Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!

MindTooth

Anbefalte innlegg

Håper MS velger å slippe sin neste boks mot slutten av året likevel jeg, slik at vi kan få Halo 4 med oppgradert grafikk

Man får da ikke oppdatert grafikk bare fordi de lanserer ny konsoll? ;) Spillet er vel utviklet til xbox360 og da ser jeg for meg en skuffende grafikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikken for eksempel. Jeg liker den nye godt, men likte den gamle bedre. Det har også blitt mer Bulletstorm, med skillpoints for hva du gjør og hvordan du gjør det og det passer liksom ikke helt inn selv om det rent kosmetiske aspektet med teksten på skjermen kan skrus av.

Søkte litt rundt, og det er flere som deler ditt syn med tanke på grafikken. Selv kan jeg ikke helt huske grafikken i TD da det er så mange år siden jeg spilte det sist. Det jeg reagerte mest på var at de har byttet voice actor for Jackie. Hva tenker du om det? Mike Patton som har stemmen til The Darkness er heldigvis fremdeles med.

Lenke til kommentar

Man får da ikke oppdatert grafikk bare fordi de lanserer ny konsoll? ;) Spillet er vel utviklet til xbox360 og da ser jeg for meg en skuffende grafikk.

Om Microsoft slipper Halo 4 og Xbox 3 samtidig kan du banne på at det ikke er utviklet til Xbox 360. De eier og lager begge deler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ingen Halo-fanboy, men jeg tror faktisk Halo 4 har potensial til å bli fantastisk uavhengig av hvilken konsoll det kommer til. 343 Industries er riktignok et nytt studio, men menneskene som jobber der - som tross alt er de som betyr noe - er ikke nye. Mitt inntrykk er at Microsoft har headhuntet dyktige folk fra hele den amerikanske spillindustrien til å lage et slags "dream team" i 343, og bare fra min egen kunnskap med god oversikt over Nintendos amerikanske studioer, så vet jeg at blant annet flere sentrale folk fra Retro Studios jobber der nå, inkludert leveldesignere, noe som burde love veldig bra med tanke på hvor fantastisk Metroid Prime-spillene spesielt var. Skepsisen mot 343 er forståelig siden de er et nytt studio, men søker en opp (feks på linkedin) de som jobber der, så ser man at det er et studio proppfult med talent. Og når de i tillegg har Microsofts pengebinge å støtte seg på, så kan jeg ikke forstå annet enn at det må bli et meget godt spill.

Lenke til kommentar

Synes det er bra at vi får en ny utvikler på Halo serien, den serien begynte å bli støl. Ikke at jeg er noen fan av den, ikke spillt ut noen av dem. Dog er det jo ikke alltid slike "dream teams" klarer å levere uansett hvor "talentfulle" folk de har huket inn. Vi får bare vente og se.

Fargen lilla er visst bannlyst fra Halo 4 ihvertfall, så bare det gjør det jo litt interessant å se hehe.

Endret av Santar
Lenke til kommentar

Lilla er jo bare Halo-fargen, så det er jo nesten litt trist :cool:

Men det er selvsagt sant at slike dream team ikke alltid gjør det bra, men i farten kommer jeg vel bare på et skikkelig dream team i spillhistorien, og den gangen var det vel Yuji Horii og Hirenobu Sakagauchi som teamet opp med blant annet Hiroyuki Ito, Yoshinori Kitase, Akira Toriyama og Nobuo Uematsu for å lage et lite mesterverk - og det gikk jo ganske bra.

Lenke til kommentar

Er enig i at det trengs nytt blod i Halo serien, så sånn sett er det ikke negativt at det ikke er bungie som utvikler 4ern. At det er folk fra Retro Studios med i 343 Industries er også godt å høre, da Metroid Prime er et av mine all time favoritt spill. Håper bare de leverer et solid singleplayer spill da det er det jeg ser etter i Halo!

Lenke til kommentar

Sony rapporterer et forventet årlig tap på 2.9 milliarder dollar. Til sammenligning var Nintendo sine rekordtap på 0.6 milliarder dollar. Blir spennende å se hvilke konsekvenser dette får for PS4. Mitt tips er at den blir solgt med fortjeneste fra dag 1.

Betyr nok at de må kutte kostnader kraftig og store investeringer som PS4 kan bli lagt på is foreløpig. Fokus framover blir å tjene penger på PS3 software og unngå at Vita blir en flopp i Japan.

Lenke til kommentar

Sony rapporterer et forventet årlig tap på 2.9 milliarder dollar. Til sammenligning var Nintendo sine rekordtap på 0.6 milliarder dollar. Blir spennende å se hvilke konsekvenser dette får for PS4. Mitt tips er at den blir solgt med fortjeneste fra dag 1.

Herlig.

Håper PS4 blir en "Wii".

Ikke noe ville være morsommere enn å se playstation fanboys prøve å forklare hvorfor det er bra at PS4 ikke er noe særlig kraftigere enn PS3. For det kommer de til å gjøre hvis så skjer. Fremfor å velge nye Xbox som da er kanskje 4-5 ganger kraftigere enn PS4.

Lenke til kommentar

Herlig.

Håper PS4 blir en "Wii".

Ikke noe ville være morsommere enn å se playstation fanboys prøve å forklare hvorfor det er bra at PS4 ikke er noe særlig kraftigere enn PS3. For det kommer de til å gjøre hvis så skjer. Fremfor å velge nye Xbox som da er kanskje 4-5 ganger kraftigere enn PS4.

Vell så lenge det er kvalitet spill på konsollen så skal det vell ikke ha noe å si hvor kraftig den er?

Lenke til kommentar

Betyr nok at de må kutte kostnader kraftig og store investeringer som PS4 kan bli lagt på is foreløpig. Fokus framover blir å tjene penger på PS3 software og unngå at Vita blir en flopp i Japan.

SCE har allerede sagt at PS4 ikke blir en investering på samme måte som PS3, og det trengs ikke heller.

Herlig.

Håper PS4 blir en "Wii".

Pipe dream. Rapporter tyder på at PS4 faktisk blir kraftigere enn Xb3, noe som ikke forundrer meg i det hele tatt med linja MS har lagt seg på med Kinect.

Lenke til kommentar

SCE har allerede sagt at PS4 ikke blir en investering på samme måte som PS3, og det trengs ikke heller.

Herlig.

Håper PS4 blir en "Wii".

Pipe dream. Rapporter tyder på at PS4 faktisk blir kraftigere enn Xb3, noe som ikke forundrer meg i det hele tatt med linja MS har lagt seg på med Kinect.

Rykter er rykter.

Når Sony taper så enormt med penger som de nå gjør så kan de ikke gjøre hva som helst med PS4. Et tap på 3 milliarder DOLLAR i 2011 er helt hinsides.

Lenke til kommentar

Vell så lenge det er kvalitet spill på konsollen så skal det vell ikke ha noe å si hvor kraftig den er?

Enig i dette, og derfor Wii er en såpaa undervurdert konsoll blant veldig mange.

Aldri i verden. Wii er den soleklart dårligste Nintendo konsollen noensinne. Og det er ikke min mening men utifra hvor lavt anmeldersnitt spillene på maskinen har fått.

De aller fleste nintendo fans virker ikke alt for happy med maskinen heller.

Så undervurdert vil jeg absolutt ikke si den er. Heller omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...