Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!

MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  henrikrox skrev (På 1.7.2011 den 0.57):

God å høre at ikke bare jeg har backlogget meg til helvete

Satt i Halo Reach for første gang i dag.. Så det sier jo sitt.

Det kom jo ut i september i fjor, så det er ikke så ille det. Jeg har flere spill ifra 2009 jeg ikke har begynt på engang. Faktisk et fra 2008 også, Lost Odyssey.

Lenke til kommentar

Da kjøpte meg og broderen en PS3 slim 320GB hos lefdal for den lille prisen på 2300.

Gleder meg å få spilt litt (broderen har 1 prioritet). Han måtte desverre kjøpe seg MW2 (noe som jeg var imot), så det blir bare den til å begynne med, heldigvis har jeg mange venner med titalls spill.

God of War 3, Uncharted 1/2 og Demon Souls er noen titler jeg får prøve snart ^^

Lenke til kommentar
  Maury skrev (På 23.6.2011 den 23.26):

Er det galt at jeg elsker Ken Levine for hva han har laget?

http://www.youtube.com/watch?v=gbEFXCF90rc

Får Fringe-følelse inn Bioshock-universet av den nyeste trailern.

får fringe følelse av den trailern der?

lol,han har jo bokstavli talt kopiert så og si alt fra Fringe inn i et spill,selv om jeg elsker fringe så liker jeg ikke slike spill.

Lenke til kommentar

Noen som liksom har bytta forhåndsbestilling til et annet spill enn det første man forhåndsbestilte på Gamestop her? Lar det seg gjøre liksom? :p

Tenkte jeg skulle drite i å forhåndsbestille Deus Ex, og heller bytte om til AC: Revelations.

Lenke til kommentar

Etter å ha fullført NMH2 er jeg egentlig litt skuffa. Det starta veldig bra men så sluttet det halvveis å komme med særlig nytt innhold, og slutten av spillet var ingenting i forhold til det hvordan slutten i NMH1 var.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

F.E.A.R finnes på PS3, men det var kanskje ikke den beste porten akkurat. Mener å huske det var en del ståhei rundt PS3 vs 360 porten den gangen :p

Selv spillte jeg igjennom det første spillet på PC i sin tid. F.E.A.R 2 var også ett godt spill, dette fullførte eg på 360. Føler nesten jeg må skaffe meg siste spill i serien også av den grunn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...