var. Generisk third person shooter indeed. Får prøve demoen i morgen, og se om det retter opp inntrykket noe. Endret 8. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Spec Ops: The Line , var jo ikke dumt i det hele tatt. Andre som har lastet ned demoen enda...hva synes dere? Jeg likte ingenting. Vet ikke helt, men jeg tror det er bloomen, den så helt latterlig ut! Skytefølelsen er borte, kontrollene føles rare ut, osv. Menyen var det beste, med opp-ned flagg og jimi hendrix. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Synes det var bra jeg, historien virker artig og karakterene morsomme og med bra voiceovers. Grafikken var nydelig og settingen spennende og "ny". Lyden var også bra, spesielt i surround hvor en hører sanden blåser rundt deg. Eneste jeg hadde litt issues med var kamera til tider. Så nei alt i alt veldig lovende synes jeg. Endret 8. mai 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) meh...generisk. Prøvde det nå. Endret 8. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå