Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!

MindTooth

Anbefalte innlegg

Som så E-wok sa, det der så kjedelig ut. Skal ha spillet men det blir for kun Spec Ops og singelplayer. COD spillene jeg har vært borti har blitt senest hacka ned på Xbox Live, World at War og COD4 er direkte uspillbare når det er hacks som herjer.

Kom for eks over en server igår med hackere. Fikk 16-2 i stats og det kom ikke på min personlige stats. Så folk hadde evig liv, uendelig ammo, fløy rundt osv. Åneida er ikke bare COD spillene som er hacka på PS3 ser jeg ;)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven, boderlands 2 så konge ut, blir å skaffe det på xbox, fordi det gamespy helvete fra 1'ern var et mareritt, elsker humoren i spillet.

"Our artists did alot of research, they found out there is actually some other colours in the the pallet" lol :p Tenkte på gears når han sa det

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Dæven, boderlands 2 så konge ut, blir å skaffe det på xbox, fordi det gamespy helvete fra 1'ern var et mareritt, elsker humoren i spillet.

"Our artists did alot of research, they found out there is actually some other colours in the the pallet" lol :p Tenkte på gears når han sa det

Er neppe det samme mølet i toeren ettersom de tok det vekk fra det første spillet når de så hvor mange problemer det skapte. Hehe tenkte i de baner selv. Veldig glad for at de ga spillet en ny grafisk stil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...