Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Majin and the Forsaken Kingdom er søte greier. Støttes? Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Majin and the Forsaken Kingdom er søte greier. Ja, jeg kjøpte det på tilbud uten de helt store forventningene, og ble positivt overrasket. Baby-snakket til kjempen ble litt plagsomt etterhvert, men ellers var det et solid spill. Grei spillmekanikk, en stilig verden å utforske, litt stealth elementer, og noen finurlige bosskamper. Synd at utvikleren, japanske Game Republic, gikk konkurs, men det var vel uunngåelig når både Majin og deres andre nylansering (Knights Contract) floppet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Majin and the Forsaken Kingdom er søte greier. Støttes? Ja, så til de grader! Fantastisk koselig spill. Kjipt å høre at utvikleren gikk konkurs. Tror jeg må ha en litt uvanlig smak, da flere av de spillene jeg har likt best har solgt dårlig, og utviklerne må kutte eller legge ned. Skjedde med NieR også, et spill som er en av mine absolutte favorittspill. :S Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 True Crime: Hong Kong is Alive Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Haha, Activision blir saksøkt for tredje gang på grunn av Guitar Hero/Band Hero. Adam Levine (Maroon 5) denne gangen. http://www.vg247.com/2011/08/05/maroon-5s-levine-suing-activision-over-band-hero-inclusion/ Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tror jeg har sett Toman skrive flere hundre ganger bare i år, om alt han gleder seg til. Så tar han å lister de alle opp. Gud humor, og Toman hvis du ser deg selv som den største nerden som bruker 5-6 timer hver dag med spill. Så skal du få lov til det. Tror dessverre ikke det er du som har "evolvet" deg. Anyways, fullførte nettopp Bastion, likte det svært godt, en av de beste xbla spillene du kan finne etter min mening. Spiller nok mere en 5-6 timer ja. Si ca 10 timer hver dag pluss noen timer aktivitet på forumer og sjekke spillnyheter! 10timer pluss hver dag? Hvordan har du tid til alt annet? lever du på staten? 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Haha, Activision blir saksøkt for tredje gang på grunn av Guitar Hero/Band Hero. Adam Levine (Maroon 5) denne gangen. http://www.vg247.com/2011/08/05/maroon-5s-levine-suing-activision-over-band-hero-inclusion/ Omtrent det samme som No Doubt klagde på i sin tid med andre ord. Litt seint til festen han der. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) @Sportyboiii Jobber skift . Sover ikke mer en 5-7 timer Da har jeg plenty at tid til gaming! Endret 6. august 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ser dere hva som er galt med dette bildet? Hint: Til venstre i bildet. Et spill med en kommandør som protagonist. Feilen jeg snakker om begynner på "m" og slutter på "ultiplayer". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Vel, MP`en blir nok noe Horde-greier. Så jeg er egentlig ikke imot det. De har allerede sagt at SP`en forblir SP. Mer for pengene, ja takk. Det er ingen som tvinger deg til å spille MP`en. Synes Kinect-tillegg til ME3 er bra og. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nei, men det er noe som tvinger BioWare vekk fra SP. Det er en kjensgjerning at alt for mange spill blir dårligere av å ha en dårlig flerspillerdel også, og etter min smak er det nok i enspillerdelen å rette opp fra Mass Effect 2. Dessuten er det trist at nok en serie, denne gangen et stort rollespill no less kaster seg på flerspillertoget for å klamre til seg noen kronasjer ekstra. Som om ikke Mass Effect-spillene er bra nok å spille igjennom flere ganger alerede. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ikke mye liv her gitt, men poster denne http://www.giantbomb.com/modern-warfare-3-expands-spec-ops-into-new-survival-mode/17-4670/ Er egentlig mer excited for bf3, men fuck ye Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nei, men det er noe som tvinger BioWare vekk fra SP. Det er en kjensgjerning at alt for mange spill blir dårligere av å ha en dårlig flerspillerdel også, og etter min smak er det nok i enspillerdelen å rette opp fra Mass Effect 2. Dessuten er det trist at nok en serie, denne gangen et stort rollespill no less kaster seg på flerspillertoget for å klamre til seg noen kronasjer ekstra. Som om ikke Mass Effect-spillene er bra nok å spille igjennom flere ganger alerede. Bioware is dead, long live Bioware! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Noen som er keen på å lage en ny logo til tråden? Ser ut som den gamle har tatt kvelden :/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ny visstnok lekket teaser til spillet "I Am Alive". Husker du ikke spillet? Gjorde nesten ikke jeg ved første blikk heller. http://www.youtube.com/watch?v=d6fRcrNplBQ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Morsomt hvor treffende tittelen har blitt Edit: Snart endres den vel til: "I am STILL alive", eller, "I am forever alive!" Endret 20. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Siste gamereactor dukker opp i går, med en kåring av tidenes 100 beste spill. En overraskende brukbar liste faktisk, hvor A Link to the Past ble valgt som det beste spillet noensinne. Vel fortjent spør du meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Pøh, det er Grim Fandango! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 ALttP er faktisk mitt favorittspill gjennom tidene også. Det er bare helt perfekt. Hva som kommer på plassene bak er jeg mer usikker på. Er så mye å velge mellom. Super Mario Bros, Super Mario Bros 3, Super Mario World, Mega Man 2, Ocarina of Time, Broken Sword 1 og 2, Gothic 3 og Oblivion er bare noen av de som kjemper om de plassene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 GUTTAAAAAA! Owlboy demo i kveld hvis alt er paa stell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå