Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!

MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gikk rykter om dette før PS3 ble lansert også, men når det kommer til stykket, så tror jeg ikke MS kommer til å tørre å gjøre dette da det vil svekke deres forhold til spillkjedene kraftig, og eksempelvis gamestop som har store deler av markedet i USA kan true med å alltid promotere Wii U og PS4 fremfor Xbox3. I tillegg så er det jo åpenbart noen lovmessige sider ved saken her, vi har lov til å kjøpe og selge brukte bilder og bruke de om igjen, skulle ikke da det samme være tilfellet med spill?

Edit: Er forresten helt sykt koselig at det endelig er en ny generasjon på vei. Nå kommer det jo opptil flere nye rykter hver dag :)

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Ja, to nye konsoller i år og trolig to på vei neste år fører til masse spennende nyheter :)

(Reuters) - Nintendo will launch a successor to its Wii game console in the U.S. and other key markets in time for the crucial year-end shopping season later this year, Nintendo President Satoru Iwata told reporters on Thursday.

He said the WiiU would be launched in the United States, Europe, Australia and Japan for the year-end season.

Har lenge sett for meg en november-lansering og tror jeg får rett. Kanskje Japan får den noen uker før som med 3DS.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Et av årets beste konsoll spill :thumbup:

Nei hvorfor det, er det derfor du sier det kun fordi det kommer til X360?

Tror ikke det blir blant de beste konsollspillene av 2012, satser på The Last Of Us viss det kommer dette året, Last Guardian, Bioshock Infinite, Mass Effect 3, Hitman Absolution, Max Payne 3, Tomb Raider og sikkert mange flere jeg ikke har nevnet som har større sjanse for beste konsollspill 2012.

Tidlig å si noe som helst da vi er kun i januar

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Grafikken for eksempel. Jeg liker den nye godt, men likte den gamle bedre. Det har også blitt mer Bulletstorm, med skillpoints for hva du gjør og hvordan du gjør det og det passer liksom ikke helt inn selv om det rent kosmetiske aspektet med teksten på skjermen kan skrus av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...