MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jade Raymond presents Assassin's Creed Jaja, vi får reise til London for å møte den hotteste baben i spilleverdenen. Damn, hun er pen! Skulle nesten kjøpt meg The Orange Box jeg også, men vet ikke om det er regionsfritt. Birger Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jade Raymond presents Assassin's Creed Jaja, vi får reise til London for å møte den hotteste baben i spilleverdenen. Damn, hun er pen! Skulle nesten kjøpt meg The Orange Box jeg også, men vet ikke om det er regionsfritt. Birger Viss du skal til London da kan du seff kjøpe Orange Box det er jo PAL i England og da Dette trodde jeg er riktig att du kan kjøpe spill i England som skal fungere på 360 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Har sendt en e-post til VGP. Så får jeg høre hva de har å si. Men hadde vært kult å tatt turen dit. http://www.vgchartz.com/news/news.php?id=582 Ser ut til at Xbox 360 begynner å bli størst. Eller? Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Logo er lagt til. Laget av Lumabizz. Birger Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror eg kjøper meg en Nintendo Wii. Har akkurat råd Da blir eg 2/3 inn i next-gen (har PS3 og). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Bestile meg de to håndkontrollerne med Halo 3 design i dag. Hos AS.no. Håper å få de innen lørdag. Birer Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Bestile meg de to håndkontrollerne med Halo 3 design i dag. Hos AS.no. Håper å få de innen lørdag. Birer Er rå de kontrollerne Har selv spartan kontrollen, elsker den! Har også vurdert å kjøpe meg det trådløse Halo 3 headsettet Edit: Venter på at boxn skal komme hjem fra tyskland nå, håper jeg får igjen en box med HDMI og det nye hovedkortet med bedre kjøling osv. Ber hver kveld... Endret 25. oktober 2007 av mX Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Fikk gjort om bestillingen på Assassin's Creed Col.Edt. til Lim.Edt. i dag. Gleder meg å få prøvd spillet. Blir så fett! Venter på å få bestilt Col.Edt. av både CoD4 og Mass Effect. Birger Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Assassin's Creed har gått GOLD btw. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852323 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) PS3 Blacksite plagued with development trouble, says insider Yesterday, we talked a bit about Blacksite: Area 51 and the missing online features in the PlayStation 3 version. Since that story ran, an insider contacted us to say the PS3 version's problems may run deeper than a lack of voice chat. "The PS3 version is experiencing issues and missed deadlines," he tells us. The insider also notes Midway's unhappiness with these issues; the PS3 demo and launch will likely end up being delayed as a result. "Midway isn't happy at all about the progress, and it's a story I've heard over and over this year across the industry when it comes to the PS3 and cross-platform titles," the insider states. The Unreal Engine powers Blacksite, which presents the possibility that the engine itself is leading to development problems. Midway's other big PS3 releases of Stranglehold and Unreal Tournament 3 have also seen long delays. Sadly, the problems with Blacksite: Area 51 only further the growing list of problematic multiplatform releases on the PS3, and could reinforce the qualms about working with the Unreal Engine among multiplatform developers. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852390 Endret 25. oktober 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Ble mange penger for november ja. Kane & Lynch, ProStreet, Mass Effect, Assassin's Creed og Tomb Raider Anniversary. Endelig godt AS har gått gull! Birger Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Skal ha COD4 og Assassin's Creed i november jeg da, får se om det bli kjøp av Mass Effect Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Call of Duty 4 med en singleplayer-del på 5-6 timer:http://n4g.com/News-76513.aspx Det var dårlige saker.. Ser ikke noe problem med det. Halo 3 SP var også innmari kort, men det er ett spill jeg kommer til å spille igjennom flere ganger. Det står vel heller ikke hvilken vanskelighetsgrad det ble rundet på. På Veteran tror jeg nok at den spilletiden blir bortimot tredoblet Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Call of Duty 4 med en singleplayer-del på 5-6 timer:http://n4g.com/News-76513.aspx Det var dårlige saker.. Ser ikke noe problem med det. Halo 3 SP var også innmari kort, men det er ett spill jeg kommer til å spille igjennom flere ganger. Det står vel heller ikke hvilken vanskelighetsgrad det ble rundet på. På Veteran tror jeg nok at den spilletiden blir bortimot tredoblet Samme som ledgendary på Halo 3, forlenger tiden du runder spillet på til de grader! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Men så blir det satans vanskelig også da.. Dår jo som en mygg med AIDS.. Birger Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Omfg. Edit: Haha, morsom GIF Endret 28. oktober 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Windows Media Center, adds DivX and XviD Microsoft debuts Extenders for Windows Media Center, adds DivX and XviD. De har ikke sagt noe om Xbox 360 enda, men vi får håpe de oppdaterer extenderen i 360'en. Ser jo litt snasent ut. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hehehe, sjekk ut denne Ctrl+alt+del stripa (link!). Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Kelner! Kan jeg få en Cafe Latte til? Hm, nei, fra dårlig spøk til blodig alvor: NFS ProStreet achievementene er "ute"! (for oss som bryr oss ) Edit: Leif exterminated Endret 6. november 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ånei, online achievements. Da kommer det bare til å bli cheating over live. Definitivt ikke kjøp for min del lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå