Dunedain Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har kjøpt med Uncharted, Ratchet & Clank ToD, Heavenly Sword, GTA IV og Oblivion GOTY. Og jeg har ikke skaffet meg PS3 ennå.. Så neste kjøpet blir PS3 og etterpå Fallout 3. Dessuten ble PSP Lite Silver kjøpt inn for to uker siden, sammen med Loco Roco, Crisis Core FF VII, Lumines II og Everybody Golf. Off, har brukt alt for mye peng den siste tida :S Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Blir Grand Theft Auto 4 om dagen. Satan hvor fett spill! Håper det ikke er bedre enn Saint's Row 2 @Dunedain: Hehe.. Det kan fort bli litt penger om kjøper en del spill. Får håper alle spillene er verdt det da.. Birger Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Basert på din uttalelse om GTA IV Mindtooth, virker det iallefall som om jeg kan glede meg til GTA IV Håper de andre en verd pengene:) Crisis Core er iallefall det. Helt oppslukt av det. Deilig å få en sånn følelse igjen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg prøver å teste flere av spillene mine online, men må alltid tilbake til Gears of War. Ingen som helt når opp... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Spiller du multiplayer da eller? Ja, GTA4 er verdt enhver krone. Kjøpte det brukt til 179,- hos Gamezone. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Multiplayer, ja. Altså online som jeg skrev... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg prøver å teste flere av spillene mine online, men må alltid tilbake til Gears of War. Ingen som helt når opp... Samme her, samme her. Etter en periode med Call of Duty 4 var det rett tilbake til GeoW. Etter en periode med BF Bad Company var det rett tilbake til GeoW. Uansett hvilke spill jeg kjøper er det GeoW jeg drar frem om jeg har en ledig kveld. Multiplayer of course Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nå for eksempel. Har rundt 20 spill, og veldig mange av dem kan spilles online. Tenkte jeg skulle spille gjennom Saints Row før Saints Row 2, hva ender jeg opp med? Gears Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kjøpte meg forresten The Bourne Conspiracy i går. Det er dritkult, men jeg blir så stressa. Liker det, men det gjør også at jeg ikke klarer mer enn 1-2 timer om gangen med det. Sitter å har øyst til å spille det, men orker ikke helt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har prøvd demoen bare. Man følte seg veldig låst i nærkampene siden det var umulig å bevege seg mens man blokka. Hvis man var presset opptil en vegg eller noe ble det veldig irriterende. Bilkjøringen var ihvertfall hektisk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Njoda, men slosskampene er veldig fort over uansett, takket være Takedowns. Genialt! Demoen viste litt av hvor hektisk det kan være, men det er litt fler deler hvor du går rundt å skyter også. Ikke bare løpe, løpe, skyt, løpe, løpe, løpe liksom. Endret 16. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Prøvde å samle opp takedowns, jeg. Så jeg kunne ta ut 3 forskjellige på en gang. Det var fett Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Gleder meg til de nye strategispillene kommer. WiC: Soviet Assault, Halo Wars og Endwar er alle tilpasset konsoll mye bedre enn det RTS har vært tidligere *prøver å holde liv i tråden* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Store ord, men at det skal bli gøy med et Halo RTS er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Store ord? På hvilken måte? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 er alle tilpasset konsoll mye bedre enn det RTS har vært tidligere Det er veldig mange som har lovt å gi oss en mye mer flytende følelse av å spille RTS på konsoll, men så langt er det ingen tvil om at PC er og kommer sikkert til å være det, den ultimate RTS konsollen. Halo Wars skal dog kjøpes uansett. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jepp. Det som gjerne blir problemet er at utviklerne lager spillet for PC, for så å porte det over til konsoll. Da sier det seg selv at det blir noen knapper for lite på kontrollen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tror du misforsto litt, Snurreleif. Jeg mente at disse spillene vil være mye bedre på konsoll enn det tidligere RTS på konsoll har vært. Jeg snakket ikke om PC. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fikk nettopp 1000/1000 Gamerscore i Star Wars: The Force Unleashed! CAN'T STOP THE FORCE TRAIN BABY! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 GS whore! Nå kommer du vel aldri til å røre det igjen, siden det ikke er mer å hente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå