Morfeo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Sony har overraskende mange eksklusiver kommende, så vi får håpe at de blir bra. Dog føler jeg vel det er en generell trend at Sony gir ut eksklusiver som fanboysene og oss veldig dedikerte spillere ser frem til, men som nesten ikke får noe oppmerksomhet blant det store flertall. Kanskje det ville vært fornuftig for dem å gi ut litt færre eksklusiver, men heller forsøkt å gjøre dem enda mer unike? Det er ihvertfall en mulighet. Ellers er jeg enig i at Nintendo sin nok blir mest spennende i år siden de skal vise en ny konsoll. Med tanke på at nesten alle Nintendos studioer leverte fra seg prosjekter i 2009-2010, så bør de ha en ganske solid liste med interne spill på vei til konsollen, og om de i tillegg kan vise at de har et bra online nettverk og brukbar tredjepartsstøtte så blir det nok vanskelig å slå dem - om ikke MS og Sony har lurt oss og viser frem sine neste konsoller likevel da Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Som jeg aldri fått sagt nok, man er ikke en fanboy med å kjøpe eksklusiver. Jeg kjøper kun konsoller viss de gir meg eksklusive i hopetall som holder seg på en plattform. Ikke slike spill som først på X360 og ender opp på PC etterhvert, telles da ikke som en eksklusiv for å ta et eksempel. Kjløper de spillene som jeg får mest valuta, og det har samtlige eksklusiver gjort! Endret 17. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Som jeg aldri fått sagt nok, man er ikke en fanboy med å kjøpe eksklusiver. Jeg kjøper kun konsoller viss de gir meg eksklusive i hopetall som holder seg på en plattform. Ikke slike spill som først på X360 og ender opp på PC etterhvert, telles da ikke som en eksklusiv for å ta et eksempel Neste generasjon blir akkurat lik, kjøper de som har mine type spill Det var ikke et angrep på deg Jeg er helt enig i at man ikke er fanboy om man kjøper eksklusiver, derfor jeg skrev fanboys og dedikerte gamere som oss her inne. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Det forstod jeg, selvom mange her inne sier noe annet Angående E3 så er Nintendo og Sony jeg ser helt klart mest frem til! Er ikke lenge til det smeller! Endret 17. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Det forstod jeg, selvom mange her inne sier noe annet Ikke bry deg om dem. Vi har alle ulike preferanser, og det er ingenting galt i det. Det viktige er at man klarer å vurdere spill kritisk uavhengig av utvikler/utgiver/serie, ikke om man generelt foretrekker en bestemt utvikler/utgiver/serie fremfor andre. Jeg har ihvertfall ikke noe grunnlag for å tro noe annet enn at du gjør dette. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Tja, er det ikke fremdeles to måneder igjen? Synes det er lenge jeg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Joda, men det går fort. Kos deg med spillene du har nå, det skal jeg gjøre med de spillene jeg har nå, samt jeg får Diablo III imens jeg venter på E3 Endret 17. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) @Leflus. Jo jeg har sett alle MS sine, og de siste har vært mye værre en Nintendo sin i 08. Jeg har ikke snudd meg vekk fram skjermen mens Nintendo dreit seg ut, MS måtte jeg gjør det fordi over halve "showet" handlet om Kinect og familier. Er ikke derfor jeg eier en Xbox i det hele tatt.... Jeg tror du glemmer at de største Wii-relaterte nyhetene fra Nintendos konferanse var Wii Music, Animal Crossing og Wii Sports Resort. Og at betydelige deler av presentasjonen ble brukt til å skryte av salgstallene til DS og Wii. Sammenlignet med Halo Reach, Gears 3, Fable III og Codename Kingdoms i 2010 og Fable: The Journey, Halo 4, Halo CEA og Forza Motorsport 4 i 2011 så kommer Nintendos 08-konferanse definitivt til kort. Jeg kan dog si meg enig i at de verste innslagene i MS' 2010-konferanse var like dårlige som de verste i Nintendos 08-konferanse. Uansett så er dette ikke så viktig, da disse pressekonferansene ikke alltid er representative for selskapets strategi. MS fortsetter å pumpe ut gode XBLA-spill, men de har ikke vist frem et XBLA-spill i løpet av en E3-konferanse siden Shadow Complex i 2009. Edit: Jeg synes forresten at ventetiden til E3 bare har blitt mindre og mindre smertefull. Det virker som om det alltid er en ny messe like rundt hjørnet. GDC, PAX East, E3, Gamescom, TGS, Pax prime. Samt Spike's VGA, som like gjerne kunne ha vært en messe mtp alle annonseringene. Endret 18. april 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Darksiders 2 release date delayed by THQ Kjipt, samtidig som det er bra at de får pusset mest mulig på spillet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 THQ er så i bad shape for tida. Synd, skulle likt heller å sett Activision fått en smekk. Virker som THQ kommer bare til å holde på få selskaper utenom Volition og en rekke andre. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Saints Row serien og Darksiders 1 er meget gode spill, så jeg håper at det ordner seg for selskapet. En augustlansering for Darksiders 2 er kanskje ikke en dum ide. Det virker iallefall ikke som om det kommer ut så mange andre spill den måneden. Nå ønsker jeg ikke at folk skal miste jobbene sine, men jeg er enig i at Activision fortjener en verre skjebne enn THQ. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nå sa de jo at Darksiders 2 skulle være en launch tittel for Wii U, så det kan også være litt av grunnen for utsettelse. Slik at avstanden ikke blir så stor at alle som vil ha kjøper Darksiders 2 før Wii U kommer ut. Altså at de vil sikre salg av spillet på den konsollen også. Muligens. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har hørt at europeiske kjeder forbereder seg på Wii U-launch i oktober (i europa), så jeg tror ikke egentlig at utsettelsen av Darksiders 2 egentlig har noe med den å gjøre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nei sikkert ikke, var bare en teori jeg kom til å tenke på sånn spontant, men det skader jo ikke salget av Darksiders 2 på Wii U at avstanden mellom utgivelsen på de "gamle" konsollene og utgivelsen på Wii U blir mindre. Hvis det går lang tid imellom så vil jo de fleste ha kjøpt Darksiders 2 før Wii U kommer. Og da går jo poenget med å ha det som launch tittel litt i vasken. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Første gameplayvideo fra Crysis 3. Synes det ser kliss likt ut som Crysis 2. http://www.youtube.com/watch?v=-BAHZASyJlU Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Crysis har vært rimelig care siden første spillet. Fikk Crysis 2, åpna aldri spillet og ga det bort. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Fullførte aldri Crysis 2 på 360, men det kom vel mer av at jeg nok en gang hadde ørten spill som jeg spillte samtidig. First world problems indeed. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Crysis 2 ble ikke fullført på pcen min engang selv i DX 11 1080p glory. Eneren er et langt bedre spill på PC. Ser frem til 3eren og håper de fikser mye av det jeg opplevde med Crysis 2 Crysis 1 hos meg (på pc såklart), blant de beste FPS spillene jeg har spilt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Crysis er kun en benchmark, gadd aldri å spille det ferdig. Crysis 2 derimot spilte jeg ferdig og synes det var helt ok, håpe at nr3 i serien blir et par hakk bedre da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå