Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!

MindTooth

Anbefalte innlegg

Her er det noen bilder før jeg skal begynne med total innovation av rommet:

30668.jpg

Tror denne hylla skal stå der etter total innovation av rommet

30669.jpg

Nintendo-hjørnet tror jeg skal være der det står nu:

30671.jpg

Her er noen av spillene jeg har, mangler vel over 200 spill som ikke vises på bildene. Men her må jeg også gjøre endringer:

30672.jpg

Da skal jeg starte fra og med idag og hele helga. Blir ikke mye gamings på meg framover. Jeg følte jeg måtte gjør dette :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven ja, ingen tvil om at det er mange timers underholding mellom de 4 veggene der mann! Gamecuben gitt, den ligger trygt innpakket i sin eske hos foreldrene, hadde mange timer med Rogue Squadron og RE spillene på den :love: Frister med ny gjennomspilling av RE også når jeg tenker meg om!

Lenke til kommentar

Min gamecube tok dessverre kvelden i 2009, så nå er jeg avhengig av å bruke Wii-en for å spille gamecubespill. Litt synd egentlig, for hadde gamecuben oppkoblet til min retrokonsoll-tv, mens Wii-en står i stuen, så resultatet er at jeg nesten ikke spiller gamecubespill lengre.

Lenke til kommentar

Det spørst om jeg gidder å dra frem igjen selve konsollen, ettersom jeg da endelig kan ta i bruk igjen Wii`en til noe fornuftig :) Irriterer meg den dag idag over den kort ledningen til GC-kontrollen, forøvrig skal det sies at denne kontrollen er helt fantastisk ergonomisk. Utseende messig kan man lure på om Nintendo crewet var på syretrip under design fasen, men halleluja for en god pad å spille med!

Lenke til kommentar

Herlig klipp fra Yoshi´s Island da! Når det er sagt, min mor er helt vill på Yoshi´s Story på N64 (har den stående i stuen sin lol) Pappa satt bare å ristet på huet i fortvilelse i bakgrunnen :!: Hun er muligens gått lei nå da, etter at eg kjøpte en 3DS til henne i sommer :thumbup:

Lenke til kommentar

Norske tider for Tokyo Game Show

Nintendo - pressekonferanse:	Tirsdag 13. september 2011 kl. 05:00
Sony - pressekonferanse:	Onsdag 14. september 2011 kl. 06:00
Messeåpning:			Torsdag 15. september 2011 kl. 03:00

Her blir det nok rett på PC-en etter man har stått opp :)

Regn med særlig nyheter rundt 3DS og Vita. Sikkert også mer info om Wii U. Ellers er både Square-Enix, Sega, Namco og Capcom på plass...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Skal se Nintendo sin 3DS konferanse på TGS uansett, jeg brenner for gaming så det skal ikke gå glipp av. Bare til å kjøpe meg inn mat og kaffi så hopper jeg i sofaen og ser på TGS på 46" min

Så nå nettopp at From Dust er ikke lengre kun på PC og 360, skal vist komme til PSN også. Men jeg likte ikke det så godt, men det er sikkert noen der ute som kommer til å like det.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-crysis/720428

Crysis kommer til Xbox 360 og PS3

Det er jo litt tøft at dere kan få spilt spillet.

Skal ha vist revamped lightning system osv.

Jeg kan vurdere dette til Xbox 360 eller PS3 siden jeg liker å samle achivements/trophies men kommer selvfølgelig til å savne 1080p som jeg hadde på PCen min

Enjoy!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det blir noe mer om Wii U, men at det derimot blir veldig mye 3DS og Vita snakk. Hadde ikke vært feil med en liten overraskelse dog :)

Kanskje ikke om selve hardwaren, men et par eksklusive spillannonseringer fra japanske utviklere kanskje? Regner også med en del trailere til multiplattformspill for lansering i 2012/2013 vises og de bør for Nintendos del også ha en "Wii U"-logo på seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...