Bruker-104685 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Som så E-wok sa, det der så kjedelig ut. Skal ha spillet men det blir for kun Spec Ops og singelplayer. COD spillene jeg har vært borti har blitt senest hacka ned på Xbox Live, World at War og COD4 er direkte uspillbare når det er hacks som herjer. Kom for eks over en server igår med hackere. Fikk 16-2 i stats og det kom ikke på min personlige stats. Så folk hadde evig liv, uendelig ammo, fløy rundt osv. Åneida er ikke bare COD spillene som er hacka på PS3 ser jeg Endret 2. september 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ja altså selv om eg jeg syns traileren var bra, er ikke det entydig med at det ser interessant og artig ut Ofrer ikke ett minutt online på dette spillet, og det blir heller ikke kjøpt ved lansering. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har du sett, der hadde man fått kode til Assassin's Creed: Revelations. Må nesten sette meg ned og prøve ut den i helga da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har du sett, der hadde man fått kode til Assassin's Creed: Revelations-betaen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er ikke ofte jeg er misunnelig Men hater at x12 headsettet fra turtlebeach har usa hatt nå i over en måned, mens ingen nettbutikker i norge har de engang listet opp. Irriterer meg ekstra, da jeg spiller coop med venner og det gamle headsettet røyk i natt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Counter-strike: Global Offensive får støtte både for Move og tastatur og mus til Playstation 3! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yN1DHhMwuHI Om dette blir like "toit" som Dead Space 2 så.. så... DAUER JEG PÅ MEG! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Toit, hmm mulig du kan forklare utrykket? Jeg personlig tenkte på "toigt like a tiger" fra austin powers filmen :o Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Da tenker vi likt isåfall. http://www.youtube.com/watch?v=Xo6f6oZ0R-4&feature=player_embedded Endret 4. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Aliens ser jeg virkelig frem til. Håper på topp stemning og mange scares! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Borderlands 2 ser jo dritfett ut! Ikke at jeg egentlig hadde regna med noe annet, men de animasjonene på våpnene var stilige og HUd'en så litt annerledes ut. Likte også at skjoldet "eksploderte", lettere å få det med seg da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Du har å skaffe det til Xbox så jeg har noen å spille med Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jepp, det skal bli! Jeg likte Xbox-versjonen av det forrige bedre enn jeg likte PC-versjonen, så da hopper jeg rett på den i denne omgang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jippi! Få med Gåsemor også så er vi nesten full pupp! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kan joine jeg. Elska 1`ern. Gjør ferdig siste DLC`et i disse dager. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Dæven, boderlands 2 så konge ut, blir å skaffe det på xbox, fordi det gamespy helvete fra 1'ern var et mareritt, elsker humoren i spillet. "Our artists did alot of research, they found out there is actually some other colours in the the pallet" lol Tenkte på gears når han sa det Endret 4. september 2011 av henrikrox Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Eneste som er dritt er at jeg kun har fri 2 dager i uka, ellers i uka jobber jeg til 10 om kvelden.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Dæven, boderlands 2 så konge ut, blir å skaffe det på xbox, fordi det gamespy helvete fra 1'ern var et mareritt, elsker humoren i spillet. "Our artists did alot of research, they found out there is actually some other colours in the the pallet" lol Tenkte på gears når han sa det Er neppe det samme mølet i toeren ettersom de tok det vekk fra det første spillet når de så hvor mange problemer det skapte. Hehe tenkte i de baner selv. Veldig glad for at de ga spillet en ny grafisk stil! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hell yes. 4 Player co-op i MGS: Peace Walker HD over Live/PSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå