Mala Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det gleder meg å se flere i samme båt som meg Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tror jeg har spill for 3 år eller mer. Si det er ca 100 spill jeg har i hyllene mine jeg ikke har rørt enda, og det holder med 33 spill i snitt pr år trodde jeg 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 God å høre at ikke bare jeg har backlogget meg til helvete Satt i Halo Reach for første gang i dag.. Så det sier jo sitt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Backlog ja, det har jeg mye av. Startet på Ocarina of Time først i dag... ...på 3DS. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 God å høre at ikke bare jeg har backlogget meg til helvete Satt i Halo Reach for første gang i dag.. Så det sier jo sitt. Det kom jo ut i september i fjor, så det er ikke så ille det. Jeg har flere spill ifra 2009 jeg ikke har begynt på engang. Faktisk et fra 2008 også, Lost Odyssey. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Har spill ifra 2007 jeg enda ikke har spilt, og for eks ikke fullført Red Dead Redemption, Alan Wake, Enslaved, Castlevania, Sly triology bare for å nevne noen... 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Da kjøpte meg og broderen en PS3 slim 320GB hos lefdal for den lille prisen på 2300. Gleder meg å få spilt litt (broderen har 1 prioritet). Han måtte desverre kjøpe seg MW2 (noe som jeg var imot), så det blir bare den til å begynne med, heldigvis har jeg mange venner med titalls spill. God of War 3, Uncharted 1/2 og Demon Souls er noen titler jeg får prøve snart ^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Greit å nevne her at RDR har grei xp-weekend nå. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Ble endelig ferdig med halo reach legendary alene i går, ingen spøk den altså syntes også spillet er herlig Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Visste ikke at Dimmu Borgir har musikken til Insanely Twisted Shadow Planet! Det er jo litt kult. Hadde avskrevet spillet som er en del av Summer of Arcade på Xbox LIVE, men som gamal Dimmu-fan frister det litt mer nå. http://www.youtube.com/watch?v=975Zw8BJ3Vg&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=E5hI9uqbl2s&feature=player_embedded#at=33 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Aiai, det må nok taes en nærmere kikk på ja Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Greit å nevne her at RDR har grei xp-weekend nå. Faen at jeg ikke så den tidligere idag.. Jaja.. Startet idag klokken 17.00 i level 29, nå er jeg snart level 44 Endret 3. juli 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 alltid morsomt å stikke innom gamestop en tur å plukke opp noen spill i dette drittværet, fikk meg singularity for 79,99 kr, dead to rights retrubtion til 39,99 kr, og need for speed hot pursuit til 129,99 kr vet ihvertfall to av de er bra Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er det galt at jeg elsker Ken Levine for hva han har laget? http://www.youtube.com/watch?v=gbEFXCF90rc Får Fringe-følelse inn Bioshock-universet av den nyeste trailern. får fringe følelse av den trailern der? lol,han har jo bokstavli talt kopiert så og si alt fra Fringe inn i et spill,selv om jeg elsker fringe så liker jeg ikke slike spill. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Du mener altså at Fringe er eneste serien med parallellisme? Haha, lol på deg. Lol på deg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Noen som liksom har bytta forhåndsbestilling til et annet spill enn det første man forhåndsbestilte på Gamestop her? Lar det seg gjøre liksom? Tenkte jeg skulle drite i å forhåndsbestille Deus Ex, og heller bytte om til AC: Revelations. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Etter å ha fullført NMH2 er jeg egentlig litt skuffa. Det starta veldig bra men så sluttet det halvveis å komme med særlig nytt innhold, og slutten av spillet var ingenting i forhold til det hvordan slutten i NMH1 var. Endret 11. juli 2011 av Gormers Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg har aldri prøvd FEAR spillene, men har hørt mye bra om de, bør jeg ha prøvd 2'ern før jeg prøver meg på 3'ern ?? Og såvidt jeg vet så finnes ikke nr 1 på ps3 ? :) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 F.E.A.R finnes på PS3, men det var kanskje ikke den beste porten akkurat. Mener å huske det var en del ståhei rundt PS3 vs 360 porten den gangen Selv spillte jeg igjennom det første spillet på PC i sin tid. F.E.A.R 2 var også ett godt spill, dette fullførte eg på 360. Føler nesten jeg må skaffe meg siste spill i serien også av den grunn Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Har noen prøvd den offisielle nettbutikken til Ubisoft? Sendes pakkene rett hjem til deg, eller havner de på postkontoret/post i butikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå