Crazy Joe Davola Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Et hint om 2-player Split Screen siden det er to Sonic'er der kanskje? Håper det. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Aller helst håper jeg at de fokuserer på enspillermodusen, men du er nok inne på noe. Forhåpentligvis blir vi ikke tvunget til å spille som Grønnøye-Sonic. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen som har testet Nier? Ser at det er forskjellige versjoner av dette spillet avhengig av om man har 360 eller PS3, så lurte på om noen vet hva forskjellene er og eventuelt hva som er best? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Forskjellen er vel at det er to discer på 360 utgaven, og en på PS3. Alikevel så hører jeg at PS3-utgaven har en bug i slutten spillet som er patchet på 360-utgaven. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen som har testet Nier? Ser at det er forskjellige versjoner av dette spillet avhengig av om man har 360 eller PS3, så lurte på om noen vet hva forskjellene er og eventuelt hva som er best? Jeg kan iallefall anbefale spillet, kjempebra story og musikk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen som har testet Nier? Ser at det er forskjellige versjoner av dette spillet avhengig av om man har 360 eller PS3, så lurte på om noen vet hva forskjellene er og eventuelt hva som er best? Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg elsket det. Fantastisk historie, nydelig musikk og solid og kjapp spillbarhet. Det eneste negative jeg kan si er at grafikken ikke er spesielt pen, men det er ikke så viktig for meg. Angående de to versjonene, så mener jeg det var forskjell på den japanske og den europeiske versjonen. I den europeiske spiller du som faren til Yonah, mens i den japanske spiller du som broren. Jeg tror ivertfall det var slik, noen må gjerne rette på meg om det er feil. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nytt fra Captivate 2011: Nye trailere: Dragon's Dogma annonsert. (Open World RPG) Dead Rising 2: Off the Record annonsert (Frank Wests versjon av DR2) Super Street Fighter 4 Arcade Edition(DLC) annonsert Street Fighter X Tekken Resident Evil The Mercenaries 3D Asura's Wrath Forhåndsomtaler: Asura's Wrath Super Street Fighter IV Arcade Edition Resident Evil The Mercenaries 3D Dragon's Dogma Dead Rising 2: Off the record Resident Evil: Operation Raccoon City Street Fighter X Tekken Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hadde håpet at det drage-relaterte spillet var et nytt Breath of Fire, men dette ser ikke så verst ut. En blanding av Morrowind, Demon Souls of Devil May Cry må jo nesten bli interessant Forresten noen som vet om Arcade Edition vil bli en butikkutgivelse eller nedlastbart eller begge deler? Endret 12. april 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Dragon's Dogma ser spennende ut. Endelig et JRPG med en litt mer åpen struktur. Forresten noen som vet om Arcade Edition vil bli en butikkutgivelse eller nedlastbart eller begge deler? Super Street Fighter IV Arcade Edition is actually two things: for owners of Super Street Fighter IV, it's a paid downloadable add-on featuring four new characters, a host of balancing changes, and a revamped replay system; for those without Super Street Fighter IV, Arcade Edition will also be available as a standalone retail disc. It will also be available for the PC, marking the first time Super Street Fighter IV has been made available for that platform. Also, owners of Arcade Edition will have all of Super Street Fighter IV's (and Arcade Edition's) characters unlocked from the outset. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Dead Rising 2: Off The Record Faen jeg gleder meg. DR2 var en av favorittspillene mine i 2010, og jeg ble både veldig glad og irritert når det kommer til Fortune City. DR2 + Enda flere psycho`s, våpen o.s.v. + Frank West byttes med Chuck. Awsome rett og slett. Chuck er grei, men seriøst Frank West er kongen. Lurer på om kanskje flere fra DR1 blir med i Off The Record da. Og om det spilles litt videre på det i Case West, ettersom storyen gikk veldig mye framover også i den DLC`en. Vi fikk jo endelig se den virkelig fienden i Dead Rising-universet på slutten av det spillet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 DR2 var helt ok. Brukte noen måneder på å spille igjennom det, rett og slett fordi det ble så jævla ensformig. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Dragon's Dogma ser spennende ut. Endelig et JRPG med en litt mer åpen struktur. Xenoblade? Uansett, takk for svar både angående Street Fighter til deg, og Nier til en del andre. Mer spesifikt angående Nier så trodde jeg forskjellen på PS3 og 360-versjonene var større enn det det virker som her, da de tross alt har ulike navn (og jeg trodde, noe ulik historie). Ender nok opp med 360-versjonen da, føler at dette spillet har (etter de middelmådige reviewsene) fått såpass mye positiv oppmerksomhet at jeg nesten må sjekke det ut for å se om det blir nok en spiker til min anmelderskepsis eller om det faktisk bidrar til å styrke min respekt til yrket - og kanskje til og med oppleve noe så sjeldent som en bra jrpg? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Xenoblade? Fair enough. Men til mitt forsvar så har det ikke blitt lansert i Europa ennå. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Sant det, jeg bare tullet med deg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Multiple sources have confirmed that Nintendo is showing its new HD console to game publishers and will unveil the system to the public at this year's E3, if not sooner. Nintendo's long-awaited successor to the Wii is finally on the cusp of being unveiled, according to a Game Informer report, which claims confirmation from "multiple sources" that the new system will be unveiled at this year's E3 and possibly sooner. The new system will boast HD video capabilities, although how it will stand up head-to-head against the PlayStation 3 and Xbox 360 remains to be seen. The site says it "understands" that Nintendo "is trying to embrace the Western gamer" with the new hardware and thus will likely release it as an all-new brand rather than an overhauled Wii. Nintendo is apparently showing the new hardware to publishers now in order to give them plenty of time to have games ready for its release in late 2012, a completely different approach than it took with the Wii. "Nintendo is doing this one right," an anonymous source told the site. "[it's] not a gimmick like the Wii." In its own report, IGN claims the new unit will be "significantly more powerful than the PlayStation 3 and Xbox 360" and will offer backwards-compatibility with current Wii software, suggesting that the current Wii control scheme will also be supported, although it will presumably be significantly evolved. The only thing certain at this point is that Nintendo needs to do something, and it needs to do it big. After years of dominating the current generation of consoles its sales have slowed dramatically and although a rumored $50 price cut may help counteract that slowdown, new, more capable hardware is Nintendo's only real option if it wants to stay in the fight. Nintendo, of course, refused to comment on its plans for E3 or anything else, but it did offer a cryptic "stay tuned." Sure sounds like something's up, doesn't it? E3, by the way, runs June 7-9 this year; you might want to keep your eye on it. Spennende. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Spennende er ordet! Der jeg føler det er rimelig forutsigbart hva Microsoft og Sony kommer til å gjøre også i neste generasjon (pøse på med hestekrefter, selge med tap osv), så knytter det seg alltid en helt egen spenning til Nintendo da de har vist gang etter gang at de både tør og vil gå andre veier. Personlig tror jeg de vil ha meget vanskelig for å gjenta suksessen til Wii - men blir uansett spennende å se! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=zmN0Z6GAfj0 Preview Sonic the Hedghehog møter Sonic Unleashed. Det ser faktisk veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Wow, dette så jo faktisk veldig bra ut. Og en liten remix av den herlige musikken i den første videoen. Det har ikke blitt sagt noe om slippdato, bare at det kommer i 2011 sant? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Minnet meg om Sonic Colours som er et av de bedre nye Sonic-spillene der ute. Må følge med på dette spillet, når skal dette ta slutt?!!! Følger sikkert med på 40 spill jeg vil ha på mine plattformer Endret 18. april 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det har ikke blitt sagt noe om slippdato, bare at det kommer i 2011 sant? Jupp. Jeg regner med at det blir lansert en gang i løpet av høsten. Når jeg ser på klippene med Mega Drive Sonic lurer jeg litt på hva Sega røykte da de lagde Sonic the Hedgehog 4. Det er greit nok at de ønsker å bruke Greeneyes i 2D-spill også, men spillet er ikke en ekte oppfølger til Sonic 3 & Knuckles. Hverken når det gjelder gameplayet eller grafikkstilen. Sonic Generations ser derimot ut til hedre klassikerne på en langt bedre måte. Nå gjenstår det å se om Sonic Team klarer å levere sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå