Filmvenn Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Releasedato på MGS: Rising. Just sayin.... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Releasedato på MGS: Rising. Just sayin.... Så lite som i vet om dette spillet, så føler jeg at dette er vel optimistisk. Og Konami har vel også bekreftet at de satser på 2012 med dette? Uansett, under en time igjen nå, jeg sniker meg til å se likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Om Konami leverer opp til standarden de satte med sin konferanse fra i fjor kan jo dette bli svært underholdene, spesielt om man allerede har noen pils innabords http://www.youtube.com/watch?v=YtKMqdMWNec Endret 2. juni 2011 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det stemmer! Nettopp derfor jeg bare MÅ se denne konferansen Fjorårets var helt syk, så håper virkelig de fortsetter på det sporet i år. One million troops! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg får ikke streamen på Konami sin side til å virke, noen andre som streamer dette? Håper på noe extreeeeeeeeme gameplay i år også forresten. Endret 2. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Releasedato på MGS: Rising. Just sayin.... Så lite som i vet om dette spillet, så føler jeg at dette er vel optimistisk. Og Konami har vel også bekreftet at de satser på 2012 med dette? Uansett, under en time igjen nå, jeg sniker meg til å se likevel Well, duh. Man trenger strengt talt ikke å blotte hele spillet før man gir fra seg en slippdato da. Og når det har vært med på 2 E3, da begynner et årstall eller en ca. dato begynne å komme ut. Synes nå jeg da, men kanskje ikke alle som er enige i det da. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Well, duh. Man trenger strengt talt ikke å blotte hele spillet før man gir fra seg en slippdato da. Og når det har vært med på 2 E3, da begynner et årstall eller en ca. dato begynne å komme ut. Synes nå jeg da, men kanskje ikke alle som er enige i det da. Jeg er selvsagt enig i at det burde nærme seg, men spørsmålet er jo hva Konami egentlig driver med her. Square Enix har vel samme greien med Final Fantasy Versus XIII. For å gjøre det klart: Jeg håper MGS:Rising får en releasedato i kveld, men jeg tror det ikke. Håper du har rett dog Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Nei, det viser seg at konferansen er spilt inn på fohånd, den er oppe her nå. Kjedelig konferanse incomming. Edit: Verste trollingsen fra Konami noensinne, da stikker jeg heller og legger meg Endret 3. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Konami <3 HD Collection med MGS2, MGS3 og Peace Walker på Xbox 360 og PS3 Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Jeg er enig med deg at blinde fanboys er latterlig - enten de er fans av Nintendo, Sony, Microsoft, Apple eller hva som helst annet. Når det er sagt, hvor ofte støter du på Nintendo-fanboys? Det er mulig jeg er blindet av mine egne preferanser, men jeg kan ikke si at jeg ser dem spesielt ofte hverken i virkeligheten eller online. Derimot ser jeg veldig mange som misliker Nintendo av ulike grunner. Videre er jeg ikke i tvil om at det er Sony som har klart Okay da, ble veldig mye synsing nå, og ikke ta alt jeg skrev over så alt for seriøst. Det må såklart være lov til å forsvare et produkt, og hele fanboy greia er egentlig bare tull. Likvel er jeg litt lei av det positive inntrykket Nintendo ofte automatisk får, og denne oppfatningen en del har om at en ikke skal snakke stygt Nintendo fordi de er dette fantatiske selskapet som kun bryr som om nyskapende spill og konsepter og som ihvertfall ikke tenker på pengene slik som de kapitalistiske jævlene i Sony og MS. Ekte spillfans skal liksom ikke snakke stygt om Nintendo, og det er jeg litt lei av, det til tross for at jeg er langt mer positive ovenfor Nintendo enn de fleste. Jeg er godt voksen og har gode barndomsminner fra c64 og PC. Jeg synes spillene i dag er bedre enn før, selv de umulig kan ha samme impact som f.eks Doom i sin tid rett og slett fordi Doom var første 3D fps for de fleste. Jeg synes ikke anmelderne er veldig snille med Nintendo-spill. Alle spillene er store produksjoner som det er lagt mye penger og prestisje i. SMG2 er en helt ekstrem maktdemonstrasjon innen sin sjanger, og får toppscore. Andre store titler (DK) får ganske høy score, men er ikke det fortjent? Dette er veldig gode og gjennomførte spill. PS360 har mange flere spill med høy score. Jeg sier ikke noe på det, for jeg har ikke spilt spillene. Synes Wii får urimelig mye kritikk for både Wiimoten. Synes selv Wiimoten er genial når den blir brukt riktig av utviklerne. Gode eksempler er Fluzzard sekvensene i smg2, og når Mario balanserer på en kule. Morsom avveksling i spillet, uten at det erstatter analogstikke og knapper som det viktigste kontrollene. Jeg elsker å peke og skyte med wiimoten i fps. Mus er kanskje mer effektivt, men gir ikke meg samme innlevelse. Nei, jeg håper ikke Nintendo hører på "hardcore gamerne" og kutter ut motion kontroll i Wii 2. Da kan man like gjerne spille på PC. Endret 3. juni 2011 av Philber Desanex Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) 100% enig med deg her Philber Desanex! Meget god post Konami <3 HD Collection med MGS2, MGS3 og Peace Walker på Xbox 360 og PS3 Dette er bra for de som ikke har spilt spillene selvsagt, men for meg som eier alle de spillene på PS2/PSP allerede (og faktisk to versjoner av MGS3 allerede), så er dette superkjedelige nyheter. Det samme gjelder Silent Hill-samlingen, men ZoE-samlingen må jeg nok skaffe, har ikke testet de spillene. Kjedelig lite nytt om MGS: Rising dessverre, og ingen Tak Fujii på scenen Den klart mest interessante nyheten etter min mening, var at Kojima Productions har laget en ny spillmotor kalt Fox, som vil ligge fundamentet for multiplattformspill i fremtiden. Var på tide at også Kojima gikk skikkelig multiplatt. Tipper grunnen til at det tok så lang tid, var at MGS4-motoren som Sony betalte også var ihvertfall delvis eid av Sony, og at de derfor måtte lage sin helt egne motor. Dette tipper jeg er grunnen til at MGS: Rising er så treg også. Endret 3. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tak Fujii kommer til E3 i hvert fall Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tak Fujii kommer til E3 i hvert fall Haha, konge! Håper vi får noe extreeeeeeeeeemt gameplay da ihvertfall. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-ssx/714553 Hmm... Kjenner at jeg begynner å bli mer positiv til spillet nå. Det virker som om de har droppet dudebro-stilen til den første traileren. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva synes folk om NeverDead? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 "I wanted to make a game where you never die" Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 "I wanted to make a game where you never die" Prince of Persia(2008). Syns det fungerte flott i det spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nja. Jeg synes nå spillet ble relativt kjedelig pga det. Når spillet handlet om klatring synes jeg det burde vært en risiko ved det også. Jeg fant meg i å ikke bry meg om hvordan jeg skulle komme meg frem, men hoppet heller i alle mulige vinkler for å se om det gikk - og jeg gikk lei av det. Mye morsommere i f.eks Assassins Creed hvor man faktisk løper en risiko for å dø om man faller. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nja. Jeg synes nå spillet ble relativt kjedelig pga det. Når spillet handlet om klatring synes jeg det burde vært en risiko ved det også. Jeg fant meg i å ikke bry meg om hvordan jeg skulle komme meg frem, men hoppet heller i alle mulige vinkler for å se om det gikk - og jeg gikk lei av det. Mye morsommere i f.eks Assassins Creed hvor man faktisk løper en risiko for å dø om man faller. Risikoen for å falle og dø i Assassin's Creed er jo minimal da. Har hendt kanskje 5-10 ganger gjennom 3 hele spill. Kanskje litt mer, men likevel. Og selv om klatringa i AC er bedre, så flyter akrobatikken mye bedre i PoP. Syns det var en fryd å finne alle 1001 light seeds. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Jeg er godt voksen og har gode barndomsminner fra c64 og PC. Jeg synes spillene i dag er bedre enn før, selv de umulig kan ha samme impact som f.eks Doom i sin tid rett og slett fordi Doom var første 3D fps for de fleste. Jeg synes ikke anmelderne er veldig snille med Nintendo-spill. Alle spillene er store produksjoner som det er lagt mye penger og prestisje i. SMG2 er en helt ekstrem maktdemonstrasjon innen sin sjanger, og får toppscore. Andre store titler (DK) får ganske høy score, men er ikke det fortjent?...blabla Ok brah...ser ikke helt hvorfor du skriver dette som et svar til meg da jeg aldri har sagt noe om at anmeldere er snille mot Nintendospill heller at Wii-moten bør droppes. Poenget mitt er bare at Nintendo ofte slipper unna med mye rart, og har til dels fått et ufortjent godt rykte når det nyskapende konsepter og spill, imotsetning til Sony og MS som knapt nok kan gi ut noenting uten at de hermer eller er kjedelige kapitalister. At Wii i det hele tatt ikke er skutt i sammen fra alle hold inkludert fra sine egne fans er egentlig ganske utrolig. Selv ikke "lojaliteten" til den mest trangssynte Sony-fanboy hadde overlevd 3 år med spilltørke og så og si null satsning på nye spillserier, samt neglisjering av ideen som liksom skulle gjøre opp for å bruke masse penger på en ellers uttdatert maskin. Men bare så det er sagt, jeg liker mye av de Wii prøver seg på, og Metroid prime 3 og SMG 1-2 er ihvertfall fantastiske spill, og personlig har jeg også veldig sansen for Silent hill:SM og det nye Kirby spillet. Spill som House of the dead:overkill, monster hunter, deadly shadows og en liten håndfull til er også veldig brukbare. Gleder meg dessuten mye til det nye Zelda spillet, og håper bare at det faktisk blir et rent Wii spill, og at ikke Nintendo ditcher Wii-versjonen til fordel for en "cafe" utgivelse. Endret 3. juni 2011 av g.i.r.l. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå