Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg på'n igjen. Skal skaffe meg flere gamle Xbox spill, ja jeg mener den gode gamle xboxen som er den største konsollen jeg har sett jeg skal skaffe spill til.

 

Viss det er noen her som vil selge en haug, si mellom 5-15 stykk gi meg en lyd via PM

Jeg har faktisk funnet en auksjon på finn.no, han skal selge 17 spill pluss xboxen som jeg har fra før til 500kr.

 

Disse spillene skal hjelpe mitt mål om å nå 400 spill i samlingen min totalt!

GameCube spill har jeg plenty (ja jeg kjøpte 17 GC spill på 1 uke, nå har jeg ca 21) av samt PC (90) (ja jeg kjøpte 90 PC spill fra april 2011 viss man tar med fullspill fra Steam), PS3 (84), PS2 (30), PS1 (24), X360 (60) og Wii (17). Og dermed følte jeg at jeg må øke samlingen min av gamle Xbox spill.

Får bare jakte videre å se om jeg får fangst ;)

 

*Update* Rommet er snart ferdigstillet så bildene kommer når jeg får hengt om ekstra lys ;)

 

*Update 2* O du hellige makrell på boks, ga et bud på en Sega Mega Drive med 3 spill, budet sålangt er 1400kr :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

 

*Update 2* O du hellige makrell på boks, ga et bud på en Sega Mega Drive med 3 spill, budet sålangt er 1400kr :p

 

Jeg vil bare si at det er ALT for høy pris fro en Mega Drive med 3 spill om ikke de tre spillene er noe sinnsykt sjeldne greier. En Mega Drive er verdt 200-300 kroner, og veldig få spill er verdt mer enn en 150 kroner, mens de fleste ligger rundt 50.

Lenke til kommentar

Men det som er clue det følger med 4 spill, 2 kontrollere også. Når ebay folk skal ha rundt rundt 200kr bare for konsollen uten strømkabel og kontrollere å selv spill så føler jeg det er verdt de 1400kr for å si det sånn.

 

Men skal holde den av til jeg får svar fra en som selger Dreamcast :)

Får jeg svar fra alle de jeg bydde på så skal jeg velge to av konsollene, kjøper ikke alle 3. Det kommer fort på over 4000kr :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Oversikt over slik jeg prisvuderer de gamle konsollene til de største produsentene:

 

Nes - 600

Saturn - 600

Snes - 500

PS2 - 400

Xbox - 300

Dreamcast - 300

Mega Drive - 250

N64 - 200

Gamecube - 150

Master System - 150

PS1 - 50

 

Prisene vil alltids variere litt, og hvor god stand de er i, hvor mange kontrollere/spill og orginalinnpakning øker prisen spesielt på de sjeldnere konsollene.

 

Hvilke spill følger med Mega Drive-en? Du skal få min med to kontrollere og 4 spill for 1200 :)

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Jeg fikk enda et bra tilbud om en Sega Dreamcast, blir totalt 1660kr med 24 spill, 2 kontrollere, VU og nødvendige kabler. Jeg synes dette var bra tilbud da det er 24 spill, regner stykkprisen og det blir ca 66,- pr stykk. Kan være jeg slår til her altså :D

 

Det er forskjell på spill da, men joda, dette var ikke så verst :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke fatte og begripe hva som var så bra med Enslaved. Det skuffet meg på nesten alle områder. Gameplayet var helt greit - slossingen var jevnt over helt ordinær og klatrelementene var ikke noe bedre. Historien var ikke noe videre bra og det tekniske med lyd- og bildekvalitet var midt på treet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...