Skrujernet Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Crysis2 hadde den samme livløse f.e.a.r følelsen Crysis1 regner jeg med blir litt de samme "flotte" visuals preget, men litt glemt gameplay. Tror det har mye med at pc spill utviklere må konsentrere seg at flere system krav skal kjøre spillene mot en konsoll fast satte (gammle) specs , som gir utviklere mere tid til selve spille følelsen mot spec maraton Du er alltid så artig :!: Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Game play er nok viktigere en et "Hardware" selgende spill Sikkert bra for pc komponent salgs bransjen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Sier meg enig der gitt. Dessuten er god grafisk stil langt viktigere enn god grafikk for min del. 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hjelper lite om spillet har grafikk som har det vakreste som finns hvis gameplayen suger balle. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Aliens: Colonial Marines Gameplay Ser bra ut, men nok en korridor FPS. Har vi ikke nok av disse fra før av? Eller er det dette den største FPS generasjonen ever? Ja jeg er glad i FPS, men noen skiller seg ut fra andre Men det dere sier er at PC spill byr kun på grafikk men har ikke gameplay? Si for eks BF3 beta PC opp mot konsollene. Her får du samme gameplay men PC versjonen har grafikk som jeg ble sjokkert av. Da får jo jeg i bøtter og spann, gameplay det samme som konsollene (men hos meg bedre med mus og tastatur) og enda bedre grafikk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Aliens: Colonial Marines Gameplay Men det dere sier er at PC spill byr kun på grafikk men har ikke gameplay? Jeg sliter fortsatt med å finne noen som har påstått dette i tråden her, er du ute og surrer litt nå? Hvis du sikter til kommentarer hvor det uttales at gameplay er viktigere enn grafikk, så tror jeg du leser noe mellom linjene der ingen andre gjør. Uansett konsoll, gameplay er gameplay, om man får med grafikk på kjøpet så er jo det bare bra. Poenget er dog at gameplay er viktigere enn mega-plastic-fantastic grafikk, any day. Slenger ut denne på nytt for de som er for late til å klikke på links: http://www.youtube.com/watch?v=2fHv4wQJfSY&feature=feedu http://www.youtube.com/watch?v=QxAcdycFByM&feature=feedu Rage spilles på PC i videoen, men det viser iallefall noe fra spillet. Endret 1. oktober 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Aliens Var sikker en av få som likte det forige aliens syntes det var helt greit spill .. Første bip.. bip .. bip på radarn på rifla var jeg helt yezzz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Aliens så litt "meh" ut. Rage har jeg forhåndsbestilt for lenge siden, men jeg må innrømme at jeg ikke helt engasjerer meg for tittelen enda. Samtidig er den videoen der virkelig med på å dytte meg inn i spillet - det ser og høres flott ut, har et interessant gameplay jeg ikke helt har satt meg inn i enda (våpen, utstyr og kjøretøy) og en AI som faktisk ser ut til å være litt levende. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kjenner jeg er mer hypet for Aliens: Infestation som er et Metroidvania som kom ut på DS i går enn enda en shooter Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Crysis2 hadde den samme livløse f.e.a.r følelsen Crysis1 regner jeg med blir litt de samme "flotte" visuals preget, men litt glemt gameplay. Tror det har mye med at pc spill utviklere må konsentrere seg at flere system krav skal kjøre spillene mot en konsoll fast satte (gammle) specs , som gir utviklere mere tid til selve spille følelsen mot spec maraton Du er alltid så artig :!: Game play er nok viktigere en et "Hardware" selgende spill Sikkert bra for pc komponent salgs bransjen Sier meg enig der gitt. Dessuten er god grafisk stil langt viktigere enn god grafikk for min del. Hjelper lite om spillet har grafikk som har det vakreste som finns hvis gameplayen suger balle. Syntes Crysis 1 hadde bra gameplay jeg. Er ikke så mange "open world" der ute. Koste meg fint med spillet når jeg spilte low og 800x600 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det ser ut som du påstår at jeg mener Crysis er et dårlig spill bare fordi det er pent - slik er det ikke, som jeg skrev tidligere likte jeg Crysis meget godt! Hehe. Da er det klart! Den 4. oktober kommer "Peer Review" til Portal 2 Gratis på alle platformer! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det noen andre her som skal ha Rage? Jeg skal garantert ha det spillet, enkle grunnen er jeg elsker singelplayer FPS. Og Rage ser ut som det vil please meg på alle punkter! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det noen andre her som skal ha Rage? Jeg skal garantert ha det spillet, enkle grunnen er jeg elsker singelplayer FPS. Og Rage ser ut som det vil please meg på alle punkter! Absolutt. Har gleda meg lenge til RAGE. Får ein veldig bestemt Fallout kjensle av spelet. Vonar det er eit typisk bra Id fps med litt breiare verden å bevege seg i, samt ei god historie. Det er vel ikkje mange dagane til det kjem ut. Må uansett få pløya gjennom UC2 no, før UC3 kjem - byrjar bli litt back-catalogue på meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Suda admits Shadows of the Damned regret Visste ikke at det hadde solgt så dårlig. Noen som har spilt det? Har planer om å plukke det opp etterhvert. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jo da, Shadows solgte skikkelig ræva. Oppriktig synd på mange måter, Suda51 fortjener alle penger han kan få kastet etter seg, nye IP'er fortjener i stor grad å bli lagt merke til i dagens oppfølgermarked og spill uten flerspiller fortjener salg fordi bransjen ikke må glemme at disse er viktige for mange. Jeg hadde i utgangspunktet Shadows of the Damned som gulrot for Prosjekt Platform, men jeg ga faen i hele Little big Planet til slutt så da havnet dessverre Shadows litt i glemmeboka bak backlog og nye titler. Men jeg skal definitivt spille det og jeg er rimelig sikker på at jeg vil elske det. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hmm jeg lurer på om jeg skal skaffe meg Rage på release, men jeg er litt usikker. Det er tydeligvis slik at spillet låser enkelte deler av enspillerdelen på en lignende måte som såkalte "online pass" låser online delen, men jeg greier ikke helt å få tak på om det er faktisk er en del av spillet eller bare en DLC. Det er ihvertfall veldig mye styr rundt om på diverse forumer, men jeg greier som sagt ikke helt å få tak på de reelle faktaene. Noen her som kan bringe klarhet i dette? Online bryr jeg meg ikke om, og onlinedelen blir uansett stengt etter hvert, men det er kjipt hvis dette også begynner å gjelde enspiller delen. Det kan fort bety at spillet blir delvis uspillbart hvis jeg bestemmer meg for å ta det opp om en ja... 5-15 år, og hvis det er tilfelle vet jeg ikke helt om jeg har så lyst til å støtte utvikler rett og slett. Endret 3. oktober 2011 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Kloakken er den biten som er låst til folk som enten kjøper spillet originalt eller skaffer seg et slikt pass om de kjøper spillet brukt. Har hørt folk si at de har spilt spillet uten å i det hele tatt legge merke til annet enn en fyr som sa det ikke var mulig å gå inn i det området da, og de regner da med at det området er denne kloakken. Endret 3. oktober 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hmm jeg lurer på om jeg skal skaffe meg Rage på release, men jeg er litt usikker. Det er tydeligvis slik at spillet låser enkelte deler av enspillerdelen på en lignende måte som såkalte "online pass" låser online delen, men jeg greier ikke helt å få tak på om det er faktisk er en del av spillet eller bare en DLC. Det er ihvertfall veldig mye styr rundt om på diverse forumer, men jeg greier som sagt ikke helt å få tak på de reelle faktaene. Noen her som kan bringe klarhet i dette? Online bryr jeg meg ikke om, og onlinedelen blir uansett stengt etter hvert, men det er kjipt hvis dette også begynner å gjelde enspiller delen. Det kan fort bety at spillet blir delvis uspillbart hvis jeg bestemmer meg for å ta det opp om en ja... 5-15 år, og hvis det er tilfelle vet jeg ikke helt om jeg har så lyst til å støtte utvikler rett og slett. Ai, dette var kjip lesning. Jeg er en av de som er på gjerdet angående Rage, både fordi jeg ikke er noe stor fan av typiske fps-er, og fordi jeg ikke har maskin til å spille dette på særlig gode innstillinger nå. Derfor vil jeg - om jeg spiller det - først spille det noen år frem i tid, så håper virkelig ikke dette er tilfellet. I så fall blir det ikke noe støtte fra min del ihvertfall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg ser ingen grunn til at Rage ikke skal være mulig å spille år frem i tid? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jo da, Shadows solgte skikkelig ræva. Oppriktig synd på mange måter, Suda51 fortjener alle penger han kan få kastet etter seg, nye IP'er fortjener i stor grad å bli lagt merke til i dagens oppfølgermarked og spill uten flerspiller fortjener salg fordi bransjen ikke må glemme at disse er viktige for mange. Jeg hadde i utgangspunktet Shadows of the Damned som gulrot for Prosjekt Platform, men jeg ga faen i hele Little big Planet til slutt så da havnet dessverre Shadows litt i glemmeboka bak backlog og nye titler. Men jeg skal definitivt spille det og jeg er rimelig sikker på at jeg vil elske det. Jeg er veldig enig med deg. Det er desverre for mange utviklere som lager oppfølgere til spill, og når det først kommer en ny IP blir det gjerne oversett. Mye av grunnen kan selvsagt være for dårlig mediedekning. Se bare på Enslaved. Nesten ingen hadde hørt om det spillet før det kom ut. Og se gjerne på Homefront, bare motsatt vei. Det ble hypet over alt, noe som gjorde at veldig mange, inkludert meg selv forhåndsbestilte det. Det viste seg å være en middelmådighet. Det er også for mange utviklere som slenger på en latterlig onlinedel ingen bryr seg om. Noen kan selvsagt bli en suksess, slik som Uncharted 2, men de fleste andre dør fort. Der kunne utviklere heller brukt tiden på enspillerdelen, enten ved å gjøre den lenger eller pusse og luke bort bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå