Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette ser jo virkelig lovende ut. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Så lovende ut dette altså Og min neste GameCube er blitt sendt!! Måtte kjøpe den fordi det fulgte med Legend Of Zelda Wind Waker og Metal Gear Solid Twin Snakes, og de to er verdt 800-1000kr på ebay.co.uk. Mens jeg fikk hele GameCuben med et spill til pluss de to og 3 kontroller å minnekort for 950kr Men skal prøve å selge en av GCene jeg har til den som måtte ha lyst på en De neste spillene jeg skal skaffe til GC er Tales Of Symphonia og Baiten Kaitos! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ikke forvent at Twin Snakes lever opp til det orginale Metal Gear Solid Har det selv og syns det var artig å spille igjennom med MGS2 grafikk 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hmm, virker som om jeg venter med Dead Island til det blir billigere, mottakelsen har vært så-som-så. Samtidig er jeg jo såpass Zombie-hore at jeg kommer til å få abstinenser.. Decisions decisions.. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ikke forvent at Twin Snakes lever opp til det orginale Metal Gear Solid Har det selv og syns det var artig å spille igjennom med MGS2 grafikk Har den originale i samlingen min . Men ville ha denne så jeg kan fyre det opp på Wiien også! Snurreleif: Anbefaler deg i å vente med Dead Island. Vent 2-4 månender og spillet kan du finne da til under 200kr, det har skjedd med spilltitler hele tiden! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Men men men.. 2-4 måneder er så lenge å vente på å få smekke Zombie-baller! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fallout 3 på en øy med zombier. Forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ikke noe co-op i Fallout du.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Neinei... men du forstår hva jeg mener. Spesielt når anmeldelser og previews påpekte at det var som et Fallout 3 zombiespill. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Var hos en kamerat i dag, vi testet noen "gamle" spill til 360 og PS3. Ut av det blå, ønsket min kamerat at jeg skulle runde Bayonetta igjen på 360. Tenkte hvorfor ikke, så satt spillet i 360n. Jeg tenkte, siden jeg har rundet det på det vanskligste, er det ingen grunn for meg å velge hard når jeg starter New Game. Hvor jeg da begynner med ingenting, bare standard helse etc, og ingen våpen. Dette ville vise seg å være ekstremt vanskelig, og etter 2.5 time med svetting og ennå ikke klart første level (ja, jeg nektet å gi opp), fant jeg ut følgende: Det er en grunn at man ikke kan velge hard før man har spilt spillet om igjen, det forventes at du har utstyr, mer helse etc når du prøver høyere vanskelighetsgrad enn Normal. Så gjorde levelen om igjen, men nå med alt ustyr fra forrige runde med bayonetta. Herregud å lett det var nå. Tips, kan du bruke continue, eller new game +1 som det heter, så gjør det. Ikke bortkast 2 timer som jeg gjorde. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sånn til orientering: Techland har prestert mesterstykket å publisere utviklerversjonen av Dead Island til PC. Med andre ord kan man bruke for eksempel uskyldige tredjepersonsvinkel og ikke fullt så uskyldige no-clip. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kommet nytt klipp som forklarer noen funksjoner i spillet...gleder meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det så interessant ut. Slippdato 27 mars 2012 i NA ifølge Wikipedia. Er en stund til det kommer hit da. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dragon's Dogma ser veldig kult ut. Alle de beste folkene i Capcom jobber på det, så blir gøy å se hva de får til! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kikket på noen screenshots og det ser veldig spennende ut. Mange kule monstre. Der fikk jeg et spill til på ønskelista. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Dette virker litt nerdete det jeg skriver her men jeg måtte bare Har planer om å endre gamingrommet! Her er planen min sålangt: Plantegning og beskrivelse for Tom Andre's gamingroom 3.0 Ting som må flyttes: Senga TV-benken Høytalerene PCen, samt det lille bordet med 3D skjermen og forsterkern skal flyttes. Ene Blu-Ray hylla må flyttes Nintendo-hjørnet forblir uendret Kaffimaskinen må få egen dedikert hylle, samt en kapselholder. Logitech G25 ratt flyttes Grunner for endringer av gamingrommet: Føler at ikke jeg får vist frem rommet mitt skikkelig da ting er i veien for eks høytalerene jeg har, samt jeg tror dette vil se bedre ut Ting som må skaffes: Skjøteledning minst 7 meter En ekstra strømpadde Dobbelsidig teip til LED lampene Ekstra sett med LED lamper som skal lyse opp høytalere og bakbelyse tven Ting som skal skaffes senere: Hjemmekinoanlegg 5.1 som bakhøytalere som er to lange skal henge opp på skråtaket bak sofaen min En beskrivelse på hvordan jeg har sett for meg gamingrommet 3.0 Det hele starta med at jeg tenkte mye på at ting står i veien for det jeg har. Ting som skal flyttes blir senga, den skal helt i hjørnet der døren til rommet er. Flytter dermed sofaen mer ut i rommet og senga tar sofaen sin plass. Dermed så flyttes høytalere, tvbenken mer til venstre mot strømskapet er Helt i hjørne skal jeg ha PC stasjonen min med 2 LED skjermer på 24" En hylle med Blu-Ray filmer og DVD må flyttes høyere opp på veggen En plantegning skal være påbegynt i Paint innen 24 timer Må først gjøre mål på rommet. Hvor bredt, langt og høyt det er samt lengden på sengen, sofaen, tvbenken og høytalerene Dette er bare litt av det jeg planlegger Har ikke så stort rom, men skal utnytte plassen så det gynger etter! Endret 7. september 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Haha, ja du kjører virkelig ditt eget show iToman, fantastisk! Kan du ta noen før og etter bilder i tilfelle? Jeg skal endelig flytte inn i min egen leilighet neste uke, har leigd en Statoil kåk i 2 år under lærlingtien min. Så nå har jeg fått kjøpt mitt eget lille krypinn, og er med det ønsket velkommen inn i gjeldslavenes varme . Må få skaffet meg ett PC-bord,stol og ikke minst en dedikert PC-skjerm så blir det god gang på sakene. Gleder meg! Endret 7. september 2011 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Storkost meg. Ikke uten bugs, men det kan man ikke akkurat si at de siste Fallout-spillene var heller. Vanskelig å si noe om holdbarheten enda, samt co-op, siden jeg har kost meg for meg selv. Fett som juling sa brura! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg vil også se bilder Toman! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 De skal komme når jeg er igang med ommøbleringa! Før og etter bilder som Mala requesta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå