Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp sett traileren, og fy faen for et show! Gleder meg allerede vilt, dette var alt jeg hadde håpet på og mer til.

 

Ser ut som en mix mellom RE4 + Gears of War + Vanquish.

 

Dessuten (Leon + Chris) Bromance; fuck yeah!

 

 

Har lite tro på RE6, spesielt når de vil tekkes Call of Duty-fansen.

Vel, hvorfor ikke. Naturlig å gå etter den største brukergruppen.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp sett traileren, og fy faen for et show! Gleder meg allerede vilt, dette var alt jeg hadde håpet på og mer til.

 

Ser ut som en mix mellom RE4 + Gears of War + Vanquish.

 

Dessuten (Leon + Chris) Bromance; fuck yeah!

 

 

Har lite tro på RE6, spesielt når de vil tekkes Call of Duty-fansen.

Vel, hvorfor ikke. Naturlig å gå etter den største brukergruppen.

 

Det er naturlig at menn har G-punktet i ræva også, men det betyr ikke nødvendigvis at alle liker å få kjepp i hullet av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er forresten interessant hvordan Cod-serien har gått fra å være godt likt blant hardcore-gamere (som jeg vil tro dette forumet hovedsaklig består av), til å bli virkelig sett ned på av nesten alle de skikkelig dedikerte. Selv har jeg ikke spilt serien siden MW2, men det er vel fortsatt relativt brukbare spill om man ser etter en multiplayershooter, er det ikke?

Lenke til kommentar

Rent personlig har det egentlig gått rake veien nedover siden Modern Warfare. Jeg har spill spillene siden seriens spede barndom, men etter World at War (som jeg faktisk la mest timer i online) og Bad Company 2 sitt inntog på markedet innsåg jeg at jeg var mettet på COD. Saken ble ikke bedre av at MW2 skuffet maksimalt på online fronten.Det er sjeldent jeg gråter av spill, men her tror jeg faktisk det fuktet seg litt i øyekroken, dette makkverket her betalte jeg fullpris for. Ikke siden Assasins Creed har jeg vært så oppgitt og skuffet over ett spillkjøp. Likevel håpet jeg at Treyarch kunne gi meg og mine venner noe av den samme online opplevelsen som MW og WaW gav oss, det var bedre enn MW2 helt klart. Men igjen, gameplayet apperlerer ikke til meg og min IRL-venne lenger. Vi er lei. Serien har stagnert fullstendig, og det hele føles bare som en irriterende radio hit som går på repeat, uansett hvor du måtte befinne deg.

 

MW3 gir jeg pokker i egentlig, dette plukker jeg kanskje med meg når det ligger til rundt 100-lappen, om noensinne. Dette her kommer fra en tidligere COD fanboy :)

Lenke til kommentar

Var en liten COD fan selv, men har sluttet helt med de på online siden Call Of Duty 4.

Der hadde jeg rundt 120 timer ingame online. De siste Call of duty's har jeg kun i snitt 10 timer online.

Men så har jeg spilt mye mindre online i det siste og fokuserer mest på story i spill og singelplayere :). Det er der jeg får mine opplevelser ifra, ikke skyte folk 24/7

Lenke til kommentar

Spiller ikke MP`en på COD egentlig lengre. Gjorde det sist under MW2. Spilte riktignok zombies på Black Ops, og har prøvd litt surivival og slikt på MW3.

 

Føler at SP`en til COD er grei nok. Har ikke noe problemer heller å spille igjennom spillene på vetaran, tok en helg med kanskje 10 timers spilling å gjøre MW3 på den vanskelighetsgraden.

 

Har heller ikke kjøpt et eneste COD-spill siden MW2 heller. Black Ops fikk jeg i gave, og MW3 låner jeg.

Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke spilt serien siden MW2, men det er vel fortsatt relativt brukbare spill om man ser etter en multiplayershooter, er det ikke?

 

Det er mer en brukbart, det er ikke det mest populære multiplayer fps kun pga "hjernevaska unger" som bare kjøper oppfølgere som noen "professorer" rundt omkring hentyder til for å si det mildt. Dem forbedrer en kjent formel og forbedrer det litt for litt for hver utgave, ingen store forandringer med andre ord. Men dette er hva som gjør utgave etter utgave så bra og ikke minst populær.

 

Fansen vet hva dem får bare pakket inn i litt bedre for hvert år.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke spilt serien siden MW2, men det er vel fortsatt relativt brukbare spill om man ser etter en multiplayershooter, er det ikke?

 

Det er mer en brukbart, det er ikke det mest populære multiplayer fps kun pga "hjernevaska unger" som bare kjøper oppfølgere som noen "professorer" rundt omkring hentyder til for å si det mildt. Dem forbedrer en kjent formel og forbedrer det litt for litt for hver utgave, ingen store forandringer med andre ord. Men dette er hva som gjør utgave etter utgave så bra og ikke minst populær.

 

Fansen vet hva dem får bare pakket inn i litt bedre for hvert år.

http://www.youtube.com/watch?v=35TbGjt-weA

Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke spilt serien siden MW2, men det er vel fortsatt relativt brukbare spill om man ser etter en multiplayershooter, er det ikke?

