Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ikke feil :)

 

Det skal dog sies at ihvertfall min oppfatning av Greg Miller er at han er en helt ekstrem Sony-fanboy, så ville vært fint om den tieren kunne kommet fra en annen av deres journalister. Ikke at det spiller så stor rolle egentlig, spillet er nok ekstremt bra enten Daemon Hatfield hadde gitt det en 9-er eller Greg Miller gir det en 10-er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat det er godt mulig, jeg kjenner ikke til spillanmeldere med navn, men har nå trua uansett. Dæven så mange bra anmeldelser.

 

Ja jeg er selvsagt enig :) Det blir ikke kjøp helt med en gang for meg, men lurer på om jeg skal sette av noen dager i romjulen for å bare spille gjennom hele trilogien - det høres litt mer interessant ut en trøtte familiebesøk ihvertfall!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å herregud, character-customizingen i Saints Row: The Third er konge. Aldri hatt det så gøy før med å lage egen karakterer i spill, lagde en Snooki til og med.

 

Jeg syns den var stusselig. Nå er ikke jeg den som bruker mest tid i en slik creator uansett, men når jeg ikke har noe fysisk spill å henge fyren min på kan jeg like gjerne spille Smink Aylar. Få og kjedelige klær å velge imellom, og ikke var den britiske gangster-stemmen lik den i SR 2 heller, nå var den et par hakk mørkere og litt vel overlegen pimp hørtes det ut som.

 

Dessuten, skal jeg dømme etter klærnes teksturer har ikke grafikken i SR 3 fått noen kjempeoppsving, men det kan jo være feil inntrykk selvfølgelig.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Du har egentlig alltid kjipe meninger AltF4, det skal du få av meg. :p

 

Vel, det er ingen nyhet at Saints Row 3 ikke vil vinne pris i grafikken. Men spillbarheten ser ut til å være knall, og har sett en anmeldelse der spillet fikk 9.5 allerede.

 

Du hater den simpelt fordi du ikke har noe sted å bruke karakteren enda? Og fordi du ikke har cockney aksent nå?

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oh, man. Kjøpte meg et Tritton AX720 headset. I wish I didn´t. Jeg hadde lest om alt dette på forhånd, men ante virkelig ikke at folk var så lite kresne på hva de hører med. Bildet på TV`en skal ifølge gjennomsnittsforbrukeren være perfekt, men de bryr seg tydeligvis ikke om lyden.

 

Hvordan folk kan si at disse har god lydkvalitet, er behagelige og en god mikrofon er far beyond me. Lydkvalitetsmessig forsvant det masse detaljer, surroundeffekten var antiklimatisk og spraklingen og poppingen under stille scener er ubehagelig i seg selv. For ikke å snakke om hvordan de presser ørene dine innover i hodet. Og til slutt mikrofonen. Mikrofonen som ikke bare fanger opp stemmen din, men gjenklangen til stemmen din i alt som finnes i rommet - samtidig som den gir fra seg bakgrunnstøy.

 

Jaja. Får vel beholde de for de nettene hvor folk prøver å sove rundt meg.

Lenke til kommentar

Du har egentlig alltid kjipe meninger AltF4, det skal du få av meg. :p

 

Vel, det er ingen nyhet at Saints Row 3 ikke vil vinne pris i grafikken. Men spillbarheten ser ut til å være knall, og har sett en anmeldelse der spillet fikk 9.5 allerede.

 

Du hater den simpelt fordi du ikke har noe sted å bruke karakteren enda? Og fordi du ikke har cockney aksent nå?

 

Jeg har ikke sagt at jeg hater den, poenget mitt er at den for meg er unødvendig selv om jeg jo ikke har problemer med å se baktankene til Volition og THQ. Hvorvidt spillet har høy spillbarhet er irrelevant, jeg prater om karakterskaperen.

Og jeg forlanger ingen prisvinnende grafikk, men jeg forventer bedre enn den vi fikk i SR 2 som kom for 4(?) år siden, som var gammel allerede da.

 

Og ja, jeg likte min pent kledde sinna brite og jeg syns det er synd ikke den er med lenger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da starter jeg opp min personlige liste med mine beste spill dette året som jeg har spilt. Gjerne si hvilken plattform du har spilt dine favoritter:

 

1: Uncharted 3 (PS3): Nok engang enda et mesterverk med den beste grafikken på dagens konsoller, historie og karakterer som er tatt ut av den beste filmen du har sett. Du er helten, du spiller som Nathan Drake!

 

2: The Elder Scrolls V Skyrim (PC): Dette spillet har gitt meg noen utrolige timer, er enda ikke halveis i dette spillet. Det har ikke gitt meg de samme vibbene som Oblivion, men det har ikke noe å si når dette er på andreplass for spillåret 2011

 

3: Legend Of Zelda Skyward Sword (Wii): Nok et Zelda spill som leverer varene sine, med dype gameplayelementer, samt en veldig stor verden i Skyloft og under. Link du sikret enkelt tredjeplass.

 

4: The Witcher 2 Assassins Of Kings (PC): Her får Geralt en oppgave med å stoppe Kingslayer, en mann som er av samme rase som Geralt. Her blir du kastet inn i en verden som er fylt av mystikk, lumske fiender og masse mer. Kampsytemet er noe av det beste innenfor den sjangeren.

 

5: Killzone 3 (PS3): Makan til et skytespill skal man lete lenge etter. Er nok utvilsomt det flotteste skytespillet jeg har sett på dagens konsoller, backet opp med et herlig coversystem, flotte våpenmodeller og områder med snø, industri og mye mer.

Skytefølelsen jeg får her er unmatched, og dette spillet rakk inn hos meg som 5.plass.

 

Runnerups som ikke rakk topp 5:

Batman Arkham City (PC)

Deus Ex Human Revolution (PC)

Little Big Planet 2 (PS3)

Forza Motorsport 4 (X360)

Battlefield 3 (PC)

Bulletstorm (PC)

 

Kort oppsummert, et kongeår for min del som jeg kommer til å huske lang tid fremover!

Hva er deres topp 5 liste for 2011?

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...