Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!

MindTooth

Anbefalte innlegg

Crysis 1 kommer til konsollene.

Hva syns dere? Jeg er interessert i å se hva de får til på konsollene ^^

Var det orginale Crysis egentlig et veldig interessant spill utenom den sinnsyke grafikken? Selv har jeg ikke spilt det, men ville vært interessant å høre hva folk mente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det orginale Crysis egentlig et veldig interessant spill utenom den sinnsyke grafikken? Selv har jeg ikke spilt det, men ville vært interessant å høre hva folk mente.

Tja, jeg spilte det gjennom første gangen på low med 800x600, storkoste meg med spillet :)

Og jeg liker vanligvis ikke "open world" spill.

Jeg likte hvordan jeg kunne snike meg gjennom spillet, drepe alle sammen uten at noen la merke til meg.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kjøpte Crysis-pakke kun for å se om min nye PC kunne dra det på fullt. Jeg regnet med å få en techdemo jeg ikke ville bry meg om, men fikk et spill jeg faktisk likte forbanna godt. Skyhøy produksjonskvalitet i alle ledd, og spillbarheten var super. Jeg fant rett og slett en juvel.

Lenke til kommentar

Vet ihverfall allerede nå jeg skal skippe Mass Effect 3 og heller kjøpe meg FF XIII-2 og Final Fantasy X remake!

Er så redd å gå på en smell som jeg gjorde med Mass Effect 2....

Å en av de grunnene til det, er fordi jeg likte faktisk FFXIII mye bedre en Mass Effect 2!

Final Fantasy XIII-2 TGS Trailer

Den traileren ga meg utrolig mye. Farger, stemningsrik musikk, kule cutscenes og flott grafikk! Gameplayet er som vanlig like bra som i XIII!

*Tilbake til skriveriet*

Karakterer hva det får av anmeldere og hva brukere sier om spillet stoler jeg ikke på anymore. De gir en pekepin og liten guide, ja det kan jeg være enig i, men absolutt ikke fasiten som mange vil ha det til.

Har blitt lurt flere ganger allerede. Nå er jeg mer årvåken for slikt tøv.

Så har det seg slikt at jeg har alltid likt FF-serien og jeg skal fortsette med det :love:

*Blander meg inn i deres diskusjon med disse ordene*

Crysis for meg er blant det beste jeg har spilt av skytespill, og jeg har spilt utrolig mange igjennom årene.

Crysis, Half Life 2, Deus Ex, Halo, Killzone 2/3, Bioshock og Call Of Duty 4 har skilt seg ut i mine øyner og disse er de beste jeg har spilt. Resten er bare meh :ph34r:

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter å ser på nyeste gametrailers program. De viser en type batman kontroll. ser latterlig ukomfortabel ut, men de henviser til en side som lager alternative kontroller til Xbox og ps3. Må helt ærlig si at det jeg linker nå er noe jeg er spent på.

http://www.powera.com/products/details/163

Noen som har erfaring med en slik håndkontroll. virker som ps3 perfected, jeg liker ps3 kontrollen, men noen ganger blir den litt for liten og analogene sitter vanskelig til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...