 

Det er mer en brukbart, det er ikke det mest populære multiplayer fps kun pga "hjernevaska unger" som bare kjøper oppfølgere som noen "professorer" rundt omkring hentyder til for å si det mildt. Dem forbedrer en kjent formel og forbedrer det litt for litt for hver utgave, ingen store forandringer med andre ord. Men dette er hva som gjør utgave etter utgave så bra og ikke minst populær.

 

Fansen vet hva dem får bare pakket inn i litt bedre for hvert år.

http://www.youtube.com/watch?v=35TbGjt-weA

 

God tur!

Lenke til kommentar
Dem forbedrer en kjent formel og forbedrer det litt for litt for hver utgave, ingen store forandringer med andre ord. Men dette er hva som gjør utgave etter utgave så bra og ikke minst populær.

 

Fansen vet hva dem får bare pakket inn i litt bedre for hvert år.

 

Det ironiske med den "nye" CoD-fanskaren som dog virker å verdsette de nyere spillene over alt på jord, er at de selv støtter stagneringen av en utvikling som faktisk var grunnen til at CoD:MW ble markedets desidert beste konsoll-FPS da det kom ut.

 

CoD:MW klarte å bringe noe nytt til en tynnslitt og spikersuppe-kokende sjanger, som mange hadde helt gitt opp etter Halo-spillene mistet sin "wow faktor", og var overraskende balansert (på tross av alle de som sutret p.g.a. Martyrdom) og ga mersmak uansett hvor ofte man spilte online, da man ble "lurt" til å tro at det var poeng i å lvle, selv etter at du hadde fått alle perksene og våpnene.

 

Nå omfavner en gjeng med, i mangel av et bedre ord, kortenkte gamere en spill-serie som representerer alt det som er skuffende med dagens spill-utvikling, nemlig gjenvinning av allerede brukt materiale (i MW:3 gjenbrukes til og med bygninger de brukte i det orginale MW, toppen av latskap m.a.o.) og et par finpuss som lett kunne blitt solgt som tilleggspakker, men som folk kjøper for fullpris.

 

Det er rart at Infinity Ward (eller, det som er igjen av det) skal slippe unna hatet og skytset som blir rettet mot EA og deres sports-spill, som jo i praksis er akkurat det samme.

Jeg vil faktisk tørre å påstå at FIFA-serien, på tross av at det kommer et nytt spill i serien hvert år, klarer å bringe mer til serien, enn det CoD-spillene har gjort de siste 4-5 årene.

 

 

Men for all del, man må bare spille det man liker, men selv har jeg hoppet tilbake til BF-toget, et tog jeg skulle ha holdt meg på.

Lenke til kommentar

Jeg bare tittet innom på game.no og så noe som forstyrra meg litt. Tenk viss dette viser seg til å stemme så tar game.no 4899,- for Wii U, er det bare meg som syntes dette er dyrt, og det er flere sider som er oppe i noe det samme?

 

Ser det bare er en foreløpig pris, men de kan ikke ha en slik pris til lansering, da vil mange styre unna når PS4/X720 vil være kraftigere og mest sannsynlig ha flere muligheter med online osv til launch.

Men det finnes slike som meg så kjøper det rått og gale, forundrer meg ikke om jeg kjøper den til en slik pris :p

 

Trykk på meg her for å sjekke prisen

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ingen vet hva prisen vil være på Wii U. Hvis dere husker tilbake til i fjor vår, så satte cdon og andre nettbutikker opp "Project Café"-forhåndsbestilling også, til 5000 eller noe annet latterlig. De tar en ekstra høy pris for å sikre seg uansett hva prisen blir, men det er ingen i hverken game eller andre butikker som vet hva prisen vil bli når den faktisk kommer på markedet - i så fall ville den vært lekket for lengst.

Lenke til kommentar

Synes ikke det var en ille pris jeg, når en tenker tilbake på hva Wii,PS3 og X360 kostet på lansering dagen. Dette er jo tross alt en maskin som er kraftigere en både PS3 og X360 etter hva jeg mener å huske? Prisen vil jo selvfølgelig gå ned, garantert ganske mye så fort lansering av neste maskiner fra Sony og Microsoft lanseres.

 

Gleder meg veldig til å se hvor bra Wii U faktisk blir...

 

EDIT: Litt billigere her :)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634992

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Flere enn meg som syns ps3 har fått de dårligste spillene til nå, sammenlignet med ps1 og ps2? Er vel en av grunnene til at jeg ikke har skaffet meg ps3 enda, men blir kanskje kjøp bare fordi nye ssx kommer ut snart. Da blir jeg nok å skaffe meg uncharted serien også, da dette er det eneste ps3 har av kvalitetsspill som ikke finnes på pc også. Hørt endel bra om MGS serien også, men har ikke spilt det siden det første mesterverket til ps1. Kan vel også ta nytte av playstation store, og kjøpe meg crash bandicoot spillene, samt tomb raider 1-4. Kan man forresten spille gamle ps1-2 spill på den nye ps3 slim nå? Hørt rykter om at det ikke lenger var mulig, bare på den aller første ps3-en.

Endret av paithlezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...