Crazy Joe Davola Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Assassin's Creed III Has 'More Desmond than Ever' Jeg ble litt skuffet når jeg leste det. Synes Desmond var det kjedeligste i hele Assassins Creed. Ble nesten irritert når jeg ble avbrutt fra å være Ezio for å måtte spille som Desmond. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Det spørs litt på hvordan de behandler Desmond-delene. Jeg har ikke spilt Revelations, men jeg har ikke hørt gode ting om sekvensene der man spiller som Desmond. Dersom han får noen interessante miljøer å boltre seg i så jeg tror at det blir gøy. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Desmond har til nå vært zzzzzzzzz. Men det kan jo alltids endre seg. Endret 8. april 2012 av taterfyrings Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg likte Desmond-sekvensene. Nå har jeg ikke rørt serien siden AC 2, men allerede da syns jeg de var ute og kjøre med ham. I Assassin's Creed ble det fort klart at du var Desmond, og du kunne når som helst hoppe ut av animusen for å være Desmond igjen. I AC 2 ble ikke det lenger mulig, og Desmond - som er seriens virkelige protagonist - fikk nøye seg med å være passasjer i sin egen historie, noe jeg syns var litt teit. Assissn's Creed-serien har for meg handlet om å være en fyr (Desmond) som er en fyr (Altaïr, Ezio), og da syns jeg det høres bra ut at han får en større rolle igjen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Live stream nå av Dragon's Dogma! http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/04/13/gtlive-dragons-dogma-preview-monday-april-16th/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) E3-konferanser datert (norske tider): Microsoft: 4. juni kl. 19.00 Sony: 5. juni kl. 03.00 Synd med tidspunktet for Sony-konfen. Her blir det nok våkenatt. Så får vi se hva Nintendo har for planer... Endret 16. april 2012 av kilik 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Fin tid med Microsoft. Håper på en god konferanse i år. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Her blir å sjekke skiftplanen senere ja! Håper på lite Kinect kvalme fra MS i år. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Har pleid å sitte oppe til langt på natt for å få med ting på E3 dem siste årene...blir nok det samme i år. Blitt en tradisjon Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Kjipt at Sony sin konferanse er på natta. Såfremt jeg ikke har snudd døgnrytme, gidder ikke jeg sitte oppe for å se den da. Håper Nintendo sin er på et fint tidspunkt. Håper også at MS sin ikke blir full av Kinect. Den som var i fjor var helt grei synes jeg, men den året før var helt grusom. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ingen tvil om at jeg blir sittende oppe for Sony sin. Nintendo pleier vel alltid å ha på tirsdagen? Ser både Sony og MS har mandagen i år igjen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Tror virkelig jeg ikke vil se MS sin engang. Den de hadde sist overgikk Nintendo sin når de viste Wii Music. Noe så tafatt og lite eksklusiver å bare Kinect sprøyt med de mennene som "spilte" amerikansk fotball og andre merkelige sceneshow som jeg bare snudde vekk og skjemmest... "Ohhhh 52 center back, 49 throw the ball" bullshit Nei jeg ser Sony og Nintendo sin, de leverer stort sett alltid best og gir meg det jeg vil ha Endret 17. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Driter nok lang mars i Microsoft sin, er nok bare Kinect-stuff, så får jeg bare håpe jeg får noen positive overraskelser i etterkant. Har ikke skrudd på boxen på et år nå, stusslige greier. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Kinect Star Wars har gjort det litt for bra til at de dropper Kinect-kvalmen helt. Men Halo 4 gameplay og kanskje noe hint om neste generasjon gjør det verdt å følge med. Dessuten bruker MS å vise en del multiplattformspill. I fjor viste de blant annet Modern Warfare 3 og Tomb Raider rebooten for første gang. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg gleder meg veldig til å se mer fra Halo 4. Er ikke egentlig så stor fan av shootere, men med tanke på alle de talentfulle folkene MS har klart å samle i 343i - deriblant mange Metroid Prime-veteraner, så gjør det at jeg er veldig positiv til et skikkelig bra spill som også kanskje tør å gjøre ting litt annerledes i singleplayeren. Og Nintendo sin E3 2008 var mye verre enn MS sine to siste, dessverre Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Sony sin i fjor var ikke akkurat noe å skryte av heller, "We`re sorry" i ren BP-stil. Men den Kinect-humpinga i 2010 var bare helt jævlig av MS. Liker at Halo blir gjort av 343i nå. Forhåpentligvis kommer Halo 4 fram som mer "friskere" enn Halo 3 (som er en av de Halo-spillene jeg har likt minst, inkludert remaken og spinoff`s). Håper på releasedato av The Last of Us fra Sony. Tror det var meningen at spillet ville komme ut i slutten av året eller neste år sist gang jeg hørte noe. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Tipper at MS' konferanse blir som de to foregående konferansene. En helt grei, men langt ifra fantastisk konferanse. Folk som sier at de bare viser frem kinect-spill eller familiespill har enten dårlig hukommelse eller så har de ikke sett på presentasjonene.. og nei. Ingenting overgår Nintendos E3 08 konferanse. Jeg ser for meg at det blir en noe forutsigbar konferanse fra MS i år også. Tredjepartsspill: Call of Duty. Kanskje Resident Evil 6? GTAV? Et eller annet action-adventure spill type Tomb Raider En ny bølge med familiespill til Kinect: Et nytt Dance Central? Et nytt Kinect Sports? MS har også registrert navnene til både "Joy Ride Arcade" og "Joy Ride Boost". Nye apps samt mer snakk om Xbox Live til Windows. Presentasjoner av Forza Horizon, Halo 4 og Fable: The Journey. Enten 1-2 nye "core" spill eller en ny avduking av Ryse. Dersom Ryse ikke dukker opp på E3 i år så har det nok blitt flyttet til den neste xboxen. Alt i alt så tror jeg at det blir en konferanse som gjør jobben, men ikke noe mer. Det som blir spennende er om MS annonserer mange 2013-spill, og hvilke spill det i så fall vil være snakk om. De viste frem Halo Reach i 2009, Gears 3 i 2010 og Halo 4 2011. Om de ikke annonserer et 2013-spill av et lignende kaliber så kommer jeg nesten til å se på det som en bekreftelse på at Xbox 3 kommer i 2013. Jeg er egentlig mest spent på Nintendo sin presentasjon, ettersom det blir Wii U's første skikkelige E3. Selv om vi allerede vet en god del om maskinen og spillene, så føler jeg at det fortsatt er mye vi ikke vet om den. Endret 17. april 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) @Leflus. Jo jeg har sett alle MS sine, og de siste har vært mye værre en Nintendo sin i 08. Jeg har ikke snudd meg vekk fram skjermen mens Nintendo dreit seg ut, MS måtte jeg gjør det fordi over halve "showet" handlet om Kinect og familier. Er ikke derfor jeg eier en Xbox i det hele tatt.... De siste årene har MS vist frem mer Kinect spill en nye iper. Det går i kun Halo, Forza og Gears Of War (ja begynner å bli fryktelig lei disse). Mens det er Sony og Nintendo som har vist frem mest eksklusiver 3 år på råd som ikke involverer noe PSN/WiiWare eller Move spill. Det jeg håper er av antall eksklusiver som blir vist på E3 2012! Sony: De viser alltid mer en 3 "core" spill, det kan ingen her inne så noe på. Ifjor så viste de frem vel 7 iløpet av presentasjonen Nintendo viser og alltid over 3 "core" spill Mens MS viser bare 1 eller 2 "core spill og det er ikke nok! Å ørten hundre Kinect spill som ikke intresserer meg i det hele tatt. Endret 17. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Sony har virkelig noen knallspill igjen på PS3 i 2012/2013: The Last of Us, The Last Guardian og det nye spillet til Quantic Dream. Går også rykter om God of War 4. MS virker ikke ha å ha så mye å by på etter Halo 4, noe som får meg til å tro at de har flyttet mesteparten av ressursene over på Xbox 3. Men det kan selvsagt være de har en stor overraskelse på lur. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Pluss Sony har Sly Thieves In Time som blir sikkert vist frem igjen og med en fastsatt lanseringsdato. 5 "core" spill som holder seg på en plattform på 1-2 år er mer en nok for min del! Endret 17. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå