Morfeo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Crysis 1 kommer til konsollene. Hva syns dere? Jeg er interessert i å se hva de får til på konsollene ^^ Var det orginale Crysis egentlig et veldig interessant spill utenom den sinnsyke grafikken? Selv har jeg ikke spilt det, men ville vært interessant å høre hva folk mente. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Crysis 1 kommer til konsollene. Hva syns dere? Jeg er interessert i å se hva de får til på konsollene ^^ Var det orginale Crysis egentlig et veldig interessant spill utenom den sinnsyke grafikken? Selv har jeg ikke spilt det, men ville vært interessant å høre hva folk mente. Tja, jeg spilte det gjennom første gangen på low med 800x600, storkoste meg med spillet Og jeg liker vanligvis ikke "open world" spill. Jeg likte hvordan jeg kunne snike meg gjennom spillet, drepe alle sammen uten at noen la merke til meg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg synes Crysis er et av dem mest oppskrytte spillene i historien...hehe. Litt tull her nå men om du tar bort grafikken og fysikken så sitter du igjen med et ganske så kjedelig spill synes jeg... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kjedelig som faen. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det er det jeg har hørt jeg også, så da er det vel ikke så mye poeng igjen på konsoll. Men kult de tingene som Amir90 nevner da. Alle spill med litt variasjon i gameplayet får pluss i min bok! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Crysis 1 kommer til konsollene. Hva syns dere? Jeg er interessert i å se hva de får til på konsollene ^^ Var det orginale Crysis egentlig et veldig interessant spill utenom den sinnsyke grafikken? Selv har jeg ikke spilt det, men ville vært interessant å høre hva folk mente. Vel, jeg kjøpte Crysis-pakke kun for å se om min nye PC kunne dra det på fullt. Jeg regnet med å få en techdemo jeg ikke ville bry meg om, men fikk et spill jeg faktisk likte forbanna godt. Skyhøy produksjonskvalitet i alle ledd, og spillbarheten var super. Jeg fant rett og slett en juvel. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Vet ihverfall allerede nå jeg skal skippe Mass Effect 3 og heller kjøpe meg FF XIII-2 og Final Fantasy X remake! Er så redd å gå på en smell som jeg gjorde med Mass Effect 2.... Å en av de grunnene til det, er fordi jeg likte faktisk FFXIII mye bedre en Mass Effect 2! Final Fantasy XIII-2 TGS Trailer Den traileren ga meg utrolig mye. Farger, stemningsrik musikk, kule cutscenes og flott grafikk! Gameplayet er som vanlig like bra som i XIII! *Tilbake til skriveriet* Karakterer hva det får av anmeldere og hva brukere sier om spillet stoler jeg ikke på anymore. De gir en pekepin og liten guide, ja det kan jeg være enig i, men absolutt ikke fasiten som mange vil ha det til. Har blitt lurt flere ganger allerede. Nå er jeg mer årvåken for slikt tøv. Så har det seg slikt at jeg har alltid likt FF-serien og jeg skal fortsette med det *Blander meg inn i deres diskusjon med disse ordene* Crysis for meg er blant det beste jeg har spilt av skytespill, og jeg har spilt utrolig mange igjennom årene. Crysis, Half Life 2, Deus Ex, Halo, Killzone 2/3, Bioshock og Call Of Duty 4 har skilt seg ut i mine øyner og disse er de beste jeg har spilt. Resten er bare meh Endret 15. september 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Mass Effect 3 skal spilles for universets (no pun intended) del, jeg elsker seriens dypdykk. Så får det heller være at det er blitt et rent skytespill, det er historien som er interessant. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Mass Effect 2 er ett slikt dag 1 spill for min del ihvertfall. FF-XIII fullførte jeg aldri....må nok starte på nytt nå om eg velger å fullføre det. Slike spill er det ett hellvette å plukke opp igjen syns jeg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg hatet FF13 så mye som spill at jeg ga det bort til min kamerat med dead space 2 i betingelse at han solgte alt dette og også sin versjon av ff13 (ps3). Angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det er vel litt som å pisse i kirka ved å si dette...men etter å ha sett klippet under så gleder jeg meg mer til dette en Skyrim... 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Dragon's Dogma ser bra ut og jeg kommer helt sikkert til å kjøpe det, men jeg ser helt klart mest frem til Skyrim av de to. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Sitter å ser på nyeste gametrailers program. De viser en type batman kontroll. ser latterlig ukomfortabel ut, men de henviser til en side som lager alternative kontroller til Xbox og ps3. Må helt ærlig si at det jeg linker nå er noe jeg er spent på. http://www.powera.com/products/details/163 Noen som har erfaring med en slik håndkontroll. virker som ps3 perfected, jeg liker ps3 kontrollen, men noen ganger blir den litt for liten og analogene sitter vanskelig til. Lenke til kommentar
real name = SoapMacTavish Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Call of Duty 4 med en singleplayer-del på 5-6 timer:http://n4g.com/News-76513.aspx Det var dårlige saker.. Da blir det ikke kjøpt her i gården nei. Skuffende hvis dette er sant. Hva kan du si om dette i dag? Ble det kjøp eller klarte du å styre deg for fristelsen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det offisielle box arten til Dragon's Dogma i Europa..... Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Dogma ser bra ut.. 4 player coop? Holder nok tommeln opp for skyrim for animasjonene i dogma ser litt basic og stive ut så langt (personene) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gleder meg veldig til Downpour. Begynte å tenke på Alan Wake da jeg så videoen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvilken Silent Hill bør jeg gå for først? Er det noen titler som ikke er helt utdatert Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 I min bok er det bare Silent Hill 2 som er verdt noe. Men det er til gjengjeld så forbanna bra at det er noe av det beste jeg har spilt opp igjennom. Zero Punctuation om spillet. Stort sett min mening også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå