Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jupp sony lovte fantastisk 3D så jeg kjøpte en ps3 igjen kun for kz3 og det var ""2011 most stupid thing i did"" :!: for en skuffelse først trodde jeg brillene ikke var slått på eller de var tomme for strøm 3 par briller men nei da ... dobbel bilde var jo en feil med spillet :ph34r: .. takk gudene for at gears of war 3 redda 3D spillinga seinere 0 krosstalk

Lenke til kommentar

jupp sony lovte fantastisk 3D så jeg kjøpte en ps3 igjen kun for kz3 og det var ""2011 most stupid thing i did"" :!: for en skuffelse først trodde jeg brillene ikke var slått på eller de var tomme for strøm 3 par briller men nei da ... dobbel bilde var jo en feil med spillet :ph34r: .. takk gudene for at gears of war 3 redda 3D spillinga seinere 0 krosstalk

 

Smak og behag. Selv likte jeg 3D godt (testet det ut på SPaceworld).

Lenke til kommentar

Jeg ville hatt mer tro på en Stor XL- skjerm enn Lite-versjon.. Folk er vant til å spille Angry Birds på større mobilskjermer, og 3DS blir litt stusselig sånn sett.

Vel Vita-skjermen er jo 5 tommer men den blir jo også slått av skjermen på Galaxy Note, som er 5,3 tommer.

 

5 tommer virker ganske optimalt, ja. Akkurat litt større enn en mobil, men samtidig skikkelig kompakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding Advarsel

Videre Off-Topic vil bli slått hardt ned på , persondiskusjon kan man også holde seg unna. Det vil bli tatt en gjennomgang av de(n) brukeren(e) som stadig vekk ikke greier å forholde seg til forumets regler.



-Vennligst ikke reager på moderering her, ta det via pm eller tilbakemeldinger til forumet.
Lenke til kommentar

Ser ut som det kommer til å bli ett stort år for de av oss som like JRPG:

 

The Last Story, Dragon Quest X til Nintendo Wii

Final Fantasy XIII X-2 (PS3-360) kjøper nok Ps3 versjonen

Tales Of Graces (Ps3)(har kommet ut på Wii men kom aldri utenfor japan (Same on you Nintendo)

Tales Of Xilia (PS3)

 

Forhåpentligvis kommer final fantasy XIII versus ut også men tviler

Lenke til kommentar

Tales Of Graces (Ps3)(har kommet ut på Wii men kom aldri utenfor japan (Same on you Nintendo)

 

Dette er vel strengt tatt Namco Bandai sin feil, men enig i at det er synd.

 

Også enig i resten av posten din, og ser frem til flere av de spillene. Ville også lagt til Bravely Default: Flying Faery til 3DS (4 Heroes of Light 2) og Ni No Kuni selv om det kanskje ikke akkurat er helt en jrpg.

Lenke til kommentar

Jeg liker det jeg leser. Hadde ikke tenkt over at det kommer så mange "store" JRPG's i år. Dette ser ut til å bli det beste JRPG året på lange tider, og det liker vi. Er også fint å se at PS3 får flere JRPG, har vært litt tynt, spesielt i vesten.

 

Skulle gjerne sett at de slapp en pakke med alle Tales spillene på PS3, og Xbox360 også for den saks skyld. :)

Lenke til kommentar

Arc Rise Fantasia er et jrpg som kom ut sommeren 2010 i Nord Amerika, men det kom aldri til Europa dessverre. Jeg tror ikke det er veldig bra, og duben skal vistnok være legendarisk dårlig, men det har likevel rykte på seg å være et brukbart jrpg, og på en konsoll som Wii som ikke har så mange rpg-er, så ville jo det absolutt vært velkomment også her i Europa.

 

Har du en PS2 så finner du nok mange lignende rpg-er til Arc Rise Fantasia med mye høyere kvalitet, men det er jo ikke alle som har det, så ville vært fint om det kom hit. Tror spillet gjorde det dårlig i Nord Amerika dog, så var vel kanskje derfor.

 

Fun Fact: Han ene fyren på gametrailer-podcasten Invisible Walls (som er velkjent for å ikke bry seg stort om Nintendo) jobbet med markedsføringen av spillet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som det kommer til å bli ett stort år for de av oss som like JRPG:

 

The Last Story, Dragon Quest X til Nintendo Wii

Final Fantasy XIII X-2 (PS3-360) kjøper nok Ps3 versjonen

Tales Of Graces (Ps3)(har kommet ut på Wii men kom aldri utenfor japan (Same on you Nintendo)

Tales Of Xilia (PS3)

 

Forhåpentligvis kommer final fantasy XIII versus ut også men tviler

 

Er det bekrefta at Tale Of Xillia skal komme til Euorpa eller må man importere det?

Har så lyst på det, samme med Ni No kuni og FFXIII-2 :)

Spiller jo enda Lost Odyssey så ja JRPG is not dead for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...