Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Alle de tre konsollprodusentene har hatt store problemer med ulike av sine produkter, det er slikt som skjer. Og den lille feilen som det rapporteres om med Vita nå er ingenting, og vil være glemt om to uker. Du forsøker å lage storm i et vannglass her. Jeg aner ikke hvilken motivasjon du har for å gjøre det, men jeg kan si såpass: Det er ingen vits, det irriterer andre brukere, og det får deg til å se ut som en idiot. Beklager. Vi kan gjerne diskutere dette problemet og hvilke implikasjoner det vil få for Sony, Vita, ja hele industrien, men slike "doom and gloom"-innlegg som du kommer med er rett og slett verdt null og niks - så det ville være fint om du hadde sluttet!

Endret av taterfyrings
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemt? mulig i dine øyne men internet buzz og sonys unskyldning blir nok ikke glemt med de første.. Kjøper man et slikt produkt fra en stor aktør regner man med at den fungere 100prosent fra dag en!!!

 

Var ikke det du som rosa vitaen til å være 100prosent feilfri tidligere? rart når dennne nyheten komm ut timer etter lanseringen i japan .. la folk få vite om feilene enn din synsing

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri roset Vita 100%, den har en rekke problemer, men den er likevel en glimrende konsoll. Jeg er helt enig i at man skal informere om problemer, MEN, jeg synes også vi skal beholde bakkekontakten. Er dette et problem? Ja. Er Vita doomed? Nei.

 

Se på Red Ring of Death - et latterlig mye større problem for Microsoft. Nå, hvor er 360-en seks år senere? Nettopp ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du vet like godt som meg hva jeg refererer til, enten det er her, i sony-kafeen eller i salgstråden, så kommer du inn med onlinere fulle av skrivefeil hvor det eneste interessante en kan få ut av innlegget er å spekulere i hva du har planer om å trolle. De siste dagene har det vært Vita. Tidligere har det vært alt fra Mario 3D Land til Wii U til Killzone og sikkert en masse annet jeg ikke har fått med meg. Uansett, som jeg sa, vi kan gjerne diskutere feilene om du vil det. Vi kan jo feks starte med at du skriver et innlegg om hva de inneholder og hvilke konsekvenser du tror de vil få!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så nå tar du skrivefeil som et argument? :!:

 

Argumenter? Kunne ha skrevet masse om hvoran det vill skade vitaens rykte ,men når jeg ser tullet du skrivet gidder jeg ikke argumentere med deg .Les engage artikelen som en start å se hvor glade vita brukerne er med dette..

 

Fakta mot brukerens egene fiksjoner? tar fakta any given day :thumbup:

Lenke til kommentar

Og hva har xbox 360 rrod med vitaen å gjøre?

 

Det har alt med ditt egne utsagn å gjøre:

 

Glemt? mulig i dine øyne men internet buzz og sonys unskyldning blir nok ikke glemt med de første.. Kjøper man et slikt produkt fra en stor aktør regner man med at den fungere 100prosent fra dag en!!!

 

Xbox 360 fungerte ikke 100 prosent, PS3 fungerte ikke hundre prosent og Wii fungerte ikke 100 prosent fra dag en. Om dagen funker ikke engang de fleste spill hundre prosent fra dag en.

Lenke til kommentar

Det er virkelig underholdning å lese innleggene dine samco!

 

Skal jeg poppe popcorn til deg i samme slengen nouse4aname hehe :p

 

Alle har sine feil, men noen brukere fremstiller alltid Sony som har mest feil på maskinvarene de lager. De kan jo godt se på deres maskin å se tilbake om de var feilfrie eller ikke..

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hehe. Jeg er fortsatt ikke sikker på om Samco er et troll eller om han faktisk er seriøs. Det er iallefall morsomt lesestoff.

 

Det er trist å se at batteritiden til 3DS(og Vita) er såpass dårlig. I det siste har jeg varmet opp til tanken om å kjøpe en 3DS tidlig neste år, men samtidig frister det å vente til det kommer en ny modell. Det er bare det at OoT3D, Super Mario 3D Land, Mario Kart 7 og Resident Evil Revelations ser utrolig fristende ut.

 

Decisions, decisions...

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Hehe. Jeg er fortsatt ikke sikker på om Samco er et troll eller om han faktisk er seriøs. Det er iallefall morsomt lesestoff.

 

Det er trist å se at batteritiden til 3DS(og Vita) er såpass dårlig. I det siste har jeg varmet opp til tanken om å kjøpe en 3DS tidlig neste år, men samtidig frister det å vente til det kommer en ny modell. Det er bare det at OoT3D, Super Mario 3D Land, Mario Kart 7 og Resident Evil Revelations ser utrolig fristende ut.

 

Decisions, decisions...

 

Vel jeg håper virkelig han bare er et troll, uten å gå mer i detaljer..

 

Men ang 3DS så ville jeg personlig ventet til den nye utgaven hvor den høyre analoge stikka er på plass. For 3DS er jo i mine øyne en pen maskin, men denne stygge plast klumpen du må bruke for å få den høyre stikka er heeeeeeeelt horribelt synes jeg. Men det er jo design h*ra i meg som er litt dominerende kanskje.... :p

Lenke til kommentar

Ja, muligheten for en integrert høyre stikke er også noe en bør ta med i vurderingen. Det er ikke utenkelig at en slik 3DS kan bli lansert like før lanseringen av Monster Hunter 4. "Den stygge plastklumpen" som du så fint beskrev den, ble lansert omtrent samtidig som Monster Hunter Tri G.

 

Nå tror jeg ikke at mange spill kommer til å kreve en høyre stikke med det første, men om 2-3 år kan det se veldig annerledes ut.

Lenke til kommentar

Jeg føler Samco er for gjennomført til å bare være et troll. Alle postene med latterlige skrivefeil og idiotiske ansikter feks, men uansett, litt morsom er han jo også, det skal han ha :)

 

Ellers føler jeg meg rimelig sikker på at vi får annonseringen av 3DS Lite på E3, så jeg venter ihvertfall til det med å skaffe en, selv om det etterhvert er begynt å komme et rekke riktig gode spill til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...