g.i.r.l. Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) @ AltF4: Ja, basert på nyheten fra Giantbomb ser det heldigvis ut til at det bare er et bonusområdet. Grunnen til at jeg ble litt bekymret var at jeg leste en kommentar om at disse undergrunnstunnelene også kan brukes som en snarvei til andre områder i spillet. Likevel er det en litt skummel utvikling når også innhold i enspillerdelen blir linket til en bestemt maskin eller konto. Til slutt kan det føre til at spill bare blir et bruk og kast produkt, og ikke noe en kan ta vare på å spille igjen år etter år. Endret 3. oktober 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dette er en utvikling som ihvertfall ikke jeg har lyst til å støtte opp om. Muligheten til å gå tilbake til gamle spill er noe av det koseligste jeg vet, så får håpe det ikke går den veien. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 RAGE på tur i posten. Etter noen dager med Gears of War 3, kan det være kult å prøve noe nytt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synd det har PC-problemer, men satser på at det er løst til det låser seg opp på fredag. Har inntrykket av at Rage har fått jevnt over gode kritikker! http://www.youtube.com/watch?v=mdWkKKSckNk&feature=share Herlig! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Episk reklame! med det her og Kevin Butler viser vel Sony frem noe av sitt beste=) og noen av de beste reklamene innenfor gaming. Uansett, lurte på en enkel ting. Skal hjem et par uker på ferie, kan man drasse med seg en xbox på flyet som håndbagasje ? vet man kan ha med bærbar pc. Bare surt å bli snudd i kontrollen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har akkurat fått Dark Souls i posten, men er det slik at jeg bør ha spilt Demon's Souls først, eller er de uavhengige av hverandre? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Av hva jeg har lest kan du fint spille Dark Souls uten å ha spilt Demons Souls. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=iaWRF2pVYlE&feature=feedu Volden lever da iallefall i beste velgående. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Darkness 1 var et meeget vel lage spill (online exluded) god atnosfære på det Endret 9. oktober 2011 av samco Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 The Darkness holder høy standard den dag i dag - ikke dårlig for en konsollanseringstittel. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Husker det lagga moe grusomt online med bare 1 vs 1 (x360) den førte kvelden online- Ble sikkert pacha opp Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg spilte det ikke selv før etter en god stund, og da var ikke onlinedelen tilgjengelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) fixed! Endret 12. oktober 2011 av Akrabra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Enda et stort angrep på PSN http://www.vg247.com/2011/10/12/93000-accounts-compromised-in-psn-attack/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jepp, er tragisk med hackere som vil ødelegge for gamere verden over. Da kan jeg poste dette i lys av angrepet: http://thesilentchief.com/2011/10/10/dark-souls-sells-better-on-ps3-in-the-uk/ Selv etter det er blitt hacka/resettet passord på 90k brukere hos Sony. Veldig uventet etter si alle multiplatts selger bedre på 360 en PS3, men flott nontheless. Endret 12. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Skal du poste er det en fordel om du i hvert fall gidder ta deg bryet med å poste tekst. Spørsmål om moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jepp, er tragisk med hackere som vil ødelegge for gamere verden over. Da kan jeg poste dette i lys av angrepet: http://thesilentchief.com/2011/10/10/dark-souls-sells-better-on-ps3-in-the-uk/ Selv etter det er blitt hacka/resettet passord på 90k brukere hos Sony. Veldig uventet etter si alle multiplatts selger bedre på 360 en PS3, men flott nontheless. Istedenfor å fokusere på hackere som "det onde", så vil jeg heller si det er mye verre av Sony å ha et så slapt forhold til sikkerhet. Er det noe som er ødeleggende for gamere så er det tjenester som ikke har blitt gjennomgått skikkelig. Hackerne har på en måte hjulpet Sony med å innse at slik sikkerhet ikke fungerer. -- Tror mye av grunnen til at det selger bedre på PS3 er at demon souls var PS3 eksklusiv, så de som eier begge konsoller har nok lettere for å velge PS3 for å ha alle spillene i serien på en konsoll. Endret 12. oktober 2011 av Phil Hellmuth Jr. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 “There were approximately 93,000 accounts globally (PSN/SEN: approximately 60,000 accounts; SOE: approximately 33,000) where the attempts succeeded in verifying those accounts’ valid sign-in IDs and passwords, and we have temporarily locked these accounts,” he revealed. Luckily, “only a small fraction of these 93,000 accounts showed additional activity prior to being locked” and Reitinger said credit card details were not compromised. Med andre ord, ingen fare. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Flotte ord blir sagt i denne anmeldelsen av Uncharted 3! http://gamingeverything.com/10580/first-uncharted-3-review-tons-of-details-full-scans/ Bare pass på spoilers som blir vist i bildene. - Combat is showy and spectacular - One of the reasons things are so spectacular is becuase of the contextual animations - Nathan’s actions can change based on the level and whatever is near - Much attention to detail -Great animations: in each level, Nathan has different gestures and details, like staggering in a ship with waves - The recreation of water in the game is second to none The game is a visual spectacle: it’s a game that enters your eyes, you have not seen anything like this on the PS3 or other consoles Helt rått å lese dette her. Et mesterverk er på vei! Gleder meg noe helt enormt. Lykke til de andre spillene som har kommet og skal komme for å skremme vekk Uncharted 3! Endret 16. oktober 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå