Morfeo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Men fordelen med å ta de til PSN er fordi jeg kan spille dem på PSPen min også! Dette er forsåvidt et forståelig poeng Så på litt av Shattered Memories, selv om jeg for det meste satt benka foran fotball i hele dag, men dama digga det. Hun sa det var et skikkelig bra Silent Hill-spill, og var veldig positivt overrasket. Til sammenligning orket hun ikke engang å runde Homecoming. Det er kult å høre, gleder meg til å spille det selv! Liker veldig godt at forkuset på (dårlig) combat er tonet ned, og at spillet skal være mer puzzle-orientert. Dog hadde jeg lyst på en ny gjennomspilling av eneren før jeg gikk gjennom det, siden det vistnok skal være en "re-imagining" av det. Vi får se hva jeg får tid til Super Mario Galaxy 2 er ikke bare fantastisk, det er så lidenskaplig bra at det setter skam i resten av plattform spillene der ute!! Beste Wii spillet hos meg ihvertfall, bak følger tett Super Mario Galaxy og Twilight Princess! Bare Little Big Planet 1/2 av plattformspillene der ute som er i nærheten av det den gode rørleggeren jeg har vokst opp med gjør enda, nemlig og imponere meg! Jeg synes faktisk at Super Mario Galaxy 1 er et bedre spill enn Galaxy 2, men begge to er fantastiske Liker ikke LBP dog. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Alltid med på demo ass. Stick it to the man. Det vet jeg du er med på, gamle venn. Trailer for Hawken, en nedlastbar tittel til PSN, Xbox Live og PC. Så litt bra ut grafisk tiltross for å være fra en veldig liten utvikler som Adhesive Games. http://www.youtube.com/watch?v=BwA03XsKzbY Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Noen som vet om det er satt en dato på det nye trials hd spillet? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da ble Persona 4 Golden bekreftet til PS Vita!! Da skal ihvertfall jeg ha PS Vita, har alltid hatt planer om å skaffe den til launch, men nå er det helt 100% sikkert at jeg skal ha meg den råe håndholdte maskinen! Persona 4 Golden til PS Vita!! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) PS VITA! I CAN NOW BE A MORE POWERFULL GAMER GOD!!! (Noe sånt han egentlig sier) Er litt gira på Vita selv. Noe pris annonsert i Norge enda? Endret 31. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Alltid gøy med nye maskiner som jeg skal ha i samlingen Prisen blir maks 2500,- her til lands! Ikke noe gale pris med strøken 5 tommers touchskjerm, touchpanel bak og two thumbsticks. Men tipper Elkjøp slår til med 2000,- eller 2200,- på lanseringdagen som de har gjort med alle maskinene jeg har fått med meg Men du har et poeng der altså, jeg skjuler agendaen min og den er jeg elsker spill, konsoller og pcen min Endret 31. august 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hahajajegogså! Det ser seriøst herlig ut. Kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg datt ut av Metro 2033 egentlig. Får ta det opp når jeg er ferdig med Deus Ex HR! Fordi det hadde elendig gameplay. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Metro 2033 er fett som faen, men så er det et spill man bør spille på PC og da. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Enig. Spilte det på PC og det var fantastisk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Hahajajegogså! Det ser seriøst herlig ut. Kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg datt ut av Metro 2033 egentlig. Får ta det opp når jeg er ferdig med Deus Ex HR! Fordi det hadde elendig gameplay. Jeg syns faktisk ikke det, jeg klarer alltid å se bort i fra filleting (nå er ikke dårlig gameplay nødvendigvis bare en filleting, det er tross alt alfa og omega i spill - men Metro 2033 hadde ikke i mine øyne et så dårlig gameplay) om spillet leverer på andre fronter, noe jeg opplevde at Metro 2033 gjorde til gangs. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Cross-game chat isn’t possible on PS3 due to RAM restrictions Vet ikke om dette har vært oppe før, men virkelig? Å jeg som mener Sony har sagt at cross-game chat kommer i flere år nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det går sikkert, er bare de som er noen late rasshøl. Ikke noe problem for meg, da jeg ikke er interessert overhodet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Couldnt care less, har Xbox 360 for chat mens jeg spiller PS3. Eller Skype via PC, no problem Har ihvertfall funnet ut at min tid med onlinegaming er snart over. Bare noen få spill skal få litt online, resten skal jeg gi blanke balle i. Føler man gjør det samme om og om igjen og det går meg på nervene. Kjedelig og atter kjedelig! De spillene som skal stjele litt tid er Gears Of War 3, Uncharted 3 og BF3, for disse 3 har ikke bare deathmatch på menyen, coop horde osv! Skal helle dedikere min tid i singelplayere der man dypdykker enda mer en online. Endret 2. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det gjelder spill generelt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Couldnt care less, har Xbox 360 for chat mens jeg spiller PS3. Eller Skype via PC, no problem Har ihvertfall funnet ut at min tid med onlinegaming er snart over. Bare noen få spill skal få litt online, resten skal jeg gi blanke balle i. Føler man gjør det samme om og om igjen og det går meg på nervene. Kjedelig og atter kjedelig! De spillene som skal stjele litt tid er Gears Of War 3, Uncharted 3 og BF3, for disse 3 har ikke bare deathmatch på menyen, coop horde osv! Skal helle dedikere min tid i singelplayere der man dypdykker enda mer en online. Dette er koselig å høre. Jeg er helt enig i å føle at jeg har gjort alt før i multiplayer, og har derfor ikke brukt noe særlig tid på det utenom LAN på mange år. Lite som slår singleplayer! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Har gidd blanke i samtlige online biter i mange år faktisk. Føler de fleste spillene har en online bit "bare for å kunne skrive det på coveret". Nå tenker jeg ikke på spill som COD,BF, Halo og Forza, ja dere skjønner greia. Når spill som Bioshock,Assasins Creed og Uncharted går online...jeg orker det rett og slett ikke. Min livstil og jobb situasjon passer heller ikke det å ha muligheten til å spille så mange spill online. Endret 2. september 2011 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg gjør det meste av online-delene på spill. Men det er altfor mye som er det samme, eller sett før. Ble dermed veldig glad for at Assasins Creed: Brotherhood hadde en av de meste unike multiplayerne jeg har vært borte i de 2-3 siste åra nå. Er nok kanskje bare jeg som liker multiplayere som er noe annet enn run and gun, hele MP`en til AC: Brotherhood må være en den MP`en jeg har kost meg når det kommer til ranking og skaffing av alle achievements. Blir mest fokusering på BF3, AC: Revelations, Gears of War 3 MP`ene. Resten blir bare co-op på, og Rage ser ut til at jeg får gjort unna MP-delen gangske så kjapt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Blir ikke feil det her... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det var faktisk en veldig bra trailer Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Herrefaen, så kjedelig det ser ut i motsetning til BF3. Ja, jeg sa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå