Filmvenn Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Noen er rett og slett uenig, såpass veldig uenige. Endret 27. februar 2011 av Maury 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvorfor må alltid Wii-spill gjøre noe nytt hele tiden, og få trekk de gangene de gjør det? Hvorfor må alltid 360-spill gjøre noe nytt hele tiden, og få trekk de gangene de gjør det? Hvorfor må alltid PSP-spill osv osv. Jeg råder deg til å bekymre deg mindre om anmeldelsene av favorittspillene dine. Ikke alle spill oppnår et snitt på 90% hos gamerankings. Dessuten er vel det viktigste at du har det gøy mens du spiller spillet? Helt enig i dette. Spill må ikke være orginale hele tiden, det viktige er at vi har det gøy med dem. Men samtidig bør kreativitet belønnes med bedre score, og det skulle helst vært konsekvent. Dog, det vil det aldri bli, så bedre å bruke tiden på å spille de spillene vi liker enn å irritere oss over at et spill på en konsoll får bedre score enn et spill på en annen konsoll. Dog er ikke min generelle følelse av gamer.no at de misliker PS3 akkurat, men så følger jeg heller ikke så nøye med på akkurat det. Artig at du skulle nevne Mega Drive. Jeg ryddet i kjelleren denne helgen, og der fant jeg den gamle Segaen min. Det virker desverre som om det er noe galt med bildet, så jeg har ikke fått noen mulighet til å spille på den. Trist å høre Mega Driver er ikke spesielt dyre, så burde ikke være så vanskelig å skaffe en erstatningsenhet om du skulle være interessert i det. Selv synes jeg det er noe eget med det å spille spillene på orginal-hardwaren, og har derfor de fleste retro-konsoller rimelig lett tilgjengelig til jeg plutselig skulle få lyst til å teste et gammelt spill jeg aldri har testet før. Som Rocket Knight Adventures. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg har bare fire spill til den, så jeg går egentlig ikke glipp av så mye. Jeg har lastet ned Sonic 1 og Sonic & Knuckles fra XBL, så de kan jeg spille når jeg vil. Det er verre med de to andre spillene: Super Fantasy Zone og McDonald's Treasure Land Adventure. Heldigvis er SNES-en i god behold. Det var den jeg spilte mest på da jeg var liten, og spillsamlingen er også langt bedre enn den jeg har til Mega Drive. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Ok. Jeg hadde ikke selv Mega Drive på den tiden (men hadde en nær venn som hadde), men har kjøpt brukt i voksen alder, og har vel en 20 spill til den nå. Dukker dog stadig opp nye spill jeg har lyst på, men forsøker å begrense innkjøpet litt. En konsoll med veldig mange perler om man er glad i 2d spill ihvertfall! Og Snes er selvsagt i en egen klasse ja Jeg har vel en femti spill til min snes nå, og likevel føler jeg at jeg bare har en brøkdel av det jeg skulle ønske at jeg hadde. Er bare for mye bra til den konsollen! Endret 28. februar 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det noen her inne som har TRON:Evolution spillet? Eg likte filmen svært godt, mye takket vere den fantastiske musikken som er å finne her. Har OST`et kjøpt og betalt i CD-seksjonen og vel så det Spillet har fått så som så omtale, det er eg klar over. Hadde vert intressant å hørt andre sine meninger om spillet her inne Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) High definition remakes of classic zombie games Resident Evil 4 and Resident Evil Code: Veronica are in the works, according to a Japanese magazine. Famitsu reveals Biohazard: Revival Selection for the PlayStation 3 and Xbox 360, which is said to include the GameCube and Dreamcast classics touched up for home consoles. Resident Evil 4 includes Ada's Another Order mode, also known as Separate Ways. Andriasang reports the game may be called Resident Evil Revival Selection HD Remastered Version in the West. A release date was not mentioned. Capcom hosts an event called Captivate next month. Resident Evil 4 – considered by many to be one of the greatest games ever – is a survival third-person shooter first released in 2005. Kristan Reed inked a 9/10 in Eurogamer's Resident Evil 4 review. "If you need to buy a GameCube to play it, then don't hesitate," he gushed. Code Veronica first launched in 2000 on SEGA's Dreamcast console. http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-23-resi-4-code-veronica-hd-remakes-outed Do want! Jeg har spilt gjennom RE4 hele seks ganger(3 på GC, 3 på Wii), men jeg sier ikke nei takk til tre nye runder. Endret 23. mars 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Haha, jeg har faktisk ikke kommet meg forbi første landsbyen en gang Var vel noe som kom i veien, men kanskje dette blir muligheten til å endelig komme gjennom det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 RE4 var definitivt ett godt spill! Code: Veronica fikk eg aldri fullført av en eller annen grunn, så ja takk til en nyversjon av dette Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Resident Evil 4 og Codename Veronica X kommer til XBLA og PSN. Jeg har bare lyst på RE4, så dette passer meg meget bra. Capcom said today it will release Resident Evil 4 and Resident Evil Code: Veronica X as downloadable titles on Xbox Live and PlayStation Network this Fall. http://ps3.ign.com/articles/115/1157430p1.html Nettside med screenshots: http://www.capcom.co.jp/bhrs/ Endret 24. mars 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Har hatt pcen min snart 3-4 uker og der har jeg skaffa meg 31 spill "litt sykt", det er mye mer en min 360 som jeg har hatt i snart 5 år og der har jeg kun 26 spill. Snart har nesten Wiien min mer en 360, skal bygge samling der også, har kun 13 Wii spill til nu. Vil også passere 85 PS3 spill innen dette året og det skal gå fordi jeg skal skaffe meg Motorstorm, Top Spin 4, Infamous 2, Resistance 3, Uncharted 3 og garantert flere eksklusiver Og den Resident Evil pakka skal jeg ha selvom jeg har fullført Resident Evil 4 GC versjonen 6 ganger og Wii versjonen 3 ganger!! En liten oppsummering på hva pengene mine går til Endret 26. mars 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 La meg gjette, du har en ny giga-pc? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Den var ikke så "dyr" kun 19k ga jeg for den. Siden den så har skaffa 31 spill, flere spill som jeg har spilt på konsoller "subHD og for det meste 25-30 FPS" og nå får jeg konstant 60 FPS i 1080p med plenty av spillene mine med AA-AF på. Tar et eksempel BFBC 2 med 1080p med 32csaa og 16AF med V-sync on og spillet hakker zero! Tar enda et eksempel: Dirt 2 DX11 1080p med 120 fps i 16xAA med V-sync off Angrer ikke i det hele tatt!! Mens konsollene har jeg til eksklusivene og fåe multiplatts As it stands today har/skal skaffe disse eksklusivene og maybe par multiplatt til konsollene mine iår: PS3: Killzone 3 og Little Big Planet 2, skal ha Motorstorm, Uncharted 3, Resistance 3 og sikkert noen fler Wii: Sonic Colors, Metroid Triology, MadWorld og Red Steel 2 (ja jeg vet noen av disse er gamle) 360: Zero (0) Nada (her teller jeg ikke XBLA eller DLC), ingen som har kommet ut pr dags dato, viss det blir noe dette året så er det bare Gears 3 og det er skuffende! Endret 31. mars 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) As it stands today har/skal skaffe disse eksklusivene og maybe par multiplatt til konsollene mine iår: PS3: Agency EDIT: Nei, nå var det spillet blitt offesielt øksa. Blir heller en dose Bluray-filmer da. 360: Gears of War 3, Kingdoms og XCOM. Wii: Null, konsollen forblir nok på utlån. Endret 31. mars 2011 av Maury Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Men du kan man ikke stole på fordi du vet selv at PS3 har mer en bare Blu-Ray, et tafatt trolleinnlegg som skuffer stort Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Av eksklusiver Wii: Zelda, Xenoblade, The Last Story, Kirby's Epic Yarn, Hal-Kirby. 360: Nada som er annonsert PS3: Yakuza 4, Uncharted 3, The Last Guardian (om dette kommer), Ni No Kuni (om dette kommer). Og sikkert noe mer til alle konsollene tenker jeg Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Xenoblade <3, pluss Zelda og UC3 sammen med TLG er de jeg ser mest frem til og Infamous 2!! Bra liste det der Taterfyrings Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Men 360'n blir jo brukbar likevel når multiplatform spillene som oftest gjør det bedre der. Just sayin. Uansett, hva var lanseringsprisene til de diverse konsollene, noen som husker det? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Men 360'n blir jo brukbar likevel når multiplatform spillene som oftest gjør det bedre der. Just sayin. Uansett, hva var lanseringsprisene til de diverse konsollene, noen som husker det? Multiplatt er som sagt ute av denne diskusjonen. Og hos meg så er det PCen min som får alle multiplatts framover Lanseringsprisene var: 2890kr Xbox 360 Playstation 3 5500kr Nintendo Wii 2000kr, priser er blitt hentet fra hode mitt da jeg var å kjøpte alle på lanseringsdagen hos Elkjøp Endret 31. mars 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Av eksklusive spill planlegger jeg å skaffe meg Insanely Twisted Shadow Planet, Ms. Splosion Man, Gears of War 3 og Fez. Jeg er også spent på Trenched, Toy Soldiers: Cold War og Hybrid. I tillegg kommer det også en del lovende multiplatspill: Trine 2, Batman Arkham City, Outland, Retro City Rampage, Rage, LA Noire, From Dust, Elder Scrolls V, Mass Effect 3 og Saints Row The Third. Med unntak av Gears of War 3 og Skyrim kommer jeg nok til å vente med butikkspillene til de går ned i pris. Backlogen begynner å bli såpass stor at jeg må stramme inn tøylene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå