Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!

MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke om selve hardwaren, men et par eksklusive spillannonseringer fra japanske utviklere kanskje? Regner også med en del trailere til multiplattformspill for lansering i 2012/2013 vises og de bør for Nintendos del også ha en "Wii U"-logo på seg...

Jeg er enig i dette, men jeg har en veldig dårlig feeling angående tredjepartsstøtte og Wii U. Vi så jo hva som skjedde på 3DS nå, og jeg er overbevist om at vi vil se lignende tilstander på Wii U dessverre. Nintendo får de eksklusive spillene de betaler for (Monster Hunter og Dragon Quest), og noen porter av eldre spill som Arkam City. Men det at Capcom ber folk si fra på facebook om de ønsker Wii U-port av eksempelvis Asuras Wrath, Sega bekrefter at Wii U-versjonen av Colonial Marines ikke er i produksjon en gang, og Ken Levine har "ingen planer" om en Wii U-versjon av Bioshock Infinite gjør at jeg blir skeptisk. Alle disse spillene (og en rekke andre) har forventet release omtrent samtidig som Wii U, og hadde disse utviklerne tatt konsollen seriøst så ville selvsagt Wii U-versjoner vært under produksjon allerede slik at de kunne komme ut samtidig. Som Mass Effect 2 på PS3 viser - ingen er interessert i gamle porter - de må komme ut samtidig også hos Nintendo om det skal være noen vits.

At den foreløpige støtten til Wii U (utenom Ubisoft) foreløpig er så svak, kan forøvrig selvsagt like mye skyldes problemer hos Nintendo som holdninger hos tredjepartsutviklere, men uansett hvor skylden er plassert så har jeg en veldig dårlig følelse. Vi får håpe jeg tar feil, men jeg ville ikke forventet noe stort Wii U-opplegg.

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å slette både Trophy og Achievement historie?? Har sånne små cases der jeg har lånt spill av bekjente bare for å se om det er noe jeg er intressert i å kjøpe, gjerne når ikke en demo er tilgjenglig. Ta for eks Risen, prøvde det på 360, sugde der, rocker på pc såklart. Uansett, fikk 10 achievement points, så nå har jeg 10 av 1000 sånn for alltid. Er mektig irriterende egentlig, folk burde vel få kontrollere dette som de vil. noen som vet om noen løsninger? er litt ordens freak kan man vel si, må ha det fint og organisert.

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å slette både Trophy og Achievement historie?? Har sånne små cases der jeg har lånt spill av bekjente bare for å se om det er noe jeg er intressert i å kjøpe, gjerne når ikke en demo er tilgjenglig. Ta for eks Risen, prøvde det på 360, sugde der, rocker på pc såklart. Uansett, fikk 10 achievement points, så nå har jeg 10 av 1000 sånn for alltid. Er mektig irriterende egentlig, folk burde vel få kontrollere dette som de vil. noen som vet om noen løsninger? er litt ordens freak kan man vel si, må ha det fint og organisert.

Irriterer meg selv veldig over dette. Det går ikke an å slette spill histore så lenge du har fått achievments i det. Men det du kan gjøre er å prøve spille med gjeste profilen når du skal bare teste ut spillet, så slipper du å få lagret unødvendige achievments på den ordentlige profilen din.

Endret av Ally1987
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...