Mala Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ræva spill. Men fint for de som likte toern. Etter all slakten dette hadde fått blandt brukere her inne, ble jeg faktisk veldig positivt overrasket Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Kanskje ikke om selve hardwaren, men et par eksklusive spillannonseringer fra japanske utviklere kanskje? Regner også med en del trailere til multiplattformspill for lansering i 2012/2013 vises og de bør for Nintendos del også ha en "Wii U"-logo på seg... Jeg er enig i dette, men jeg har en veldig dårlig feeling angående tredjepartsstøtte og Wii U. Vi så jo hva som skjedde på 3DS nå, og jeg er overbevist om at vi vil se lignende tilstander på Wii U dessverre. Nintendo får de eksklusive spillene de betaler for (Monster Hunter og Dragon Quest), og noen porter av eldre spill som Arkam City. Men det at Capcom ber folk si fra på facebook om de ønsker Wii U-port av eksempelvis Asuras Wrath, Sega bekrefter at Wii U-versjonen av Colonial Marines ikke er i produksjon en gang, og Ken Levine har "ingen planer" om en Wii U-versjon av Bioshock Infinite gjør at jeg blir skeptisk. Alle disse spillene (og en rekke andre) har forventet release omtrent samtidig som Wii U, og hadde disse utviklerne tatt konsollen seriøst så ville selvsagt Wii U-versjoner vært under produksjon allerede slik at de kunne komme ut samtidig. Som Mass Effect 2 på PS3 viser - ingen er interessert i gamle porter - de må komme ut samtidig også hos Nintendo om det skal være noen vits. At den foreløpige støtten til Wii U (utenom Ubisoft) foreløpig er så svak, kan forøvrig selvsagt like mye skyldes problemer hos Nintendo som holdninger hos tredjepartsutviklere, men uansett hvor skylden er plassert så har jeg en veldig dårlig følelse. Vi får håpe jeg tar feil, men jeg ville ikke forventet noe stort Wii U-opplegg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Snart er jeg ferdig med gamingrommet 3.0. Mangler litt finjustering så kommer bildene av det "nye" gamingrommet innen 48 timer. Fikk akkurat sånn jeg ville ha det Mangler slike småhyller å legge mine samlepakker av spill enda med det kommer! Endret 9. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ser frem til bilder iToMan =) Selv driver jeg å klargjør for utflytting av Statoil leiligheten i dag....er latterlig mye lyd og videokabler som har hopet seg opp igjennom årene gitt Eller kabler generellt o0. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Var helt krigstilstander her også med kabler som hadde røkki tottene på hverandre. Si det var minst 10 konsoller med ledninger som kriget. Pluss HDMI kabler osv! Viss du ser for deg 3 skjermer på en PC som Eyefinity, det er slik jeg har det nå omtrent Endret 9. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Her er det en teaser, men som sagt ikke helt ferdig enda Endret 9. september 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Herregud som jeg hater TV-bordet ditt. Hadde et slik før, aldri vært borti noe som tok til seg mer støv. Var et realt helvete å måtte rengjøre det hele tiden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ræva spill. Men fint for de som likte toern. Etter all slakten dette hadde fått blandt brukere her inne, ble jeg faktisk veldig positivt overrasket Slaktet med god grunn av de som forventet noe mer med tanke på hypen spillet mottok. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Er det ikke mulig å slette både Trophy og Achievement historie?? Har sånne små cases der jeg har lånt spill av bekjente bare for å se om det er noe jeg er intressert i å kjøpe, gjerne når ikke en demo er tilgjenglig. Ta for eks Risen, prøvde det på 360, sugde der, rocker på pc såklart. Uansett, fikk 10 achievement points, så nå har jeg 10 av 1000 sånn for alltid. Er mektig irriterende egentlig, folk burde vel få kontrollere dette som de vil. noen som vet om noen løsninger? er litt ordens freak kan man vel si, må ha det fint og organisert. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tror ikke det er mulig. Har det samme selv, en hel del spill med 5 eller 10 achivements. Litt irriterende, må innrømme det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Er det ikke mulig å slette både Trophy og Achievement historie?? Har sånne små cases der jeg har lånt spill av bekjente bare for å se om det er noe jeg er intressert i å kjøpe, gjerne når ikke en demo er tilgjenglig. Ta for eks Risen, prøvde det på 360, sugde der, rocker på pc såklart. Uansett, fikk 10 achievement points, så nå har jeg 10 av 1000 sånn for alltid. Er mektig irriterende egentlig, folk burde vel få kontrollere dette som de vil. noen som vet om noen løsninger? er litt ordens freak kan man vel si, må ha det fint og organisert. Irriterer meg selv veldig over dette. Det går ikke an å slette spill histore så lenge du har fått achievments i det. Men det du kan gjøre er å prøve spille med gjeste profilen når du skal bare teste ut spillet, så slipper du å få lagret unødvendige achievments på den ordentlige profilen din. Endret 13. september 2011 av Ally1987 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du har et godt poeng der Ally1987 ! Har jo 2 profiler på xboxen og 2 på ps3en, så fullt mulig med et ombytt. Litt mer arbeid enn nødvendig, men mulig. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Burde vært lov å slå av achievements visning, eller hele greia Og det kommer fra en achievements hore Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det er vel ingen overraskelse, men Red Dead Redemption får en GOTY-versjon i oktober. Tenker jeg kjøper den til X360. Har spillet på PS3, men har lyst til å se om forskjellen på grafikken er så stor som mange sier. Litt kjipt at de ikke har nevnt noe om en PC-versjon da. http://xbox360.ign.com/articles/119/1194036p1.html Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Red Dead Redemption var digg så det holder på X360, jeg for min del vil kalle det flotteste spillet til X360 pr dags dato. Ville så gjerne sett en PC versjon av spillet med 60 FPS, 1080p og 6xAA Endret 14. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Red Dead Redemption var digg så det holder på X360, jeg for min del vil kalle det flotteste spillet til X360 pr dags dato. Ville så gjerne sett en PC versjon av spillet med 60 FPS, 1080p og 6xAA Det er Rockstar, så det kommer nok Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har mista helt troa på det, egentlig. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hvis det er like dritt som GTA 4 sin pc versjon, så vil jeg ikke ha det engang.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Andre som ble sykt imponert over demoen til Ace Combat: Assault Horizon? Mektig overasket! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Crysis 1 kommer til konsollene. Hva syns dere? Jeg er interessert i å se hva de får til på konsollene ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå